Lustrzany Pocisk pewien bug
ptasiek
05.04.2011
Witam jak zablokować w lustrzanym pocisku że dana osoba naładuje 2 pociski i są max 2.Wykorzysta je i pójdzie zkampi i naładuje dalsze jak zablokować te dlasze aby tylko można było ładować 1 raz?
kod :
Dałem wszystkie kody jak by ktoś chciał sobie zrobić
I nie wiem oco w tym chodzi.
kod :
new lustrzany_pocisk[33] = 1
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "lustrzanypocisk")
lustrzany_pocisk[i]=0
lustrzany_pocisk[id] = 0
if (player_ultra_armor[id]>0) { add(itemEffect,199,"Masz szanse, ze pocisk odbije sie od twojego pancerza") }
case Izual: { lustrzany_pocisk[id]++ if(lustrzany_pocisk[id]>2) { lustrzany_pocisk[id]=2 show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2",lustrzany_pocisk[id]) } else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id]) }
public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] > 0) { SetHamParamEntity(1, idattacker); SetHamParamEntity(2,this ); SetHamParamEntity(3,this ); lustrzany_pocisk[this]--; return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; }
Dałem wszystkie kody jak by ktoś chciał sobie zrobić
I nie wiem oco w tym chodzi.
FreZZy 05.04.2011
na górze:
podmień case izuala:
i w public Roundstart:
Edited by FreZZy, 08.04.2011 16:51.
new limit[33]
podmień case izuala:
case Izual:
{
if(limit[id]<1)
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2 )
{
lustrzany_pocisk[id]=2
limit[id]=1
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2")
}
else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id])
}
else show_hudmessage(id, "Możesz tylko raz zaladowac lustrzany pancerz!")
}
i w public Roundstart:
limit[i]=0
Edited by FreZZy, 08.04.2011 16:51.
ptasiek
06.04.2011
a jak chce zrobić 1/3 to tak?
Dodano 06 kwiecień 2011 - 14:28:
Aha i twój kod nie działa nie idzie kompliowac.
public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(damagebits&(1<<3) && lustrzany_pocisk[this] > 0) { SetHamParamEntity(1, idattacker); SetHamParamEntity(2,this ); SetHamParamEntity(3,this ); lustrzany_pocisk[this]--; return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED;?
Dodano 06 kwiecień 2011 - 14:28:
Aha i twój kod nie działa nie idzie kompliowac.
FreZZy 06.04.2011
hahahah nie
X - masz 1/x szansy (jak wpiszesz 3 to będzie 1/3)
public lustrzanypocisk(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(damagebits&(1<<1) && lustrzany_pocisk[this] > 0 && random_num(1,X) ==1)
{
SetHamParamEntity(1, idattacker);
SetHamParamEntity(2,this );
SetHamParamEntity(3,this );
lustrzany_pocisk[this]--;
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
X - masz 1/x szansy (jak wpiszesz 3 to będzie 1/3)
ptasiek
07.04.2011
Daje w ogóle nie kompliuje..
Dodano 07 kwiecień 2011 - 16:52:
Zaznaczone linijki kompliator wykrywa w nich błędy:
Dodano 07 kwiecień 2011 - 16:52:
Zaznaczone linijki kompliator wykrywa w nich błędy:
if(limit[id]<1)
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2 )
{
lustrzany_pocisk[id]=2
limit[id]=1
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2",lustrzany_pocisk[id])
}
else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id])
}
else show_hudmessage(id, "Możesz tylko raz zaladowac lustrzany pancerz!)
}
FreZZy 07.04.2011
zamień na:
i jak nadal są błędy to powiedz jakie
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2")
else show_hudmessage(id, "Możesz tylko raz zaladowac lustrzany pancerz!")
i jak nadal są błędy to powiedz jakie
FreZZy 08.04.2011
nie bez tabulacji, tylko z dobrą tabulacją chyba
to wystarczy że wstawisz to co ja ci napisałem powyżej i nie powinno być kłopotó
ew. jak masz amxx studio to tam masz funkcje od tabulacjii odpowiedniej
to wystarczy że wstawisz to co ja ci napisałem powyżej i nie powinno być kłopotó
ew. jak masz amxx studio to tam masz funkcje od tabulacjii odpowiedniej
GoldeN 08.04.2011
Jego wygląda tak:
-.-
Na allegro... Haha.
case Izual:
{
if(limit[id]<1)
{
lustrzany_pocisk[id]++
if(lustrzany_pocisk[id]>2 )
{
lustrzany_pocisk[id]=2
limit[id]=1
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc lustrzanego pancerza to 2")
}
else show_hudmessage(id, "Lustrzany pancerz wytrzyma %i strzalow",lustrzany_pocisk[id])
}
else show_hudmessage(id, "Możesz tylko raz zaladowac lustrzany pancerz!")
}
-.-
Na allegro... Haha.