←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Rozdawanie skilli

Zablokowany

  • +
  • -
o.s.t.r.o - zdjęcie o.s.t.r.o 17.04.2011

Witam mam pytanie czy jest taka możliwość żeby pkt skilli rozdawać więcej niż po 1 np. po 20 albo 50
proszę o wyjaśnienie :)
Odpowiedz

SaS#PL - zdjęcie SaS#PL 17.04.2011

można... pokażę ci jak...

szukasz
case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}

jeśli chcesz aby było to pod wszystkimi (czyli że można dodać po 1 skill i po 25) to kopiujesz to i wklejasz pod całym... pokażę

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<4000)
				zdrowie_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000)
				wytrzymalosc_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<4000)
				kondycja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}
	
	punkty_gracza[id]-=1;
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;}

wklejasz i zmieniasz z 1 na 25... przykład:

z
if(kondycja_gracza[id]<4000)
kondycja_gracza[id]+=1;

na
if(kondycja_gracza[id]<4000)
kondycja_gracza[id]+=25;

całość powinna wyglądać tak:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	switch(item) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 1: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<4000)
				zdrowie_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 2: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000)
				wytrzymalosc_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 3: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<4000)
				kondycja_gracza[id]+=1;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
                case 4: 
		{	
			if(inteligencja_gracza[id]<4000)
				inteligencja_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
			
		}
		case 5: 
		{	
			if(zdrowie_gracza[id]<4000)
				zdrowie_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
		}
		case 6: 
		{	
			if(wytrzymalosc_gracza[id]<4000)
				wytrzymalosc_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
			
		}
		case 7: 
		{	
			if(kondycja_gracza[id]<4000)
				kondycja_gracza[id]+=25;
			else 
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety");
		}
	}
	
	punkty_gracza[id]-=1;
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;}


to tyle...
Odpowiedz

  • +
  • -
o.s.t.r.o - zdjęcie o.s.t.r.o 18.04.2011

Wielkie dzięki sprawdze i ci dam znać

Dodano 19 kwiecień 2011 - 13:59:
To co podałeś nie działa ale znalazłem już odpowiedź na moje pytanie
Odpowiedz
Zablokowany