Błędy podczas kompilacji CodMod'a.
Svizz
12.04.2011
Witam. Jutro mija mi termin oddania CodMod'a, którego edytowałem. Już jest praktycznie gotowy, tylko robiłem drobne poprawki, coś poprzestawiałem i oto wynik:
O co w tym może chodzić... Pomożecie? Na czym może polegać błąd? Sma nie udostępnie, bo autorskie. Chodzi o starego CodMod'a.
QTM_CodMod.sma(556) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(557) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(558) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(582) : error 017: undefined symbol "WczytajDane" QTM_CodMod.sma(587) : error 017: undefined symbol "WybierzKlase" QTM_CodMod.sma(755) : error 017: undefined symbol "ResetujPunkty" QTM_CodMod.sma(760) : error 017: undefined symbol "PrzydzielPunkty" QTM_CodMod.sma(766) : error 017: undefined symbol "ZmienUbranie" QTM_CodMod.sma(892) : error 017: undefined symbol "UTIL_In_FOV" QTM_CodMod.sma(1011) : error 017: undefined symbol "Display_Fade" QTM_CodMod.sma(1021) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom" QTM_CodMod.sma(1030) : error 017: undefined symbol "parachute_reset" QTM_CodMod.sma(1051) : error 017: undefined symbol "set_user_clip" QTM_CodMod.sma(1059) : error 017: undefined symbol "DajPrzedmiot" QTM_CodMod.sma(1059) : error 088: number of arguments does not match definition QTM_CodMod.sma(1071) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom" QTM_CodMod.sma(1079) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1079) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(1079) : error 004: function "client_connect" is not implemented QTM_CodMod.sma(1106) : error 017: undefined symbol "UsunPrzedmiot" QTM_CodMod.sma(1109) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(1109) : error 004: function "client_disconnect" is not implemented QTM_CodMod.sma(1117) : error 017: undefined symbol "ZapiszDane" QTM_CodMod.sma(1118) : error 017: undefined symbol "UsunPrzedmiot" QTM_CodMod.sma(1119) : error 017: undefined symbol "parachute_reset" QTM_CodMod.sma(1122) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(1122) : error 017: undefined symbol "RozbrajaBombe" QTM_CodMod.sma(1123) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1126) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(1126) : error 029: invalid expression, assumed zero QTM_CodMod.sma(1126) : error 017: undefined symbol "BombaPodlozona" QTM_CodMod.sma(1149) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom" Compilation aborted. 26 Errors.
O co w tym może chodzić... Pomożecie? Na czym może polegać błąd? Sma nie udostępnie, bo autorskie. Chodzi o starego CodMod'a.
Svizz
12.04.2011
Fakt, jeden klamry brakowalo... Wszystko smiga, kompiluje sie, ale w grze nie pokazuje HUD'a, mod ogolnie dziala w polowie, tak jakby poprostu nie czytało tej połowy. Cala konsole spamuje mi cos takiego (wlaczylem debug):
Tylko tymi 2 błędami spamuje. Co to?
L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float") L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] [0] QTM_CodMod_114253.sma::client_PreThink (line 2302) L 04/12/2011 - 10:01:26: Invalid CVAR pointer i to: L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx") L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg") L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] [0] QTM_CodMod_114253.sma::PokazInformacje (line 2095) L 04/12/2011 - 10:01:26: HudSyncObject -1 is invalid )
Tylko tymi 2 błędami spamuje. Co to?
Rafal_94
12.04.2011
nie ma w regulaminie obowiązku dawania sma?
jak autorski to czemu edytujesz go - nie powinieneś ty mieć sma
skoro autorskie sma niby ze ty zrobiles to czemu nas sie pytasz? ;]
jak autorski to czemu edytujesz go - nie powinieneś ty mieć sma
skoro autorskie sma niby ze ty zrobiles to czemu nas sie pytasz? ;]
Svizz
12.04.2011
Te linijki, z ktorych pochodza bledy sa pod komentarzem:
A to ten fragment z linijka 2302:
Edited by Svizz, 12.04.2011 15:18.
{ set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]); return PLUGIN_CONTINUE; } set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); // ponizej jest ta linijka az do konca ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); // o wlasnie dotad return PLUGIN_CONTINUE; }
A to ten fragment z linijka 2302:
public client_PreThink(id) { //parachute.mdl animation information //0 - deploy - 84 frames //1 - idle - 39 frames //2 - detach - 29 frames if (!is_user_alive(id)) return // to jest ta linijka... tak jakby serwer nie czytal funkcji get_pcvar_float... new Float:fallspeed = get_pcvar_float(SpadochronSpadanie) * -1.0 // koniec new Float:frame
Edited by Svizz, 12.04.2011 15:18.
Dalinor
13.04.2011
public client_PreThink(id)
{
new cvarr = get_pcvar_float(SpadochronSpadanie)
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames
if (!is_user_alive(id)) return
// to jest ta linijka... tak jakby serwer nie czytal funkcji get_pcvar_float...
new Float:fallspeed = cvarr*-1.0
// koniec
new Float:frame
Nie wiem jakie jest oznaczenie na ujemną liczbę, bo to prawdopodobnie przez to może być błąd(, ale nie jestem pewien !)