Nowe Itemy i klasy
HardcoR AnGeL
09.04.2011
Witam Mam Taką Sprawę. Czy Mógłby mi ktoś napisać jak zrobić itemy z szybkością np. Ze Item dodaje 300pkt do szybkości(100 zwinności) i ze cicho biega. I Jeszcze Item na coś takiego ze mam 1/3, 1/4 , 1/5 z dgl albo 1/2.
Bardzo Bym Prosił O Napisanie albo podanie tematu z czymś takim a nie ze łatwo przerobić bo ja zielony w tych sprawach.
Po Drugie. Napiszcie jakieś propozycje na klasy i jakie moce. ( JAKBY SIE Dało napiszcie jak zrobić te moce) I Żeby Klasy Te Miały jakieś Fajne Moce a nie ze: Wysysa 4 hp z wroga coś mocniejszego i lepszego
Z Góry Dziękuje.
| HardcoR | AnGeL
Bardzo Bym Prosił O Napisanie albo podanie tematu z czymś takim a nie ze łatwo przerobić bo ja zielony w tych sprawach.
Po Drugie. Napiszcie jakieś propozycje na klasy i jakie moce. ( JAKBY SIE Dało napiszcie jak zrobić te moce) I Żeby Klasy Te Miały jakieś Fajne Moce a nie ze: Wysysa 4 hp z wroga coś mocniejszego i lepszego
Z Góry Dziękuje.
| HardcoR | AnGeL
Aard
09.04.2011
Item na bieganie wienc tak
szukasz
dodajesz pod
szukasz
pod dodajesz
znajdz
pod dodaj
znajdz
pod dodaj
znajdz
zmien na
Tam gdzie xx wpisz nr itemu !!!
P.S nie testowane
Użytkownik Aard edytował ten post 09.04.2011 15:18
szukasz
new player_b_silent[33] = 1
dodajesz pod
new player_b_butyspeeda[33] = 1
szukasz
player_b_silentid] = 0
pod dodajesz
player_b_butyspeeda[id] = 0
znajdz
if (player_b_silent[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoj bieg cichnie")
}
pod dodaj
if (player_b_butyspeeda[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Twoj bieg cichnie i masz dodatkowe 300 zwinnosci")
}
znajdz
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id] = random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
pod dodaj
case xx:
{
player_item_name[id] = "Powietrzne buty"
player_item_id[id] = rannum
player_agility[id] = random_num(300)
player_b_silent[id] = 1
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj Bieg cichnie i masz dodatkowe %i zwinnosci",player_item_name[id],player_silent[id],player_agility[id])
}
znajdz
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,68)
zmien na
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 4.0, 0.2, 0.3, 5)
new rannum = random_num(1,xx)
Tam gdzie xx wpisz nr itemu !!!
P.S nie testowane
Użytkownik Aard edytował ten post 09.04.2011 15:18
Onyke
09.04.2011
To nie będzie działać.
Przecież plugin sprawdza czy gracz nie ma za dużo pkt lvl*2-2 czy coś podobnego, a jak ma więcej to mu resetuje.
Zresztą po co dajesz random_num i 1 wartość ?
Przecież plugin sprawdza czy gracz nie ma za dużo pkt lvl*2-2 czy coś podobnego, a jak ma więcej to mu resetuje.
Zresztą po co dajesz random_num i 1 wartość ?
HardcoR AnGeL
09.04.2011
0nYk3 Bardzo Proszę Jeśli byś mógł napisz mi to na gg 21994832.
Z Góry Thx
Z Góry Thx
KariiO
09.04.2011
?wienc
player_agility[id] = 300+zależy jakie ma max. staty + pewnie przy takim czymś mu popsujesz staty i jeszcze wyjdzie na -...