Witam wgralem sobie santa hat ale na bf2 kiedy trzymam noz widac te czapke Jak zrobić zeby nie bylo jej widac ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Santa hat problem na bf2 widac je z nozembrak
Temat rozp.
Gość_Piotr Kornaś_*
, 17.04.2011 20:55
2 odpowiedzi w tym temacie
#1 Gość_Piotr Kornaś_*
Napisano 17.04.2011 20:55
#2
Napisano 17.04.2011 20:56
Daj kod
If you can dream it, you can do it.
#3 Gość_Piotr Kornaś_*
Napisano 18.04.2011 16:28
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> new g_Enable; new g_bwEnt[33]; public plugin_init() { register_plugin( "Santa Hat", "1.1", "xPaw" ); register_cvar("santa_hat", "1.1", FCVAR_SERVER); g_Enable = register_cvar("amx_santahat", "1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1); } public plugin_precache() precache_model("models/santa_hat.mdl"); public fwHamPlayerSpawnPost( const player ) { // Cleanup by arkshine if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( player ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ player ] ) ) { g_bwEnt[ player ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) ); set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW ); set_pev( g_bwEnt[ player ], pev_aiment, player ); engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ player ], "models/santa_hat.mdl" ); } }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych