←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Bugowanie itemow

Zablokowany

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 19.04.2011

Witam dodałem wczoraj kilka itemów wszystko ładnie się skomplikowało jednak itemy się zbugowały a mianowicie :

Solider - gdzie dostaje sie m4a1 i powinno się tylko z niego miec 1/10 szans na zabicie od razu ( a jest że np. gdy klasa ma w podstawie 2 bronie załóżmy famasa i gaila to i z tych broni również zabija 1/10 :( )

Kamikadze- to samo tylko wieksze szanse i dostaje sie ak47

glockman- to samo tylko glock się dostaje

msciciel- dostaje sie tmp i rowniez ma szanse na zabicie od razu

cos jest nie tak cos sie buguje.

daje wam kod z take damage:


if(weapon== CSW_TMP)
	{
               if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 48 && random(9) == 1)
                        damage = float(health);
        }
	if(weapon== CSW_GLOCK18)
	{
               if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 46 && random(5) == 1)



if(weapon== CSW_AK47)
	{
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 45 && random(8) == 1)
                        damage = float(health);
        }
	if(weapon== CSW_M4A1)
	
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 42 && random(10) == 1)
                        damage = float(health);
        }

moze cos jest nie tak z gory dziekuje zaznaczam ze ani jednego bledu przy komplikacji nie ma.
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 19.04.2011 18:59
Odpowiedz

  • +
  • -
Jambi - zdjęcie Jambi 19.04.2011

daj sam to ci zrobie
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 19.04.2011

Solider - gdzie dostaje sie m4a1 i powinno się tylko z niego miec 1/10 szans na zabicie od razu ( a jest że np. gdy klasa ma w podstawie 2 bronie załóżmy famasa i gaila to i z tych broni również zabija 1/10 :( )

Pewnie ma ustawione na bronie a powinien raczej mieć tylko na M4a1.
Odpowiedz

  • +
  • -
Krotix - zdjęcie Krotix 20.04.2011

zaraz ci wysle tak jak jest u mnie 1/15 z m4a1
Użytkownik krotix edytował ten post 20.04.2011 07:31
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 20.04.2011

nr itemów są liczby 45 i 42 i według mnie tam się wpisuje nr itemów, karioo ale dokładnie jak to zrobić?
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:25
Odpowiedz

  • +
  • -
Krotix - zdjęcie Krotix 20.04.2011

<_<
spojrz na moj piradnik tam gdzie masz 42 i 45 to zostaw ale tam tez musi byc numer itemu :angry:
CZY TO TAK TRODNO POJAC:'( :'( :'( :'( :'(

Dodano 20 kwiecień 2011 - 07:28:
czekaj wysle ci jak ja mam <_<

Dodano 20 kwiecień 2011 - 07:30:
czekaj wysle ci jak ja mam <_<
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 36 && random(15) == 1)
damage = float(health);

sorry tak to u mnie wyglada 1/15 z m4a1 ;P
Użytkownik krotix edytował ten post 20.04.2011 07:32
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 20.04.2011

zobacz ty podając tak:

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 36 && random(15) == 1)

podałeś to w takiej samej formie jak ja mam

if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 45 && random(8) == 1)

u ciebie jest 1/15 z itemu o nr 36

a u mnie 1/8 z itemu o nr 45

tyle ze tam w nawiasie masz [this] a u mnie jest [idattacker]
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:33
Odpowiedz
Zablokowany