public native_set_user_class(id, class) { g_haskit[id] = 0 player_class[id] = class LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) }
Zmieniłem na:
public native_set_user_class(id, class) { g_haskit[id] = 0 g_haskit[id] = 0 c_vampire[id] = 0 player_b_godmode[id] = 0 nozyk[id] = 0 teleporter[id] = 0 player_b_teleport[id] = 0 przyblizenie[id] = 0 antyarchy[id] = 0 player_b_zamroz[id] = 0 player_b_jumpx[id] = 0 latanie[id] = 0 piorunrycerza[id] = 0 oslepienie[id] = 0 obrazenia[id] = 0 player_b_przyciaganie[id] = -1 okrada[id] = 0 c_redirect[id] = 0 player_b_firekurczak[id] = 0 wyrzucanieelfa[id] = 0 new xp=0 player_class[id] = class LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) }
Gdy korzystam z tego i użyję jakieś mocy klasowej no to ok piszę że została użyta że tylko ja można raz na rundę ale w następnej rundzie to samo pisze i nie da się jej użyć , jedynie na nowej mapie.