item dla danej klasy
nex1983
16.04.2011
Witam
Jak zrobić aby dana klasa nigdy nie wylosowała danego itemu, mi konkretnie chodzi o "noz komandosa" dla klasy o nazwie TAJNIAK
Tzn może go wylosować ale żeby od razu jej go wyrzucało, aby nie mogła nim grać
Jak zrobić aby dana klasa nigdy nie wylosowała danego itemu, mi konkretnie chodzi o "noz komandosa" dla klasy o nazwie TAJNIAK
Tzn może go wylosować ale żeby od razu jej go wyrzucało, aby nie mogła nim grać
nex1983
16.04.2011
co konkretnie potrzebujesz z sma to wkleje, całego nie dam bo to unikalny sma
V3ko
16.04.2011
Nie wklejaj nic Zrób to na zasadzie noza komandosa
case 8: { if(klasa_gracza[id] == Komandos) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); }
if(klasa_gracza[id] == Komandos)tym blokujesz item klasie:)
^Grzyboo
16.04.2011
@@ Up
To chyba daje na stałe przedmiot klasie...
za tym ( w funkcji death )
to
try this
Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 13:59
To chyba daje na stałe przedmiot klasie...
za tym ( w funkcji death )
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0]) DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
to
if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
client_cmd(id, "say /drop")
}
try this
Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?
if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
}
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 13:59
nex1983
16.04.2011
Albo też można tak: Zamiast dostać przedmiotu, gracz wylosuje inny?
if(klasa_gracza[id] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 )
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
}
pasuje, gdzie to dodać?
^Grzyboo
16.04.2011
Funkcja death za
tylko zmień id na attacker.
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 14:55
if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
tylko zmień id na attacker.
Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 16.04.2011 14:55
nex1983
16.04.2011
czyli tak??
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:15:
czy też tak:
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:37:
niestety to kolego nie działa, normalnie zdobyłem nóz komandosa
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:04:
Oj panowie kombinowaliście jak koń pod góre, a to wystarczy zrobić tak:
Tu:
dopisać:
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:24:
dzięki temu co wam napisałem jak wylosujecie nóż komandosa albo ktoś wam da komendą /daj automatycznie zmienia wam item na losowy
if(klasa_gracza[attacker] == TAJNIAK && informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 8 ) { informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 0 DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1))
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:15:
czy też tak:
if(klasa_gracza[id] == Tajniak && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 8 ) { informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 0 DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)) }
Dodano 16 kwiecień 2011 - 15:37:
niestety to kolego nie działa, normalnie zdobyłem nóz komandosa
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:04:
Oj panowie kombinowaliście jak koń pod góre, a to wystarczy zrobić tak:
Tu:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
dopisać:
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
if(klasa_gracza[id] == Tajniak)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
Dodano 16 kwiecień 2011 - 16:24:
dzięki temu co wam napisałem jak wylosujecie nóż komandosa albo ktoś wam da komendą /daj automatycznie zmienia wam item na losowy