←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BattleField2
Grawitacja na nożu zamiast niewidzialnośći

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 17.04.2011

Tutorial? Pisany na podstawie BF 1.0.5/1.0.6, lecz prawie tak samo zmienia sie to w 1.5.3/1.5.3a/1.5.5

1.0.5/1.0.6

Otwórz Plik: cons.inl

Zamień to:
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};

Na To:
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
40
};*/


Otwórz Plik: badgepowers.inl

Zamień to:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Na To:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}



1.5.3/1.5.3a/1.5.5

Otwórz Plik: cons.inl

Zamień to:
new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};

Na To:
/*new const gInvisAlphaValue[4] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70 //Expert Shotgun Combat
};*/


Otwórz Plik: badgepowers.inl

Zamień to:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}
Na To:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
}
fm_set_user_gravity(id, grav)
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}


Po ów zmianach Zapisujemy pliki i wykonujemy kompilacje lokalną Dołączona grafika

Jak coś jeszcze związane z BF2 potrzeba pisać na PW to może skrobnę "Tutorial" Dołączona grafika
Użytkownik MisieQ edytował ten post 08.09.2011 18:36
Odpowiedz

  • +
  • -
Wierzba1234 - zdjęcie Wierzba1234 19.03.2012

Łap plusa
Odpowiedz