Bugowanie itemow
Grzesiek
19.04.2011
Witam dodałem wczoraj kilka itemów wszystko ładnie się skomplikowało jednak itemy się zbugowały a mianowicie :
Solider - gdzie dostaje sie m4a1 i powinno się tylko z niego miec 1/10 szans na zabicie od razu ( a jest że np. gdy klasa ma w podstawie 2 bronie załóżmy famasa i gaila to i z tych broni również zabija 1/10 )
Kamikadze- to samo tylko wieksze szanse i dostaje sie ak47
glockman- to samo tylko glock się dostaje
msciciel- dostaje sie tmp i rowniez ma szanse na zabicie od razu
cos jest nie tak cos sie buguje.
daje wam kod z take damage:
moze cos jest nie tak z gory dziekuje zaznaczam ze ani jednego bledu przy komplikacji nie ma.
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 19.04.2011 18:59
Solider - gdzie dostaje sie m4a1 i powinno się tylko z niego miec 1/10 szans na zabicie od razu ( a jest że np. gdy klasa ma w podstawie 2 bronie załóżmy famasa i gaila to i z tych broni również zabija 1/10 )
Kamikadze- to samo tylko wieksze szanse i dostaje sie ak47
glockman- to samo tylko glock się dostaje
msciciel- dostaje sie tmp i rowniez ma szanse na zabicie od razu
cos jest nie tak cos sie buguje.
daje wam kod z take damage:
if(weapon== CSW_TMP) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 48 && random(9) == 1) damage = float(health); } if(weapon== CSW_GLOCK18) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 46 && random(5) == 1)
if(weapon== CSW_AK47) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 45 && random(8) == 1) damage = float(health); } if(weapon== CSW_M4A1) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 42 && random(10) == 1) damage = float(health); }
moze cos jest nie tak z gory dziekuje zaznaczam ze ani jednego bledu przy komplikacji nie ma.
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 19.04.2011 18:59
KariiO
19.04.2011
Pewnie ma ustawione na bronie a powinien raczej mieć tylko na M4a1.Solider - gdzie dostaje sie m4a1 i powinno się tylko z niego miec 1/10 szans na zabicie od razu ( a jest że np. gdy klasa ma w podstawie 2 bronie załóżmy famasa i gaila to i z tych broni również zabija 1/10 )
Krotix
20.04.2011
zaraz ci wysle tak jak jest u mnie 1/15 z m4a1
Użytkownik krotix edytował ten post 20.04.2011 07:31
Użytkownik krotix edytował ten post 20.04.2011 07:31
Grzesiek
20.04.2011
nr itemów są liczby 45 i 42 i według mnie tam się wpisuje nr itemów, karioo ale dokładnie jak to zrobić?
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:25
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:25
Krotix
20.04.2011
spojrz na moj piradnik tam gdzie masz 42 i 45 to zostaw ale tam tez musi byc numer itemu
CZY TO TAK TRODNO POJAC:'(
Dodano 20 kwiecień 2011 - 07:28:
czekaj wysle ci jak ja mam
Dodano 20 kwiecień 2011 - 07:30:
czekaj wysle ci jak ja mam
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 36 && random(15) == 1)
damage = float(health);
sorry tak to u mnie wyglada 1/15 z m4a1
Użytkownik krotix edytował ten post 20.04.2011 07:32
Grzesiek
20.04.2011
zobacz ty podając tak:
podałeś to w takiej samej formie jak ja mam
u ciebie jest 1/15 z itemu o nr 36
a u mnie 1/8 z itemu o nr 45
tyle ze tam w nawiasie masz [this] a u mnie jest [idattacker]
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:33
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 36 && random(15) == 1)
podałeś to w takiej samej formie jak ja mam
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 45 && random(8) == 1)
u ciebie jest 1/15 z itemu o nr 36
a u mnie 1/8 z itemu o nr 45
tyle ze tam w nawiasie masz [this] a u mnie jest [idattacker]
Użytkownik Grzesiek edytował ten post 20.04.2011 07:33