Tasks
R3X
18.12.2008
Tasks 1.02 (rozszerzone)
Sformatowałem najładniej jak umiałem przy braku dostępu do pisania w htmlu. Chyba da rade przeczytać
Opis:
Możesz układać zadania i nagradzać graczy za ich wykonywanie. Aktualnie tylko 2 typy zadań: 'zabij' i 'przetrwaj'. Można dawać nagrody za używanie różnych broni, niezwykłe fragi (np. headshot granatem), graczy potrafiących unikających śmierci czy cokolwiek tam chcesz.
Można łączyć zadania w tzw. Multi-Task`i
Standardowo zadanie składa się z 1 polecenia, ale jeśli zmienisz stałą MAXEXT (czytaj niżej) z wartości 0 na 1,2,3 ....możesz łączyć dokładnie tyle poleceń ile zdefiniujesz.
Uwaga: raz wypełnione zadanie staje się nieaktywne i żaden inny gracz nie dostanie już za nie nagrody, aż do rozpoczęcia rozgrywki na nowej mapie.
Podziękowania:
-Texnux za sugestie
- Slim-T za tłumaczenie [sv]
Nowa cecha:
Gdy gracz wykona zadanie, nagroda za wykonanie następnego będzie większa od standardowej zgodnie z wzorem:
n - liczba wykonanych już zadań
NASTĘPNA_NAGRODA = STANDARDOWA_NAGRODAD + n*STANDARDOWA_NAGRODA*0.25
czyli nagroda za piąte z rzędu zadanie będzie 2-krotnie zwiększona.
Dodawanie zadań:
Stwórz plik .cfg z listą definicji zadań. Użyj komendy: add_task (czytaj niżej), tasks.cfg is domyślny dołączony razem z pluginem (ale nie wymagany do prawidłowego działania!). Możesz użyć innych pluginów (np. http://forums.allied...ad.php?p=379510) żeby dodawać różne zadania na różnych rodzajach map.
Instalacja:
* tasks.amxx - folder addons/amxmodx/plugins/
* wpis 'tasks.amxx' dodaj do pliku addons/amxmodx/pluginss/plugins.ini
* tasks.txt do addons/amxmodx/data/lang/
* jeśli chcesz dźwięki to wrzuć do: sound/tasks/ folder
* plik tasks.cfg do amdmodx/configs/tasks.cfg, nie jest niezbędny - zadania możesz definiować w dowolnym configu wykonywanym po załadowaniu mapy
Moduły
*
*
*
*
Komendy/Cvary
* amx_taskaward 0|1|2 //wybierz nagrodę
o 0 - standard (kasa na de_, cs_ i as_; alternatywna na pozostałych)
o 1 - kasa
o 2 - alternatywna
* amx_altaward //działa gdy amx_taskaward jest różne od 1
o 0 - losowo
o 1 - apteczka
o 2 - zwiększa maksymalną ilość HP
o 3 - szansa na Berserker Mode
+ zwiększona szybkość
+ extra hp
+ extra obrażenia od noża
+ jeśli atakujący jest blisko (< 2m) dostaje kopniaka
* amx_taskmedkithp NUM
o jedna apteczka przywraca NUM hp
* add_task args...
o dodawanie zadań, opis argumentów w następnym punkcie
* add_extend2task args...
o dodaje nowe polecenie do ostatnio dodanego zadania, akceptuje tyle poleceń ile przypisaliśmy stałej MAXEXT
Używanie:
Award - AWARD$ or AWARD/100 medkits, max HP or szansy na Berserker Mode
What - KILL ('zabij') or SURVIVE ('przetrwaj')
How_many_times - ile razy/rund
Weapon* (opcjonalnie) - z jakiej broni:
Dowolna broń z CSa. Zobaczcie to:
http://www.amxmodx.o... ... const_cswp
wpisywać należy bez prefiksu CSW_, nic nie da wpisanie flashbang, kevlar, c4...nikt nie zginie od tych broni. Jeśli nie ma znaczenia z jakiej broni wpisz:
With_hs* (opcjonalne) - jeśli podasz 1 ofiara musi zginąć od strzału w głowę
* tylko przy zadaniach 'zabij'
---------------------------------------
Przykłady pojedynczych zadań:
Zadanie: zabij dwóch wrogów z usp za 300$ lub 3 jednostki nagrody alternatywnej
Zadanie: zabij 7 wrogów z kałasznika z headshotem za 1000$ lub 10 jednostek nagrody alternatywnej
Zadanie Multi-task: (aby te przykłady działały zmień MAXEXT na wartość 1)
Kolejność wykonywania nie ma znaczenia.
Zadanie: przetrwaj 5 rund i zabij 6 wrogów za 800$ lub 8 jednostek nagrody alternatywnej
(użycie komend w złej kolejności)
!Ważne:
Obie komendy dostępne są tylko na chwilę po załadowaniu mapy, bo zmiana zasad w czasie gry nie jest fajna.
