←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Błędy podczas kompilacji CodMod'a.

Locked

  • +
  • -
Svizz's Photo Svizz 12.04.2011

Witam. Jutro mija mi termin oddania CodMod'a, którego edytowałem. Już jest praktycznie gotowy, tylko robiłem drobne poprawki, coś poprzestawiałem i oto wynik:
QTM_CodMod.sma(556) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(557) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(558) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(582) : error 017: undefined symbol "WczytajDane"
QTM_CodMod.sma(587) : error 017: undefined symbol "WybierzKlase"
QTM_CodMod.sma(755) : error 017: undefined symbol "ResetujPunkty"
QTM_CodMod.sma(760) : error 017: undefined symbol "PrzydzielPunkty"
QTM_CodMod.sma(766) : error 017: undefined symbol "ZmienUbranie"
QTM_CodMod.sma(892) : error 017: undefined symbol "UTIL_In_FOV"
QTM_CodMod.sma(1011) : error 017: undefined symbol "Display_Fade"
QTM_CodMod.sma(1021) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom"
QTM_CodMod.sma(1030) : error 017: undefined symbol "parachute_reset"
QTM_CodMod.sma(1051) : error 017: undefined symbol "set_user_clip"
QTM_CodMod.sma(1059) : error 017: undefined symbol "DajPrzedmiot"
QTM_CodMod.sma(1059) : error 088: number of arguments does not match definition
QTM_CodMod.sma(1071) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom"
QTM_CodMod.sma(1079) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1079) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1079) : error 004: function "client_connect" is not implemented
QTM_CodMod.sma(1106) : error 017: undefined symbol "UsunPrzedmiot"
QTM_CodMod.sma(1109) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1109) : error 004: function "client_disconnect" is not implemented
QTM_CodMod.sma(1117) : error 017: undefined symbol "ZapiszDane"
QTM_CodMod.sma(1118) : error 017: undefined symbol "UsunPrzedmiot"
QTM_CodMod.sma(1119) : error 017: undefined symbol "parachute_reset"
QTM_CodMod.sma(1122) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1122) : error 017: undefined symbol "RozbrajaBombe"
QTM_CodMod.sma(1123) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1126) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(1126) : error 029: invalid expression, assumed zero
QTM_CodMod.sma(1126) : error 017: undefined symbol "BombaPodlozona"
QTM_CodMod.sma(1149) : error 017: undefined symbol "SprawdzPoziom"

Compilation aborted.
26 Errors.

O co w tym może chodzić... Pomożecie? Na czym może polegać błąd? Sma nie udostępnie, bo autorskie. Chodzi o starego CodMod'a.
Quote

  • +
  • -
kasza's Photo kasza 12.04.2011

Bez sma raczej nikt Ci tu za wiele nie pomoże.
Quote

  • +
  • -
Svizz's Photo Svizz 12.04.2011

Chce tylko wiedzieć, na czym ten błąd może polegać :)
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 12.04.2011

klamry sprawdz
Quote

  • +
  • -
Svizz's Photo Svizz 12.04.2011

Fakt, jeden klamry brakowalo... Wszystko smiga, kompiluje sie, ale w grze nie pokazuje HUD'a, mod ogolnie dziala w polowie, tak jakby poprostu nie czytało tej połowy. Cala konsole spamuje mi cos takiego (wlaczylem debug):
L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_pcvar_float")
L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_114253.sma::client_PreThink (line 2302)
L 04/12/2011 - 10:01:26: Invalid CVAR pointer

i to:

L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.amxx")
L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX] Run time error 10: native error (native "ShowSyncHudMsg")
L 04/12/2011 - 10:01:26: [AMXX]    [0] QTM_CodMod_114253.sma::PokazInformacje (line 2095)
L 04/12/2011 - 10:01:26: HudSyncObject -1 is invalid
)

Tylko tymi 2 błędami spamuje. Co to?
Quote

  • +
  • -
Dalinor's Photo Dalinor 12.04.2011

Pokaż te 2 linie.

(line 2095)

(line 2302)
Quote

  • +
  • -
Rafal_94's Photo Rafal_94 12.04.2011

nie ma w regulaminie obowiązku dawania sma?
jak autorski to czemu edytujesz go - nie powinieneś ty mieć sma

skoro autorskie sma niby ze ty zrobiles to czemu nas sie pytasz? ;]
Quote

  • +
  • -
Svizz's Photo Svizz 12.04.2011

Te linijki, z ktorych pochodza bledy sa pod komentarzem:
{		
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	set_hudmessage(0, 0, 255, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
// ponizej jest ta linijka az do konca
	ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
// o wlasnie dotad
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

A to ten fragment z linijka 2302:
public client_PreThink(id)
{
	//parachute.mdl animation information
	//0 - deploy - 84 frames
	//1 - idle - 39 frames
	//2 - detach - 29 frames

	if (!is_user_alive(id)) return
// to jest ta linijka... tak jakby serwer nie czytal funkcji get_pcvar_float...
	new Float:fallspeed = get_pcvar_float(SpadochronSpadanie) * -1.0
// koniec
	new Float:frame

Edited by Svizz, 12.04.2011 15:18.
Quote

  • +
  • -
Dalinor's Photo Dalinor 13.04.2011

public client_PreThink(id)
{
new cvarr = get_pcvar_float(SpadochronSpadanie)
//parachute.mdl animation information
//0 - deploy - 84 frames
//1 - idle - 39 frames
//2 - detach - 29 frames

if (!is_user_alive(id)) return
// to jest ta linijka... tak jakby serwer nie czytal funkcji get_pcvar_float...
new Float:fallspeed = cvarr*-1.0
// koniec
new Float:frame



Nie wiem jakie jest oznaczenie na ujemną liczbę, bo to prawdopodobnie przez to może być błąd(, ale nie jestem pewien !)
Quote
Locked