←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Kolejka do tt - DR

Locked

  • +
  • -
Gufinsky's Photo Gufinsky 19.04.2011

Witam, znalazłem pomysł na to aby po przejściu mapy 10 osób nie rzuciło się na tt.

A więc.


1. Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.

2. To samo co wyżej tylko zamiast przycisku stawiało by się "nie widzialną ścianę, która da się przejść" dzięki temu unikniemy pytań "gdzie przycisk" "jak dojść do kolejki"

Mam nadzieję, że dobrze wytłumaczyłem.
Jak coś to proszę o jakieś propozycje.
Może ktoś się podejmie zrobienia tego pluginu, może nie:)
Quote

  • +
  • -
;(('s Photo ;(( 19.04.2011

Przyłączam się do prośby - najlepiej byłoby jakby po wejściu na kwadrat ze stat R3Xa robiło kolejkę :D
Quote

  • +
  • -
WazzaP's Photo WazzaP 19.04.2011

Przyłączam się do prośby - najlepiej byłoby jakby po wejściu na kwadrat ze stat R3Xa robiło kolejkę


Oj, Racja Racja :P
A może go zaprosimy do tego tematu? xD
Quote

ammo19's Photo ammo19 20.04.2011

A może by tak po naciśnięciu przycisku pojawia się niewidzialne pole siłowe i gdy przychodzi kolej na następnego gracza jest on automatycznie przenoszony przez pole?
Oczywiście również podpisuje się pod tym :)
Quote

  • +
  • -
Gufinsky's Photo Gufinsky 20.04.2011

Hmmm... A może tak.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany. Możliwe, że dzieci Neo będą chciały zblokować TT.
Quote

ammo19's Photo ammo19 20.04.2011

Albo pójść na skróty i zrobić guzik który wyłącza ducha?
Ewentualnie gdyby była kolejka w Tutor czyli informacje jak w condition zero. - AMXX.pl: Support AMX Mod X Można by ustawić Od Czerwonego, Żółtego, Niebieskiego i w końcu Zielonego unformację, zmieniającą się gdy jesteś coraz bliżej, Twoj Numer w kolejce to: np 4(Czerwony) 3(Żółty) 2(Niebieski) 1(Zielony) itd. :)
Edited by ammo19, 20.04.2011 22:15.
Quote

  • +
  • -
R3X's Photo R3X 20.04.2011

jeśli chcecie połączyć ten pomysł ze statami to dostępne jest wystarczające do tego API (deathrun_stats.inc), sprecyzujcie jak chcecie, żeby to działało to napiszę; wiadomo, że ilu ludzi tyle pomysłów, a mam czas na 1 kod :) dogadajcie się i dajcie mi znać na PW
Quote

ammo19's Photo ammo19 20.04.2011

kolejkę dla terrorysty? Tylko teraz jeszcze wszyscy musimy ustalić jak miałoby ta kolejka wyglądać:) Ja bym widział to tak: Za końcu po naciśnięciu Guzika można przejść do Terrorysty(jak nie klikniemy guzika nie możemy przejść do terrorysty. Po kliknięci guzika umieszcza nas do kolejki(informacje którzy jesteśmy w kolejce podałem wyżej) Gdy jest nasza kolej możemy przejść przez pole siłowe i walczymy z tt. a reszta graczy nie może przejść pola oddalonego o 500unitów od terrorysty(oczywiście pole siłowe będzie niewidoczne)
To tyle ode Mnie, jednak mam nadzieję R3X, że znajdziesz też czas na tą teleportację na duchu (http://amxx.pl/topic...tacji-na-duchu/)
Quote

  • +
  • -
;(('s Photo ;(( 20.04.2011

Wejście w kwadrat myślę najlepsze.
Quote

  • +
  • -
Gufinsky's Photo Gufinsky 20.04.2011

Po przejściu mapy naciskało by się jakiś przycisk i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki gdzieś w hud. TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Najlepiej jakby było podświetlenie tego 1 ct.
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany.


