Kolejka do tt - DR
Gufinsky
19.04.2011
Witam, znalazłem pomysł na to aby po przejściu mapy 10 osób nie rzuciło się na tt.
A więc.
1. Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
2. To samo co wyżej tylko zamiast przycisku stawiało by się "nie widzialną ścianę, która da się przejść" dzięki temu unikniemy pytań "gdzie przycisk" "jak dojść do kolejki"
Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem.
Jak coś to proszę o jakieś propozycje.
Może ktoś się podejmie zrobienia tego pluginu, może nie:)
A więc.
1. Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
2. To samo co wyżej tylko zamiast przycisku stawiało by się "nie widzialną ścianę, która da się przejść" dzięki temu unikniemy pytań "gdzie przycisk" "jak dojść do kolejki"
Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem.
Jak coś to proszę o jakieś propozycje.
Może ktoś się podejmie zrobienia tego pluginu, może nie:)
;((
19.04.2011
Przyłączam się do prośby - najlepiej byłoby jakby po wejściu na kwadrat ze stat R3Xa robiło kolejkę
WazzaP
19.04.2011
Przyłączam się do prośby - najlepiej byłoby jakby po wejściu na kwadrat ze stat R3Xa robiło kolejkę
Oj, Racja Racja
A może go zaprosimy do tego tematu?
ammo19 20.04.2011
A może by tak po naciśnięciu przycisku pojawia się niewidzialne pole siłowe i gdy przychodzi kolej na następnego gracza jest on automatycznie przenoszony przez pole?
Oczywiście również podpisuje się pod tym
Oczywiście również podpisuje się pod tym
Gufinsky
20.04.2011
Hmmm... A może tak.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany. Możliwe, że dzieci Neo będą chciały zblokować TT.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany. Możliwe, że dzieci Neo będą chciały zblokować TT.
ammo19 20.04.2011
Albo pójść na skróty i zrobić guzik który wyłącza ducha?
Ewentualnie gdyby była kolejka w Tutor czyli informacje jak w condition zero. - AMXX.pl: Support AMX Mod X Można by ustawić Od Czerwonego, Żółtego, Niebieskiego i w końcu Zielonego unformację, zmieniającą się gdy jesteś coraz bliżej, Twoj Numer w kolejce to: np 4(Czerwony) 3(Żółty) 2(Niebieski) 1(Zielony) itd.
Edited by ammo19, 20.04.2011 22:15.
Ewentualnie gdyby była kolejka w Tutor czyli informacje jak w condition zero. - AMXX.pl: Support AMX Mod X Można by ustawić Od Czerwonego, Żółtego, Niebieskiego i w końcu Zielonego unformację, zmieniającą się gdy jesteś coraz bliżej, Twoj Numer w kolejce to: np 4(Czerwony) 3(Żółty) 2(Niebieski) 1(Zielony) itd.
Edited by ammo19, 20.04.2011 22:15.
R3X
20.04.2011
jeśli chcecie połączyć ten pomysł ze statami to dostępne jest wystarczające do tego API (deathrun_stats.inc), sprecyzujcie jak chcecie, żeby to działało to napiszę; wiadomo, że ilu ludzi tyle pomysłów, a mam czas na 1 kod dogadajcie się i dajcie mi znać na PW
ammo19 20.04.2011
kolejkę dla terrorysty? Tylko teraz jeszcze wszyscy musimy ustalić jak miałoby ta kolejka wyglądać Ja bym widział to tak: Za końcu po naciśnięciu Guzika można przejść do Terrorysty(jak nie klikniemy guzika nie możemy przejść do terrorysty. Po kliknięci guzika umieszcza nas do kolejki(informacje którzy jesteśmy w kolejce podałem wyżej) Gdy jest nasza kolej możemy przejść przez pole siłowe i walczymy z tt. a reszta graczy nie może przejść pola oddalonego o 500unitów od terrorysty(oczywiście pole siłowe będzie niewidoczne)
To tyle ode Mnie, jednak mam nadzieję R3X, że znajdziesz też czas na tą teleportację na duchu (http://amxx.pl/topic...tacji-na-duchu/)
To tyle ode Mnie, jednak mam nadzieję R3X, że znajdziesz też czas na tą teleportację na duchu (http://amxx.pl/topic...tacji-na-duchu/)
Gufinsky
20.04.2011
Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany.
Przycisk / nie widzialna ściana / kwadrat
Przy tym zostaje.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany.
Przycisk / nie widzialna ściana / kwadrat
Przy tym zostaje.
byCZUS
21.04.2011
Liczcie się z tym że te ściany trzeba zrobić w odpowiednich miejscach, na szybko napisałem coś w stylu bloku atakowania, lecz nie wydaje mi się ze to zadziała Nie miałem jak sprawdzić.
Edited by byCZOL, 21.04.2011 10:10.
