Zniwelowanie obrażeń zadanych nożem
nex1983
13.04.2011
Witam.
Zrobiłem sobie klasę PREMIUM która jest niewidzialna na nożu itd, z broniami jest widzialna, ale teraz mam pytanie. Jak zrobić aby ta klasa nie zadawała obrażeń nożem komukolwiek? Bo wiadomo, jak dostanie item nóż komandosa to będzie biegać niewidzialna i zabijać 1 hitem. Interesuje mnie aby ta klasa po wyjęciu noża nie mogła w ogóle zadawać obrażeń nim komukolwiek.
Czy to ustawia sie w tej linijce i tu dodaje odpowiedni wpis?? Prosił bym o pomoc
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Niezniszczalny && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
Użytkownik nex1983 edytował ten post 13.04.2011 10:05
Zrobiłem sobie klasę PREMIUM która jest niewidzialna na nożu itd, z broniami jest widzialna, ale teraz mam pytanie. Jak zrobić aby ta klasa nie zadawała obrażeń nożem komukolwiek? Bo wiadomo, jak dostanie item nóż komandosa to będzie biegać niewidzialna i zabijać 1 hitem. Interesuje mnie aby ta klasa po wyjęciu noża nie mogła w ogóle zadawać obrażeń nim komukolwiek.
Czy to ustawia sie w tej linijce i tu dodaje odpowiedni wpis?? Prosił bym o pomoc
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Niezniszczalny && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
Użytkownik nex1983 edytował ten post 13.04.2011 10:05
Muzzi
13.04.2011
Z twojego kodu przerobiony kod , tak aby zadawał 0 DMG.
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Niezniszczalny && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = 0.0;
nex1983
13.04.2011
Kolego, ale te klasy chce zostawić tak jak są, ja mam klasę inną o nazwie TAJNIAK którą chce tu dorobić i aby ona miała to o co proszę a nie wprowadzać wzmianki w tamte klasy. W tym momencie Ty mi zrobiłeś KOMANDOSA, NIEZNISZCZALNEGO i SAPERA klasami które bedą zabawać 0 hp z noża o ile to działa.
Teraz już rozumiesz
Dodano 13 kwiecień 2011 - 21:52:
więc?
Użytkownik nex1983 edytował ten post 13.04.2011 11:29
Teraz już rozumiesz
Dodano 13 kwiecień 2011 - 21:52:
więc?
Użytkownik nex1983 edytował ten post 13.04.2011 11:29