Przycisk / nie widzialna ściana / kwadrat

Przy tym zostaje.
Quote

  • +
  • -
;(('s Photo ;(( 21.04.2011

Niech tak będzie
Quote

  • +
  • -
byCZUS's Photo byCZUS 21.04.2011

Liczcie się z tym że te ściany trzeba zrobić w odpowiednich miejscach, na szybko napisałem coś w stylu bloku atakowania, lecz nie wydaje mi się ze to zadziała ^^ Nie miałem jak sprawdzić.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <deathrun_stats>

#define MAX 15

new kolejka[MAX];
new aktualny;

public plugin_init() {
register_plugin("Kolejka do zabicia", "0.1", "byQQ");

register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "HamKilled");
}

// Wpisywanie do kolejki

public fwPlayerFinished(id)
{
for(new i = 0; i < MAX; i++) {
if(kolejka[i] == -1) {
kolejka[i] = id;
break;
}
}
}

// Resetowanie kolejki

public event_RoundStart()
{
aktualny = 0;

for(new i = 0; i < MAX; i++)
kolejka[i] = -1;
}

public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker)
return (is_user_alive(attacker) && kolejka[aktualny] == victim) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;

public HamKilled(victim, killer)
{
if(!is_user_connected(killer) || kolejka[aktualny] != victim)
return HAM_IGNORED;

aktualny++;

return HAM_IGNORED;
}

Edited by byCZOL, 21.04.2011 10:10.
Quote

ammo19's Photo ammo19 21.04.2011

byCZOL, w razie czego mógłbyś poprawić kod? W tedy R3X`a można poprosić o napisanie teleportacji na duchu.
Quote

  • +
  • -
Gufinsky's Photo Gufinsky 21.04.2011

Omg po co Ci ta teleportacja -.-
Wystarczy jak gracz który nie jest 1 będzie odpychany od tt.


Byku na jakiej zasadzie Twój Plugin działa?

Można prosić aby w prawym boku ekranu pisało:

Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2.
3.
4.
5.
itd


I jeśli można to gracza 1st w kolejce dodać mu jakiś glow.
Quote

Skrypcio's Photo Skrypcio 21.04.2011

też o to proszę bo to bardzo fajna sprawa
Quote

  • +
  • -
Gufinsky's Photo Gufinsky 21.04.2011

Więc:

Po przejściu mapy przechodziło by się przez jakąś niewidzialna powierzchnie/ścianie (lepiej tak bo powoła by szukała przycisku..) i dodawało by go do kolejki. Lista kolejki w prawym boku ekranu tak:
Kolejka do zabicia TT:
1. nick
2. nick
3. nick
4. nick
5. nick
itd
TT dostawał by dmg tylko od 1 osoby w kolejce, 1 osoba padnie, kolejka idzie dalej.
Dka gracza pierwszego na liście dodanie mu jakiegos glowa / spritesa
Gracz, który nie jest 1 w kolejce nie może podejść do TT na daną odległość bo będzie odpychany przez pole siłowe.
Jeśli gracz przez p 30 sek nie zabije TT to wypada z kolejki. ( nie musi tego byc )





* Dlaczego ściana a nie jakiś przycisk?
Dużo osób jest ślepych i nie zauważy przycisku, a tak przejdą mapę i automatycznie ich doda.



Czekamy na wykonanie R3X :)

P.S Nie spamujcie kiedy to zrobi, bo są Święta i każdy ma swoje życie..

Smacznego jajka!
Quote

  • +
  • -
Truposz WWL's Photo Truposz WWL 21.04.2011

I tak większość serwerów ma Timer DeathRun to moim zdaniem najlepszym pomysłem było by dodanie do kolejki po przejściu przez byt do rekordów.
Quote

  • +
  • -
byCZUS's Photo byCZUS 22.04.2011

3majcie ver 0.3

Polega na tym że jeśli ktoś wejdzie w byt statystyk R3X'a to dodaje go do listy (lewa strona) i aktualna osoba która powinna zostać zabita ma glow'a (zielony). CT ani TT nie może zabijać się jeśli nie ma odpowiedniej kolejki, max kolejek ustawione jest na 15. Można zmienić w definicji. Testujcie ponieważ dodałem sprawdzanie jeżeli gracz który jest na liście, a wyjdzie z serwera to ma go wywalić z listy by nie było postoju. Ale to już nieważne, testujcie.

Dodaje jeszcze 2 foty:
Przed wejściem w kwadrat:
Posted Image
Po wejściu:
Posted Image

Attached Files


Edited by byCZOL, 22.04.2011 08:43.
Quote

  • +
  • -
;(('s Photo ;(( 22.04.2011

Ja mam takie coś, że jak się spadnie na mapie to się lata normalnie po ziemi.. a jak wyłączyłem plug zabijało już normalniie
Quote

  • +
  • -
byCZUS's Photo byCZUS 22.04.2011

Oj przepraszam, błąd

Dodaję też ver. z numerem kolejności dla suisa np.
1. Nick
2. Nick

Attached File  kolejka_v2.sma   2.46KB   194 downloads

Attached Files


Edited by byCZOL, 22.04.2011 10:28.
Quote
Locked