←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

ninja strzela na nozu

Zablokowany

T8kme - zdjęcie T8kme 09.04.2011

Witam

Zrobiłem nową klasę, jest to ulepszony ninja.
Ale przy edycji coś się popsuło bo ninja może strzelać nożem.
np. kupuje M4, ma model noża ale jak klika LPM to strzela (lecą kule).
Nie wiecie może w czym leży problem?
Odpowiedz

Neazo - zdjęcie Neazo 09.04.2011

nie jesteśmy jasnowidzami ... podaj .sma
Odpowiedz

T8kme - zdjęcie T8kme 09.04.2011

a nie wiecie może której to funkcji wina?
która funkcja odpowiada za blokowanie ninji broni?
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 09.04.2011

Tak, jest to :

public CurWeapon(id)
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


* opcja (CTRL + F) ze słowem kluczowym "Ninja" & F3 (odśwież) nie boli ...

Pozdrawiam
~ ogieR-
Odpowiedz

T8kme - zdjęcie T8kme 09.04.2011

wiem że nie boli xD
metodą prób i błedów doszedłem do tego, że jak zrobiłem to w ten sposób
public CurWeapon(id)
{
after_bullet[id]=1

new clip,ammo
new weapon=get_user_weapon(id,clip,ammo)
invisible_cast[id]=0

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}
else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


to i ninja i mefisto strzelalo z noza :/

jest jakis sposob na zablokowanie broni klasie by sie tak nie bugowalo?
Odpowiedz

  • +
  • -
ogieR8 - zdjęcie ogieR8 09.04.2011

Masz widocznie jakiś kod, na strzelanie z kosy.. Bo ten co ja dałem tylko zamienia automatycznie broń na nóż, chyba że masz pakę to ją zostawia.

Pozdrawiam
~ ogieR-
Odpowiedz

T8kme - zdjęcie T8kme 10.04.2011

ale jak usune to:
        else if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}


to wszystko jest ok ;/ z tym i ninja i mefisto strzelaja z noza.
Odpowiedz

Jagoda - zdjęcie Jagoda 10.04.2011

if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja)||(player_class[id] == Mefisto))
{
client_cmd(id,"weapon_knife")
engclient_cmd(id,"weapon_knife")
on_knife[id]=1
}

i po probleme :D
Użytkownik Jagoda edytował ten post 10.04.2011 14:10
Odpowiedz

T8kme - zdjęcie T8kme 10.04.2011

:blink: działa
jak ja tak próbowałem zrobić to się nie kompilowało
ale jest teraz kolejny problem
w menu 1 mam 3 klasy: mefisto, diablo, baal
i na mefiscie jest ok moge miec tylko noz
ale na diablo i na baalu jest taki sam problem jaki byl z ninja
wybieram bron, i model broni sie nie zmienia caly czas jest noz
strzela z noza ;/

switch (key) {
case 0:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)
{
player_class[id] = Mefisto
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
}
CurWeapon(id)
}
case 1:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)
{
player_class[id] = Diablo
c_jump[id]=2
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 2:
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
{
player_class[id] = Baal
c_silent[id]=1
LoadXP(id, player_class[id])
}
else ColorChat(id,GREEN,"[VIP] Ta klasa jest tylko dla vipów.");
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
give_knife(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);

return PLUGIN_HANDLED
}
Odpowiedz

Jagoda - zdjęcie Jagoda 22.04.2011

czyli gdzies masz blad to tak mryga raz bron raz noz tak ?
Odpowiedz
Zablokowany