Komendy klienta (gracza)
* tasks - wyświetla listę zadań
* medichelp - pokazuję krótki kurs używania apteczek
* medic - używa apteczek
Prezentacja
tasks.sma
tasks.cfg
Efekt na screen`ie:
http://forums.allied...66&d=1215376288
Dźwięki
Są opcjonalnie: nie chcesz któregoś/żadnego - nie wrzucaj na serwa. Nie powoduje to żadnych problemów z pluginem.
Dostępne języki
* EN
* PL
* SV
Stałe
Sformatowałem najładniej jak umiałem przy braku dostępu do pisania w htmlu. Chyba da rade przeczytać
Opis:
Możesz układać zadania i nagradzać graczy za ich wykonywanie. Aktualnie tylko 2 typy zadań: 'zabij' i 'przetrwaj'. Można dawać nagrody za używanie różnych broni, niezwykłe fragi (np. headshot granatem), graczy potrafiących unikających śmierci czy cokolwiek tam chcesz.
Można łączyć zadania w tzw. Multi-Task`i
Standardowo zadanie składa się z 1 polecenia, ale jeśli zmienisz stałą MAXEXT (czytaj niżej) z wartości 0 na 1,2,3 ....możesz łączyć dokładnie tyle poleceń ile zdefiniujesz.
Uwaga: raz wypełnione zadanie staje się nieaktywne i żaden inny gracz nie dostanie już za nie nagrody, aż do rozpoczęcia rozgrywki na nowej mapie.
Podziękowania:
-Texnux za sugestie
- Slim-T za tłumaczenie [sv]
Nowa cecha:
Gdy gracz wykona zadanie, nagroda za wykonanie następnego będzie większa od standardowej zgodnie z wzorem:
n - liczba wykonanych już zadań
NASTĘPNA_NAGRODA = STANDARDOWA_NAGRODAD + n*STANDARDOWA_NAGRODA*0.25
czyli nagroda za piąte z rzędu zadanie będzie 2-krotnie zwiększona.
Dodawanie zadań:
Stwórz plik .cfg z listą definicji zadań. Użyj komendy: add_task (czytaj niżej), tasks.cfg is domyślny dołączony razem z pluginem (ale nie wymagany do prawidłowego działania!). Możesz użyć innych pluginów (np. http://forums.allied...ad.php?p=379510) żeby dodawać różne zadania na różnych rodzajach map.
Instalacja:
* tasks.amxx - folder addons/amxmodx/plugins/
* wpis 'tasks.amxx' dodaj do pliku addons/amxmodx/pluginss/plugins.ini
* tasks.txt do addons/amxmodx/data/lang/
* jeśli chcesz dźwięki to wrzuć do: sound/tasks/ folder
* plik tasks.cfg do amdmodx/configs/tasks.cfg, nie jest niezbędny - zadania możesz definiować w dowolnym configu wykonywanym po załadowaniu mapy
Moduły
*
*
*
*
Komendy/Cvary
* amx_taskaward 0|1|2 //wybierz nagrodę
o 0 - standard (kasa na de_, cs_ i as_; alternatywna na pozostałych)
o 1 - kasa
o 2 - alternatywna
* amx_altaward
o 0 - losowo
o 1 - apteczka
o 2 - zwiększa maksymalną ilość HP
o 3 - szansa na Berserker Mode
+ zwiększona szybkość
+ extra hp
+ extra obrażenia od noża
+ jeśli atakujący jest blisko (< 2m) dostaje kopniaka
* amx_taskmedkithp NUM
o jedna apteczka przywraca NUM hp
* add_task args...
o dodawanie zadań, opis argumentów w następnym punkcie
* add_extend2task args...
o dodaje nowe polecenie do ostatnio dodanego zadania, akceptuje tyle poleceń ile przypisaliśmy stałej MAXEXT
Używanie:
add_task Award What How_many_times [Weapon] [With_hs]
add_extend2task What How_many_times [Weapon] [With_hs]
Award - AWARD$ or AWARD/100 medkits, max HP or szansy na Berserker Mode
What - KILL ('zabij') or SURVIVE ('przetrwaj')
How_many_times - ile razy/rund
Weapon* (opcjonalnie) - z jakiej broni:
Dowolna broń z CSa. Zobaczcie to:
http://www.amxmodx.o... ... const_cswp
wpisywać należy bez prefiksu CSW_, nic nie da wpisanie flashbang, kevlar, c4...nikt nie zginie od tych broni. Jeśli nie ma znaczenia z jakiej broni wpisz:
jako czwarty argumentdm
With_hs* (opcjonalne) - jeśli podasz 1 ofiara musi zginąć od strzału w głowę
* tylko przy zadaniach 'zabij'
---------------------------------------
Przykłady pojedynczych zadań:
Zadanie: zabij dwóch wrogów z usp za 300$ lub 3 jednostki nagrody alternatywnej
Zadanie: przetrwaj 3 rundy za 500$ lub 5 jednostek nagrody alternatywnejadd_task 300 kill 2 usp 0
add_task 500 survive 3
Zadanie: zabij 7 wrogów z kałasznika z headshotem za 1000$ lub 10 jednostek nagrody alternatywnej
add_task 1000 kill 7 ak47 1
Zadanie Multi-task: (aby te przykłady działały zmień MAXEXT na wartość 1)
Kolejność wykonywania nie ma znaczenia.
