ninja strzela na nozu
T8kme 09.04.2011
Witam
Zrobiłem nową klasę, jest to ulepszony ninja.
Ale przy edycji coś się popsuło bo ninja może strzelać nożem.
np. kupuje M4, ma model noża ale jak klika LPM to strzela (lecą kule).
Nie wiecie może w czym leży problem?
Zrobiłem nową klasę, jest to ulepszony ninja.
Ale przy edycji coś się popsuło bo ninja może strzelać nożem.
np. kupuje M4, ma model noża ale jak klika LPM to strzela (lecą kule).
Nie wiecie może w czym leży problem?
T8kme 09.04.2011
a nie wiecie może której to funkcji wina?
która funkcja odpowiada za blokowanie ninji broni?
która funkcja odpowiada za blokowanie ninji broni?
ogieR8
09.04.2011
Tak, jest to :
* opcja (CTRL + F) ze słowem kluczowym "Ninja" & F3 (odśwież) nie boli ...
Pozdrawiam
~ ogieR-
public CurWeapon(id)
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
* opcja (CTRL + F) ze słowem kluczowym "Ninja" & F3 (odśwież) nie boli ...
Pozdrawiam
~ ogieR-
T8kme 09.04.2011
wiem że nie boli
metodą prób i błedów doszedłem do tego, że jak zrobiłem to w ten sposób
to i ninja i mefisto strzelalo z noza
jest jakis sposob na zablokowanie broni klasie by sie tak nie bugowalo?
metodą prób i błedów doszedłem do tego, że jak zrobiłem to w ten sposób
public CurWeapon(id)
{
after_bullet[id]=1
new clip,ammo
new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
invisible_cast[id]=0
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
to i ninja i mefisto strzelalo z noza
jest jakis sposob na zablokowanie broni klasie by sie tak nie bugowalo?
ogieR8
09.04.2011
Masz widocznie jakiś kod, na strzelanie z kosy.. Bo ten co ja dałem tylko zamienia automatycznie broń na nóż, chyba że masz pakę to ją zostawia.
Pozdrawiam
~ ogieR-
Pozdrawiam
~ ogieR-
T8kme 10.04.2011
ale jak usune to:
to wszystko jest ok ;/ z tym i ninja i mefisto strzelaja z noza.
else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
to wszystko jest ok ;/ z tym i ninja i mefisto strzelaja z noza.
Jagoda 10.04.2011
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
i po probleme
Użytkownik Jagoda edytował ten post 10.04.2011 14:10
T8kme 10.04.2011
działa
jak ja tak próbowałem zrobić to się nie kompilowało
ale jest teraz kolejny problem
w menu 1 mam 3 klasy: mefisto, diablo, baal
i na mefiscie jest ok moge miec tylko noz
ale na diablo i na baalu jest taki sam problem jaki byl z ninja
wybieram bron, i model broni sie nie zmienia caly czas jest noz
strzela z noza ;/
jak ja tak próbowałem zrobić to się nie kompilowało
ale jest teraz kolejny problem
w menu 1 mam 3 klasy: mefisto, diablo, baal
i na mefiscie jest ok moge miec tylko noz
ale na diablo i na baalu jest taki sam problem jaki byl z ninja
wybieram bron, i model broni sie nie zmienia caly czas jest noz
strzela z noza ;/
switch (key) {
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
{
player_class[id] = Mefisto
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
}
CurWeapon(id)
}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
player_class[id] = Diablo
c_jump[id]=2
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
{
player_class[id] = Baal
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
return PLUGIN_HANDLED
}