←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Item dodający statystyki

Locked

  • +
  • -
Jakubiak's Photo Jakubiak 22.04.2011

Witam. Wie ktoś może, jak stworzyć item, który da posiadaczowi doda 250 danej statystyki?

Za pomoc byłbym bardzo wdzięczny i oczywiście odwdzięczam się +
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 22.04.2011

Do public Odrodzenie:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;

A na początku UsunPrzedmiot (koniecznie na początku!):
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;

Na początku ZapiszDane dodaj:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] -= 100;

A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
zdrowie_gracza[id] += 100;
Quote

  • +
  • -
Jakubiak's Photo Jakubiak 22.04.2011

Tam jest coś o dodatkowym zdrowiu a mnie chodziło o item, który doda np. 250siły, 100wytrzymałosci, ale zabierze 10kondycji.
Quote

  • +
  • -
Goliath's Photo Goliath 22.04.2011

EDIT: Czekaj, źle. Dodaj do DajPrzedmiot, do switch:
case nr. itemu:
{
zdrowie_gracza[id] += 250;
wytrzymalosc_gracza[id] += 100;
kondycja_gracza[id] -= 10;
}

To na początek UsunPrzedmiot:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

To na początek ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

A to na koniec ZapiszDane:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == nr. itemu)
{
zdrowie_gracza[id] -= 250;
wytrzymalosc_gracza[id] -= 100;
kondycja_gracza[id] += 10;
}

Edited by Goliath, 22.04.2011 13:22.
Quote
Locked