Sklep VIP
o.s.t.r.o
19.04.2011
Cześć to znowu ja i mam pytanie
Jak zrobić żeby sklep był dostępny dla vipów a jak ktoś nei ma vipa to by się wyświetlał taki komunikat: "Do sklepu ma dostęp tylko vip"
Jak zrobić żeby sklep był dostępny dla vipów a jak ktoś nei ma vipa to by się wyświetlał taki komunikat: "Do sklepu ma dostęp tylko vip"
Pan BooYaka 19.04.2011
wstaw to
Użytkownik SzrederS edytował ten post 19.04.2011 13:12
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))nad funkcjami sklepu , ale pewny nie jestem
Użytkownik SzrederS edytował ten post 19.04.2011 13:12
^Grzyboo
19.04.2011
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
///////////////
Sklep
///////////////
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Do sklepu ma dostęp tylko vip")
}
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 19.04.2011 13:48
o.s.t.r.o
19.04.2011
Byłbyś wstanie podać gotowy kod?
public SklepVP(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Extra Bandaz \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Zel \r[Leczy 200 HP] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Przenosna duza apteka \r[Leczy 300 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Napoj energetyczny \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Doswiadczenie \r[Dodaje 2000 EXP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Super Doswiadczenie \r[Dodaje 3000 EXP] \yKoszt: \r6000$");
menu_additem(menu, "Extra Paczka granatow \r[Kupujesz wszystkie granaty] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Rakiety \r[Kupujesz 3 rakiety] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Dynamity \r[Kupujesz 3 dynamity] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Miny \r[Kupujesz 3 miny] \yKoszt: \r2000$")
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_HandleVP(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Bandaz");
}
case 1:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=200;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Zel");
}
case 2:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=300;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Przenosna duza apteczke");
}
case 3:
{
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (get_user_gravity(id) == 0.3)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 W tej rundzie juz sie nie napijesz^x03 Napoju energetycznego");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 12.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles i Wypiles^x03 Extra Napoj energetyczny");
}
}
case 4:
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,15);
switch(rand)
{
case 0:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 100$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 100)
}
case 1:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Extra Napoj energetyczny^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 12.0);
}
case 2:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 3:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 3000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 3000)
}
case 4:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10000)
}
case 5:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 16000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 16000)
}
case 6:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 2000 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
}
case 10:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 1000 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 100 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Doswiadczenia");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6:
{
new koszt = 6000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Super Doswiadczenia");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
give_item(id,"weapon_smokegrenade");
give_item(id,"weapon_flashbang");
give_item(id,"weapon_hegrenade");
}
}
case 8:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_rakiet_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Extra Rakiety");
SprawdzPoziom(id);
}
}
case 9:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Extra Dynamity");
SprawdzPoziom(id);
}
}
case 10:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_min_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Extra Miny");
SprawdzPoziom(id);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik o.s.t.r.o edytował ten post 19.04.2011 14:04
public SklepVP(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Extra Bandaz \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Zel \r[Leczy 200 HP] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Przenosna duza apteka \r[Leczy 300 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Napoj energetyczny \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Doswiadczenie \r[Dodaje 2000 EXP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Super Doswiadczenie \r[Dodaje 3000 EXP] \yKoszt: \r6000$");
menu_additem(menu, "Extra Paczka granatow \r[Kupujesz wszystkie granaty] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Rakiety \r[Kupujesz 3 rakiety] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Dynamity \r[Kupujesz 3 dynamity] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Miny \r[Kupujesz 3 miny] \yKoszt: \r2000$")
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_HandleVP(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Bandaz");
}
case 1:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=200;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Zel");
}
case 2:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=300;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Przenosna duza apteczke");
}
case 3:
{
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (get_user_gravity(id) == 0.3)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 W tej rundzie juz sie nie napijesz^x03 Napoju energetycznego");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 12.0);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles i Wypiles^x03 Extra Napoj energetyczny");
}
}
case 4:
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
new koszt = 1000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
new rand = random_num(0,15);
switch(rand)
{
case 0:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 100$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 100)
}
case 1:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 Extra Napoj energetyczny^x01 !")
set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 12.0);
}
case 2:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
}
case 3:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 3000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 3000)
}
case 4:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 10000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 10000)
}
case 5:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 16000$^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa + 16000)
}
case 6:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 7:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
}
case 8:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 9:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 2000 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
}
case 10:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales 1000 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
}
case 11:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
}
case 12:
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Wygrales^x03 100 EXP^x01 !")
