←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Poruszanie ent'em

Zablokowany

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 14.04.2011

potrzebuje aby ent ładnie się przesunął do danego origin z swojej pozycji z danym speedem ;)
EngFunc_MoveToOrigin odpada bo
AlliedModders - View Single Post - [INFO] Fakemeta & Ham detailed function descriptions and examples
iEnt must be on ground
moj ent jest w powietrzu
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 14.04.2011

po 1 ustaw mu movetype odpowiedni do lotu, np _fly, oblicz wektor przemieszczeniea

wektor = origin_docelowy-origin_bytu

potem znormalizuj

wektor /= dlugosc_wektora

masz wektor przemieszczenia

teraz ustaw mu prędkość zgodną z tym wektorem, tj

predkosc = szybkosc*wektor


szybkość wskazuje...szybkość? :D a wektor wskazuje kierunek

set_pev(ent, pev_velocity, predkosc)


kontroluj szybkośc, im bliżej celu tym mniejsza :)

większość operacji, które opisałem są zaimplementowane w xs.inc
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 14.04.2011

pev_velocity oznacza po prostu predkosc ent'u w 3 osiach tak :)?
Odpowiedz

  • +
  • -
R3X - zdjęcie R3X 15.04.2011

dokładnie

dajesz Float:{0.0., 0.0, 100.0} i byt leci w górę
Odpowiedz
Zablokowany