Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 19.04.2011 17:09
Witam otóż mniej więcej wiem jak dodać nowe rakiety dla gracza. Lecz jestem pewny że gdzieś coś przegapiłem.
Jak dodać coś w stylu rakiety na serwer?
Np. Chcę dodać nową "rakiete" która będzie rzucać knife.
Oczywiście wystarczy mi poradnik jak dodać nową rakietę za pomoc +
Proszę o to jak dodać rakietę nie jak edytować bo edytować to żaden problem.
Jak dodać coś w stylu rakiety na serwer?
Np. Chcę dodać nową "rakiete" która będzie rzucać knife.
Oczywiście wystarczy mi poradnik jak dodać nową rakietę za pomoc +
Proszę o to jak dodać rakietę nie jak edytować bo edytować to żaden problem.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#2
Napisano 19.04.2011 17:40
Musisz Aby podmienić model Rakiety np.
rocket.mdl na knife.mdl
I powinno rzucać nożami
rocket.mdl na knife.mdl
I powinno rzucać nożami
#3
Napisano 19.04.2011 18:31
Nie chce cię zbluzgać napisałem że chcę nową rakiete a nie model...
Nie wiem za takie coś powinny być warny na forum po pomału zdaje mi się że ludzie robią z siebie debili aby za spamować na forum.
Nie wiem za takie coś powinny być warny na forum po pomału zdaje mi się że ludzie robią z siebie debili aby za spamować na forum.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#4
Napisano 19.04.2011 18:49
Przecież to przez proste kopiuj/wklej można zrobić. Skopiuj funkcje DotykRakiety i StworzRakiete i zmień, co tam chcesz (pamiętaj o zmianie nazwy funkcji i klasy bytu), stwórz nową zmienną np.:
Dodaj do plugin_init to:
A to do UzyjPrzedmiotu:
new ilosc_nozy_gracza[33];
Dodaj do plugin_init to:
register_touch("Klasa bytu noza", "*" , "DotykNoza");
A to do UzyjPrzedmiotu:
if(ilosc_nozy_gracza[id]>0)
StworzNoz(id);
#5
Napisano 19.04.2011 20:39
To teraz tak dodam. .
Brak działania na jakiej zasadzie
Brak ograniczenia czasu (spam)
Brak ilości itp.
Brak działania na jakiej zasadzie
Brak ograniczenia czasu (spam)
Brak ilości itp.
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#6
Napisano 19.04.2011 22:36
Jak dla mnie to wybrzydzasz zamiast skopiować kod rakiety i pozmieniać to ty cudujesz. ; /
#7
Napisano 20.04.2011 19:23
ej słuchaj ja sobie z tym poradziłem ale nie każdy umie to zrobić ja np robiłem to po błędach a w na tym forum znowu spamujecie takimi bzdurami nie piszesz na temat to po co piszesz...
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam, 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
||||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam, 10.06.2019 cod stary |
|
|||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk, 26.02.2019 cod stary |
|
||||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk, 20.10.2018 cod stary |
|
||||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel, 21.11.2017 cod stary |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych