←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

TT bez rąk i możliwości podniesienia broni

Zablokowany

  • +
  • -
Karolus - zdjęcie Karolus 10.04.2011

Witam

Szukam bądź proszę o napisanie pluginu który całemu teamowi TT wyłączy "ręce" tzn brak jakiejkolwiek broni czy nawet noża (brak rąk) i brak możliwości podniesienia jakiejkolwiek broni z ziemi.

Pozdrawiam
Odpowiedz

  • +
  • -
speedkill - zdjęcie speedkill 10.04.2011

ustaw cvarem no_weapon 1
#include <amxmodx> 
#include <hamsandwich> 
 
new pcvar_weapon 
 
new const VERSION[] = "1.0" 
 
public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("No weapon", VERSION, "FakeNick") 
     
    pcvar_weapon = register_cvar("no_weapon","0") 
     
    RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "fw_TouchWeapon") 
    RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "fw_TouchWeapon") 
    RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "fw_TouchWeapon") 
} 
public fw_TouchWeapon(weapon,id) 
{ 
    if (!is_user_connected(id)) 
        return HAM_IGNORED; 
     
    //Sprawdzamy ustawienia cvara 
    switch(get_pcvar_num(pcvar_weapon)) 
    { 
        case 0 : return HAM_IGNORED;  // Wszyscy moga podnosic bron 
         
        case 1 : // Tylko CT moga podnosic bron 
        { 
            if(get_user_team(id) == 1) 
                return HAM_SUPERCEDE; 
        } 
         
        case 2 : // Tylko TT moga podnosic bron 
        { 
            if(get_user_team(id) == 2) 
                return HAM_SUPERCEDE; 
        } 
         
        case 3 : return HAM_SUPERCEDE ; // Nikt nie moze podnosic broni 
    } 
     
    return HAM_IGNORED; 
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 10.04.2011

Spróbuj tego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Goliath"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "Touch");
RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "Touch");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public Spawn(id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
strip_user_weapons(id)
return HAM_IGNORED;
}

public Touch(ent, id)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return HAM_IGNORED;

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Karolus - zdjęcie Karolus 10.04.2011

speedkill123, dzięki za zainteresowanie się ale patrząc po kodzie to nie o to mi do końca chodziło

Goliath, działa elegancko dzięki wielkie :)

Obaj macie po Repie
Odpowiedz
Zablokowany