Usunięcie Glocka oraz USP
Karolus
20.04.2011
Witam
Chce aby na początku rundy nikt nie otrzymywał glocka - tt / ups - ct
Wiem że odpowiada za to w jakimś stopniu linijka:
lecz podmiana na knife, objawia się bugiem w postaci gdy dedniesz i tracisz broń klasy np. MP5 to nie dostaniesz jej na starcie nowej rundy, wpisanie tam np. nabojów rozwiązuję sprawę w 50% bo usp/glocka się dostaje ale po jego wyborze go wyrzuca, z tym że można go podnieść i tak w kółko.
A ja chcę aby tej broni WCALE się nie otrzymało, dostajesz tylko to co jest zdefiniowane a klasie + podstawowo kose
Za pomoc wiadomo piwo
Chce aby na początku rundy nikt nie otrzymywał glocka - tt / ups - ct
Wiem że odpowiada za to w jakimś stopniu linijka:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},
lecz podmiana na knife, objawia się bugiem w postaci gdy dedniesz i tracisz broń klasy np. MP5 to nie dostaniesz jej na starcie nowej rundy, wpisanie tam np. nabojów rozwiązuję sprawę w 50% bo usp/glocka się dostaje ale po jego wyborze go wyrzuca, z tym że można go podnieść i tak w kółko.
A ja chcę aby tej broni WCALE się nie otrzymało, dostajesz tylko to co jest zdefiniowane a klasie + podstawowo kose
Za pomoc wiadomo piwo
DmG
20.04.2011
Zobacz klasę , która dostaje tylko nóż np speedhacker . Zobacz jak tam jest i zrób w nowej klasie
Jak Ci nie pomoże to zrób to co kolega wyżej napisał
Jak Ci nie pomoże to zrób to co kolega wyżej napisał
new const bronie = 0;
emiona1 20.04.2011
include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Nozownik"; new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 76;
To wycinek z Klasy Nożownik !
Klasa ma tylko nóż !
Po wpisaniu tego:
new const bronie = 0;
KariiO
20.04.2011
Zawsze można dać task na początku rundy że jeżeli ma usp/glock18 to wywala go na ziemię. Chcesz takie coś?
Goliath
20.04.2011
Do Odrodzenie przed DajBronie daj:
Następnie zmień w CurWeapon:
Na:
Jakby wywalało błąd przy np. strip_user_weapons, dodaj na początku:
new bool:ma_pake[33];
new weapons[32], weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
{
if(weapons[i] == CSW_C4)
ma_pake[id] = true;
}
strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
if(ma_pake[id])
fm_give_item(id, "weapon_c4");
Następnie zmień w CurWeapon:
new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);
Na:
new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_dozwolone);
Jakby wywalało błąd przy np. strip_user_weapons, dodaj na początku:
#include <fun>