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <deathrun_stats>
#define MAX 15
new kolejka[MAX];
new aktualny;
public plugin_init() {
register_plugin("Kolejka do zabicia", "0.1", "byQQ");
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamKilled");
}
// Wpisywanie do kolejki
public fwPlayerFinished(id)
{
for(new i = 0; i < MAX; i++) {
if(kolejka[i] == -1) {
kolejka[i] = id;
break;
}
}
}
// Resetowanie kolejki
public event_RoundStart()
{
aktualny = 0;
for(new i = 0; i < MAX; i++)
kolejka[i] = -1;
}
public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
return (is_user_alive(attacker) && kolejka[aktualny] == victim) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;
public HamKilled(victim, killer)
{
if(!is_user_connected(killer) || kolejka[aktualny] != victim)
return HAM_IGNORED;
aktualny++;
return HAM_IGNORED;
}
Edited by byCZOL, 21.04.2011 10:10.
ammo19 21.04.2011
byCZOL, w razie czego mógłbyś poprawić kod? W tedy R3X`a można poprosić o napisanie teleportacji na duchu.
Gufinsky
21.04.2011
Omg po co Ci ta teleportacja -.-
Wystarczy jak gracz który nie jest 1 będzie odpychany od tt.
Byku na jakiej zasadzie Twój Plugin działa?
Można prosić aby w prawym boku ekranu pisało:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2.
3.
4.
5.
itd
I jeśli można to gracza 1st w kolejce dodać mu jakiś glow.
Wystarczy jak gracz który nie jest 1 będzie odpychany od tt.
Byku na jakiej zasadzie Twój Plugin działa?
Można prosić aby w prawym boku ekranu pisało:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2.
3.
4.
5.
itd
I jeśli można to gracza 1st w kolejce dodać mu jakiś glow.
Gufinsky
21.04.2011
Więc:
Po przejściu mapy przechodziło by się przez jakąś niewidzialna powierzchnie/ścianie (lepiej tak bo powoła by szukała przycisku..) i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki w prawym boku ekranu tak:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2. nick
3. nick
4. nick
5. nick
itd
TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Dka gracza pierwszego na liście dodanie mu jakiegos glowa / spritesa
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany przez pole siłowe.
Jeśli gracz przez p 30 sek nie zabije TT to wypada z kolejki. ( nie musi tego byc )
* Dlaczego ściana a nie jakiś przycisk?
Dużo osób jest ślepych i nie zauważy przycisku, a tak przejdą mapę i automatycznie ich doda.
Czekamy na wykonanie R3X
P.S Nie spamujcie kiedy to zrobi, bo są Święta i każdy ma swoje życie..
Smacznego jajka!
Po przejściu mapy przechodziło by się przez jakąś niewidzialna powierzchnie/ścianie (lepiej tak bo powoła by szukała przycisku..) i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki w prawym boku ekranu tak:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2. nick
3. nick
4. nick
5. nick
itd
TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Dka gracza pierwszego na liście dodanie mu jakiegos glowa / spritesa
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany przez pole siłowe.
Jeśli gracz przez p 30 sek nie zabije TT to wypada z kolejki. ( nie musi tego byc )
* Dlaczego ściana a nie jakiś przycisk?
Dużo osób jest ślepych i nie zauważy przycisku, a tak przejdą mapę i automatycznie ich doda.
Czekamy na wykonanie R3X
P.S Nie spamujcie kiedy to zrobi, bo są Święta i każdy ma swoje życie..
Smacznego jajka!
Truposz WWL
21.04.2011
I tak większość serwerów ma Timer DeathRun to moim zdaniem najlepszym pomysłem było by dodanie do kolejki po przejściu przez byt do rekordów.
byCZUS
22.04.2011
3majcie ver 0.3
Polega na tym że jeśli ktoś wejdzie w byt statystyk R3X'a to dodaje go do listy (lewa strona) i aktualna osoba która powinna zostać zabita ma glow'a (zielony). CT ani TT nie może zabijać się jeśli nie ma odpowiedniej kolejki, max kolejek ustawione jest na 15. Można zmienić w definicji. Testujcie ponieważ dodałem sprawdzanie jeżeli gracz który jest na liście, a wyjdzie z serwera to ma go wywalić z listy by nie było postoju. Ale to już nieważne, testujcie.
Dodaje jeszcze 2 foty:
Przed wejściem w kwadrat:
Po wejściu:
Edited by byCZOL, 22.04.2011 08:43.
Polega na tym że jeśli ktoś wejdzie w byt statystyk R3X'a to dodaje go do listy (lewa strona) i aktualna osoba która powinna zostać zabita ma glow'a (zielony). CT ani TT nie może zabijać się jeśli nie ma odpowiedniej kolejki, max kolejek ustawione jest na 15. Można zmienić w definicji. Testujcie ponieważ dodałem sprawdzanie jeżeli gracz który jest na liście, a wyjdzie z serwera to ma go wywalić z listy by nie było postoju. Ale to już nieważne, testujcie.
Dodaje jeszcze 2 foty:
Przed wejściem w kwadrat:
Po wejściu:
Attached Files
Edited by byCZOL, 22.04.2011 08:43.
;((
22.04.2011
Ja mam takie coś, że jak się spadnie na mapie to się lata normalnie po ziemi.. a jak wyłączyłem plug zabijało już normalniie
byCZUS
22.04.2011
Oj przepraszam, błąd
Dodaję też ver. z numerem kolejności dla suisa np.
1. Nick
2. Nick
kolejka_v2.sma 2.46KB 194 downloads
Edited by byCZOL, 22.04.2011 10:28.
Dodaję też ver. z numerem kolejności dla suisa np.
1. Nick
2. Nick
kolejka_v2.sma 2.46KB 194 downloads
Attached Files
Edited by byCZOL, 22.04.2011 10:28.