Szukamy:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random(4) == 1)
damage = float(health);
}
i dodajemy (tu bendzie 1/1):
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == NUMER ITEMU)
damage = float(health);
}
a jezeli chcemy 1/x to robimy tak:
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == NUMER ITEMU && random(ILOSC JEZELI CHODZI O X) == 1)
damage = float(health);
}
KLASA :
szkuamy:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Komandos && random(4) == 1)
damage = float(health);
}
i pod dajemy (tu jest 1/2):
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == NAZWA KLASY && random(2) == 1)
damage = float(health);
}
a jezeli 1/1 to wyglada to tak:
if(weapon == CSW_NAZWA BRONI)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == NAZWA KLASY)
damage = float(health);
}
i tez bendzie 1/1