Item dodający statystyki
Jakubiak
22.04.2011
Witam. Wie ktoś może, jak stworzyć item, który da posiadaczowi doda 250 danej statystyki?
Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny i oczywiście odwdzięczam się +
Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny i oczywiście odwdzięczam się +
Goliath
22.04.2011
Do public Odrodzenie:
A na początku UsunPrzedmiot (koniecznie na początku!):
Na początku ZapiszDane dodaj:
A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;
A na początku UsunPrzedmiot (koniecznie na początku!):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;
Na początku ZapiszDane dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;
A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;
Jakubiak
22.04.2011
Tam jest coś o dodatkowym zdrowiu a mnie chodziło o item, który doda np. 250siły, 100wytrzymałosci, ale zabierze 10kondycji.
Goliath
22.04.2011
EDIT: Czekaj, źle. Dodaj do DajPrzedmiot, do switch:
To na początek UsunPrzedmiot:
To na początek ZapiszDane:
A to na koniec ZapiszDane:
Edited by Goliath, 22.04.2011 13:22.
case nr. itemu:
{
zdrowie_gracza[id] += 250;
wytrzymalosc_gracza[id] += 100;
kondycja_gracza[id] -= 10;
}
To na początek UsunPrzedmiot:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}
To na początek ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}
A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}
Edited by Goliath, 22.04.2011 13:22.