Witam,
Jakiego kodu mam użyć, aby klasa miala niewidzialnosc z awp, a gdy zmienimy bron to znowu byla normalnie widzialna.
{
new weapon = get_user_weapon(id);
if(klasa_gracza[id] == Kapitan && weapon == CSW_AWP))
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
Próbowalem tego ale nie dziala.
proszę o pomoc co i gdzie musze dodac.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
3 odpowiedzi w tym temacie
#2
Napisano 17.04.2011 20:38
może spróbuj tego
Mam nadzieje że pomogłem +
public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); return; } set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 60); }
Mam nadzieje że pomogłem +
#4
Napisano 19.04.2011 08:23
public client_PreThink(id) { if(klasa_gracza[id] == TWOJA KLASA ) new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 40); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); }
tu masz ale jak kuca z noza
moze to bedzie lepsze a nie awp