Witam
chce ustawic model tak zeby zawsze przylegał do sciany efekt taki jak tutaj
YouTube - CS 1.6 Portal project DEMO
moj pomysl polega na sprawdzeniu wszystkich mozliwych angles jesli model nie koliduje (ustawiam odpowiednie mins i max) z swiatem zostaje stworzony w tkaiej pozycji
moze macie jakis lepszy pomysl jak to wykonac
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Model dopasowany do sciany
Temat rozp.
DarkGL
, 22.04.2011 12:12
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.04.2011 12:12
#2
Napisano 22.04.2011 12:26
mi to bardziej wygląda na sprite a nie model
jak chcesz ustawić model to musisz go stworzyć jako byt
jak chcesz ustawić model to musisz go stworzyć jako byt
#3
Napisano 22.04.2011 12:31
A ja mam pytanie, jak uzyskać taki efekt?
#4
Napisano 22.04.2011 12:35
hmm a model przed sciana ustawienie mu noclipa wsuniecie w sciane i ustawienie normalnego touchtype??
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 22.04.2011 12:45
panowie
1. daku nawet jesli to sprite to i tak trzeba wyliczac angles
jak chcesz ustawić model to musisz go stworzyć jako byt - stary nie wiedzialem
2. golden -1
3.co to ma do wyliczania angles modelu ? pokaz jakis kod
1. daku nawet jesli to sprite to i tak trzeba wyliczac angles
jak chcesz ustawić model to musisz go stworzyć jako byt - stary nie wiedzialem
2. golden -1
3.co to ma do wyliczania angles modelu ? pokaz jakis kod
#6
Napisano 22.04.2011 13:16
no bo ty chcesz miec jakby portal w scianie no to zrob tak jak jest w reklamach graficznych na scianach nie pamietam dokladnej nazwy pluginu ale tam byl wlasnie model z textura nalozona na niego tam miales fajnie to zrobione
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 22.04.2011 13:22
goq ty jak zawsze mnie dobijasz tworzenie ent'a mam i tak dalej teraz pozostaje tylko go tak ustawic by przylegal do sciany
#8
Napisano 22.04.2011 13:27
najłatwiej użyć traceline, gdzie jedno z pól zwrotu wartości (get_tr2; TR_vecNormal) zawiera wektor normalny do ściany, tzn prostopadły do jej powierzchni
możesz złapać FM_TraceLine, ale tylko ten gdzie ent = id gracza albo engfuncem wywołać własnego trace`a między dowolnymi punktami
możesz złapać FM_TraceLine, ale tylko ten gdzie ent = id gracza albo engfuncem wywołać własnego trace`a między dowolnymi punktami
#9
Napisano 22.04.2011 13:35
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: zrobione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: zrobione
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych