Witam
Szukam bądź proszę o napisanie pluginu który całemu teamowi TT wyłączy "ręce" tzn brak jakiejkolwiek broni czy nawet noża (brak rąk) i brak możliwości podniesienia jakiejkolwiek broni z ziemi.
Pozdrawiam
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
TT bez rąk i możliwości podniesienia broni
Started By Karolus, 10.04.2011 20:18
3 replies to this topic
#1
Posted 10.04.2011 20:18
#2
Posted 10.04.2011 20:22
ustaw cvarem no_weapon 1
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> new pcvar_weapon new const VERSION[] = "1.0" public plugin_init() { register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick") pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0") RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") } public fw_TouchWeapon(weapon,id) { if (!is_user_connected(id)) return HAM_IGNORED; //Sprawdzamy ustawienia cvara switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon)) { case 0 : return HAM_IGNORED; // Wszyscy moga podnosic bron case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron { if(get_user_team(id) == 1) return HAM_SUPERCEDE; } case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron { if(get_user_team(id) == 2) return HAM_SUPERCEDE; } case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni } return HAM_IGNORED; }
If you can dream it, you can do it.
#3
Posted 10.04.2011 20:24
Spróbuj tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Goliath"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Touch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
strip_user_weapons(id)
return HAM_IGNORED;
}
public Touch(ent, id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
#4
Posted 10.04.2011 22:01
speedkill123, dzięki za zainteresowanie się ale patrząc po kodzie to nie o to mi do końca chodziło
Goliath, działa elegancko dzięki wielkie
Obaj macie po Repie
Goliath, działa elegancko dzięki wielkie
Obaj macie po Repie