antirasher
rajzor
20.12.2008
mam pyta nie jak ustawic aby jak gracz będzie przy strefie raszu go zabijało bo ja jak ustawiam to zawsze diała na jedną mape i niechce sie zapisac a pozmianoe mapy odrzuca gracza wiec wiecie jak to zrobic
Gość__* 20.12.2008
amx_antirusher_cash [liczba] - ilość kasy (x10) zabieranej w ciągu 1 sekundy (domyślnie 50) amx_antirusher_cash_end [0-5] - 0 to gdy kończy się kasa to biega się bez konsekwencji, liczby od 1-5 to zabiera ci hp zamiast kasy, gdy "1" to 1/25 kasy co powinno wziąć, a gdy "5" to zabiera tyle hp co kasy powinno brać. amx_antirusher_sound 0|1 -(nie umieszczam dzwiekow, gdyz sa to dzwięki z HL, a ze Cs jest modem HL to sami wiecie 0 - nie puszcza dzwięku w razie rashu 1 - puszcza dzwięk w razie rashu (domyślne ustawienie) amx_antirusher_sound_mode 0|1 - ile osób słyszy dźwięk rashu 0 - tylko rasher (domyślne) 1 - Cały serwer amx_antirusher 0|1 - czy plug ma być włączony lub nie (domyślnie 1) amx_antirusher_slap - zabiera 10x hp w ciągu 1 sekundy (patrz wyzej) amx_antirusher_time - jak długo nie wolno rashowac amx_antirusher_immunity - czy immunitet chroni przed karami (domyslnie 0) amx_antirusher_warn 0|1 - czy granice rashu maja byc widoczne dla graczy (domyslnie 1) amx_antirusher_freq - czestotliwosc sprawdzania czy ktos rashuje (domyslnie 0.1) amx_antirusher_zasady 0|1 - czy komenda /zasadymapy ma dzialac (domyslnie 1)