Podwójny skok
LucKy_skiLL
10.04.2011
Poszukuje samej funkcji podwójnego skoku, aby dodać go do skilli w expmodzie
Niżej przedstawiam wam dotychczasowy kod, jeżeli ktoś moze to proszę o dokończenie go podwójnym skokiem
Niżej przedstawiam wam dotychczasowy kod, jeżeli ktoś moze to proszę o dokończenie go podwójnym skokiem
public moc4(id)
{
if(punktymoc4[id] <= 0) {
}
else if(punktymoc4[id] <= 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Musisz miec dodane^x04 15^x01 punktow!");
}
else if(uzyl[id] == true) {
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Moc dostepna raz na runde!");
}
.............................. kod podwojnego skoku
}
public moc4_off(id) {
................wylaczenie podwojnego skoku
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Uwazaj, masz juz normalny skok!");
}
kasza
10.04.2011
Może wyciągniesz coś z tego.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define ADMINACCESS ADMIN_CHAT new jumpnum[33] = 0 new bool:dojump[33] = false public plugin_init() { register_plugin("MultiJump","1.1","twistedeuphoria") register_cvar("amx_maxjumps","1") register_cvar("amx_mjadminonly","0") } public client_putinserver(id) { jumpnum[id] = 0 dojump[id] = false } public client_disconnect(id) { jumpnum[id] = 0 dojump[id] = false } public client_PreThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE new nbut = get_user_button(id) new obut = get_user_oldbutton(id) if((nbut & IN_JUMP) && !(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND) && !(obut & IN_JUMP)) { if(jumpnum[id] < get_cvar_num("amx_maxjumps")) { dojump[id] = true jumpnum[id]++ return PLUGIN_CONTINUE } } if((nbut & IN_JUMP) && (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND)) { jumpnum[id] = 0 return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE } public client_PostThink(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(get_cvar_num("amx_mjadminonly") && (!access(id,ADMINACCESS))) return PLUGIN_CONTINUE if(dojump[id] == true) { new Float:velocity[3] entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) velocity[2] = random_float(265.0,285.0) entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity) dojump[id] = false return PLUGIN_CONTINUE } return PLUGIN_CONTINUE }
ManiaQ
13.04.2011
Robiłem ostatnio VIP pod surf mod z podwójnym skokiem i zrobiłem tak:
przed plugin_init
po plugin_ini
A to wiadomo gdzie
I działało
przed plugin_init
new moze_skoczyc[33];
po plugin_ini
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
A to wiadomo gdzie
public CmdStart(id, uc_handle)
{
static moze_skoczyc;
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H))
return FMRES_IGNORED;
new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc & (1<<id))
{
moze_skoczyc &= ~(1<<id)
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND){
moze_skoczyc |= (1<<id)
}
return FMRES_IGNORED;
}
I działało
LucKy_skiLL
13.04.2011
A moze udało by Ci sie wdrążyć to w ten kod ?
public moc4(id)
{
if(punktymoc4[id] <= 0) {
}
else if(punktymoc4[id] <= 0) {
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Musisz miec dodane^x04 15^x01 punktow!");
}
else if(uzyl[id] == true) {
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Moc dostepna raz na runde!");
}
.............................. kod podwojnego skoku
}
public moc4_off(id) {
................wylaczenie podwojnego skoku
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Uwazaj, masz juz normalny skok!");
}