Zadanie: przetrwaj 5 rund i zabij 6 wrogów za 800$ lub 8 jednostek nagrody alternatywnej
Zadanie: zabij 3 wrogów z usp z headshotem i zabij 6 wrogow z m4a1 za 1000$ lub 10 jednostek nagrody alternatywnejadd_task 800 survive 5
add_extend2task kill 6
Zadanie: przetrwaj 5 rund za 800$ lub 8 jednostek nagrody alternatywnejadd_task 1000 kill 3 usp 1
add_extend2task kill 6 m4a1
(użycie komend w złej kolejności)
add_extend2task kill 6
add_task 800 survive 5
!Ważne:
Obie komendy dostępne są tylko na chwilę po załadowaniu mapy, bo zmiana zasad w czasie gry nie jest fajna.
Komendy klienta (gracza)
* tasks - wyświetla listę zadań
* medichelp - pokazuję krótki kurs używania apteczek
* medic - używa apteczek
Prezentacja
tasks.sma
... #define MAXEXT 2 ...
tasks.cfg
add_task 500 kill 3 dm 1 add_task 400 kill 2 mac10 1 add_extend2task kill 2 tmp add_task 400 kill 3 MP5NAVY 1 add_extend2task kill 4 m4a1 add_extend2task kill 4 famas 1 add_task 300 kill 2 scout add_task 800 survive 5 add_extend2task kill 6
Efekt na screen`ie:
http://forums.allied...66&d=1215376288
Dźwięki
Są opcjonalnie: nie chcesz któregoś/żadnego - nie wrzucaj na serwa. Nie powoduje to żadnych problemów z pluginem.
Dostępne języki
* EN
* PL
* SV
Stałe
* ( 14 ) #define MAXPLAYERS 32 o if your server have less change it and recompile * ( 16 ) #define MAXTASKC 70 o max count of tasks, the same effect as MAXPLAYERS - less memory using * ( 17 ) #define MAXEXT 0 o define how much extension are accept * ( 19 ) #define messInterval 80.0 o interval info messages (in seconds)
Załączone pliki
R3X
18.12.2008
Tak często jak edytuję swoje posty, tyle łatek wychodziło po oficjalnym opublikowaniu To jest już raczej wersja finalna.
maniak93
30.04.2009
Sorka, że odświeżam...
Bronie też można dawać jako nagrody?
EDIT:
Gdzie zmienić, żeby informacje na początku rundy na temat apteczek/nagrody/ile zadań wykonałeś... dłużej się wyświetlały?
No moim serwie, wyświetla się tylko na 2 sec i znika.
Bronie też można dawać jako nagrody?
EDIT:
Gdzie zmienić, żeby informacje na początku rundy na temat apteczek/nagrody/ile zadań wykonałeś... dłużej się wyświetlały?
No moim serwie, wyświetla się tylko na 2 sec i znika.
R3X
01.05.2009
Masz listę nagród, nie ma wśród nich broni.
Wiadomość jest wyświetlana w czasie freezetime. Nie uwzględniłem możliwości przedłużenia tego czasu na część rundy. Jest to mój dość wczesny plugin i przestałem już go poprawiać z powodu niskiego poziomu zainteresowania (zwłaszcza mojego ) tym pomysłem.
Napisz w scriptingu to może ktoś go przerobi - teraz mam sporo na głowie Matura i kilka większych projektów.
Wiadomość jest wyświetlana w czasie freezetime. Nie uwzględniłem możliwości przedłużenia tego czasu na część rundy. Jest to mój dość wczesny plugin i przestałem już go poprawiać z powodu niskiego poziomu zainteresowania (zwłaszcza mojego ) tym pomysłem.
Napisz w scriptingu to może ktoś go przerobi - teraz mam sporo na głowie Matura i kilka większych projektów.
Janko
20.04.2011
Da się to jakoś podpiąć pod diablo moda? żeby np była misja zabić każda profesje?
ToRRent
20.04.2011
hmm nie czytałem całego tematu no ale ten plugin to coś ala czstyle_missions.amxx tak ? czy się mylę
R3X
20.04.2011
ten plugin to już staroć, polecam: Challenge - wyzwania i nagrody - AMXX.pl: Support AMX Mod X autor ten sam, możliwości zupełnie inne