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
}
}
SprawdzPoziom(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 5:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Doswiadczenia");
SprawdzPoziom(id);
}
case 6:
{
new koszt = 6000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Extra Super Doswiadczenia");
SprawdzPoziom(id);
}
case 7:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
else
{
give_item(id,"weapon_smokegrenade");
give_item(id,"weapon_flashbang");
give_item(id,"weapon_hegrenade");
}
}
case 8:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_rakiet_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Extra Rakiety");
SprawdzPoziom(id);
}
}
case 9:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_dynamitow_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Extra Dynamity");
SprawdzPoziom(id);
}
}
case 10:
{
new koszt = 2000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (ilosc_rakiet_gracza[id] >= 1 || ilosc_dynamitow_gracza[id] >= 1 || ilosc_min_gracza[id] >= 1 )
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Masz Juz rakiete, albo dynamit, lub mine. Zuzyj rakiety, albo dynamity, lub miny i dopiero kup. Nie mozesz miec wszystkiego na raz");
}
else
{
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
ilosc_min_gracza[id] += 3;
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 3 Extra Miny");
SprawdzPoziom(id);
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik o.s.t.r.o edytował ten post 19.04.2011 14:04
^Grzyboo
19.04.2011
public SklepVP(id)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Extra Bandaz \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Zel \r[Leczy 200 HP] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Przenosna duza apteka \r[Leczy 300 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Napoj energetyczny \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r1000$");
menu_additem(menu, "Extra Doswiadczenie \r[Dodaje 2000 EXP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Super Doswiadczenie \r[Dodaje 3000 EXP] \yKoszt: \r6000$");
menu_additem(menu, "Extra Paczka granatow \r[Kupujesz wszystkie granaty] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Extra Rakiety \r[Kupujesz 3 rakiety] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Dynamity \r[Kupujesz 3 dynamity] \yKoszt: \r2000$");
menu_additem(menu, "Extra Miny \r[Kupujesz 3 miny] \yKoszt: \r2000$")
menu_display(id, menu);
}
else
{
client_print(id, print_chat, "Do sklepu ma dostęp tylko vip")
}
}
o.s.t.r.o
19.04.2011
Ok wszystko dziali tylko jak zmienić ten tekst na calutki czerwony
"Do sklepu ma dostęp tylko vip"
trochę głupie pytanie ale dopiero zaczynam zabawe z pluginami
Użytkownik o.s.t.r.o edytował ten post 19.04.2011 14:28
"Do sklepu ma dostęp tylko vip"
trochę głupie pytanie ale dopiero zaczynam zabawe z pluginami
Użytkownik o.s.t.r.o edytował ten post 19.04.2011 14:28
^Grzyboo
19.04.2011
Ok wszystko dziali tylko jak zmienić ten tekst na calutki czerwony
"Do sklepu ma dostęp tylko vip"
trochę głupie pytanie ale dopiero zaczynam zabawe z pluginami
Hmm, już nie pamiętam czy można tak, ale zmień tekst na:
"\rDo sklepu ma dostęp tylko vip"
o.s.t.r.o
19.04.2011
Właśnie też to sprawdzałem i /r pojawia się w tekście
Ale już sobie poradziłem
należało zmienić
na
Użytkownik o.s.t.r.o edytował ten post 19.04.2011 14:52
Ale już sobie poradziłem
należało zmienić
client_print(id, print_chat, "Do sklepu ma dostęp tylko vip")
na
ColorChat(id,GREEN,"Do sklepu ma dostep tylko vip")
Użytkownik o.s.t.r.o edytował ten post 19.04.2011 14:52