←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
item dla danej klasy

Zablokowany

  • +
  • -
nex1983 - zdjęcie nex1983 16.04.2011

Witam
Jak zrobić aby dana klasa nigdy nie wylosowała danego itemu, mi konkretnie chodzi o "noz komandosa" dla klasy o nazwie TAJNIAK
Tzn może go wylosować ale żeby od razu jej go wyrzucało, aby nie mogła nim grać
Odpowiedz

  • +
  • -
Grzesiek - zdjęcie Grzesiek 16.04.2011

sma. wrzuc <_<
Odpowiedz

  • +
  • -
nex1983 - zdjęcie nex1983 16.04.2011

co konkretnie potrzebujesz z sma to wkleje, całego nie dam bo to unikalny sma
Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 16.04.2011

Nie wklejaj nic :) Zrób to na zasadzie noza komandosa

case 8:
		{
			if(klasa_gracza[id] == Komandos)
				DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
		}

if(klasa_gracza[id] == Komandos)
tym blokujesz item klasie:)
Odpowiedz

  • +
  • -
^Grzyboo - zdjęcie ^Grzyboo 16.04.2011

@@ Up

To chyba daje na stałe przedmiot klasie...


za tym ( w funkcji death )
 if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) 	DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


to

if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
client_cmd(id, "say /drop")
}


try this


Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?

if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

}

Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 13:59
Odpowiedz

  • +
  • -
nex1983 - zdjęcie nex1983 16.04.2011

Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?

if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

}


pasuje, gdzie to dodać?
Odpowiedz

  • +
  • -
^Grzyboo - zdjęcie ^Grzyboo 16.04.2011

Funkcja death za
 if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));


tylko zmień id na attacker.
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 14:55
Odpowiedz

  • +
  • -
nex1983 - zdjęcie nex1983 16.04.2011

czyli tak??

if(klasa_gracza[attacker] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 8 )
		{ 
			informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 0
			DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))

Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:15:
czy też tak:
if(klasa_gracza[id] == Tajniak && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
		{ 
		informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
		DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
		}

Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:37:
niestety to kolego nie działa, normalnie zdobyłem nóz komandosa

Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:04:
Oj panowie kombinowaliście jak koń pod góre, a to wystarczy zrobić tak:

Tu:

case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


dopisać:

case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(klasa_gracza[id] == Tajniak)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}


Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:24:
dzięki temu co wam napisałem jak wylosujecie nóż komandosa albo ktoś wam da komendą /daj automatycznie zmienia wam item na losowy
Odpowiedz
Zablokowany