Poruszanie ent'em
DarkGL
14.04.2011
potrzebuje aby ent ładnie się przesunął do danego origin z swojej pozycji z danym speedem
EngFunc_MoveToOrigin odpada bo
AlliedModders - View Single Post - [INFO] Fakemeta & Ham detailed function descriptions and examples
iEnt must be on ground
moj ent jest w powietrzu
EngFunc_MoveToOrigin odpada bo
AlliedModders - View Single Post - [INFO] Fakemeta & Ham detailed function descriptions and examples
iEnt must be on ground
moj ent jest w powietrzu
R3X
14.04.2011
po 1 ustaw mu movetype odpowiedni do lotu, np _fly, oblicz wektor przemieszczeniea
teraz ustaw mu prędkość zgodną z tym wektorem, tj
szybkość wskazuje...szybkość? a wektor wskazuje kierunek
kontroluj szybkośc, im bliżej celu tym mniejsza
większość operacji, które opisałem są zaimplementowane w xs.inc
potem znormalizujwektor = origin_docelowy-origin_bytu
masz wektor przemieszczeniawektor /= dlugosc_wektora
teraz ustaw mu prędkość zgodną z tym wektorem, tj
predkosc = szybkosc*wektor
szybkość wskazuje...szybkość? a wektor wskazuje kierunek
set_pev(ent, pev_velocity, predkosc)
kontroluj szybkośc, im bliżej celu tym mniejsza
większość operacji, które opisałem są zaimplementowane w xs.inc