←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Usunięcie Glocka oraz USP

Zablokowany

  • +
  • -
Karolus - zdjęcie Karolus 20.04.2011

Witam

Chce aby na początku rundy nikt nie otrzymywał glocka - tt / ups - ct
Wiem że odpowiada za to w jakimś stopniu linijka:
new bronie_druzyny[] = {0, 1<<CSW_GLOCK18, 1<<CSW_USP},


lecz podmiana na knife, objawia się bugiem w postaci gdy dedniesz i tracisz broń klasy np. MP5 to nie dostaniesz jej na starcie nowej rundy, wpisanie tam np. nabojów rozwiązuję sprawę w 50% bo usp/glocka się dostaje ale po jego wyborze go wyrzuca, z tym że można go podnieść i tak w kółko.

A ja chcę aby tej broni WCALE się nie otrzymało, dostajesz tylko to co jest zdefiniowane a klasie + podstawowo kose

Za pomoc wiadomo piwo
Odpowiedz

emiona1 - zdjęcie emiona1 20.04.2011

new const bronie = 0;

Powinno działać !!!
Zrób tak :D
Odpowiedz

  • +
  • -
DmG - zdjęcie DmG 20.04.2011

Zobacz klasę , która dostaje tylko nóż np speedhacker . Zobacz jak tam jest i zrób w nowej klasie

Jak Ci nie pomoże to zrób to co kolega wyżej napisał

new const bronie = 0;
Odpowiedz

emiona1 - zdjęcie emiona1 20.04.2011

include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;


To wycinek z Klasy Nożownik !
Klasa ma tylko nóż !
Po wpisaniu tego:

new const bronie = 0;
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 20.04.2011

Zawsze można dać task na początku rundy że jeżeli ma usp/glock18 to wywala go na ziemię. Chcesz takie coś?
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 20.04.2011

Do Odrodzenie przed DajBronie daj:
	new bool:ma_pake[33];
new weapons[32], weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
{
if(weapons[i] == CSW_C4)
ma_pake[id] = true;
}
strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_knife");
if(ma_pake[id])
fm_give_item(id, "weapon_c4");

Następnie zmień w CurWeapon:
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[(get_user_team(id))] | bronie_dozwolone);

Na:
	new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_dozwolone);

Jakby wywalało błąd przy np. strip_user_weapons, dodaj na początku:
#include <fun>
Odpowiedz

  • +
  • -
Karolus - zdjęcie Karolus 22.04.2011

Goliath, działa elegancko
Odpowiedz
Zablokowany