Bindowanie z poziomu menu?
Onyke
02.04.2011
Witam.
Jak zrobić taki plugin/menu: ?
Po wpisaniu /menu wyświetla się menu np
Wybierz binda:
1. Rakieta
2. Dynamit
3. Blyskawica
Po wybraniu np 1 to wyskakuje graczowi miejsce do wpisania klawisza. (tak jak say)
Gdy tam wpisze klawisz np x to samo mu zbinduje ten klawisz (Np wpisze mu w konsoli bind "x" "rakieta"
Jest coś takiego możliwe do zrobienia ?
Pozdrawiam.
Jak zrobić taki plugin/menu: ?
Po wpisaniu /menu wyświetla się menu np
Wybierz binda:
1. Rakieta
2. Dynamit
3. Blyskawica
Po wybraniu np 1 to wyskakuje graczowi miejsce do wpisania klawisza. (tak jak say)
Gdy tam wpisze klawisz np x to samo mu zbinduje ten klawisz (Np wpisze mu w konsoli bind "x" "rakieta"
Jest coś takiego możliwe do zrobienia ?
Pozdrawiam.
FreZZy 02.04.2011
jest możliwe
normalne menu robisz, a jak wciśnie 1. i wpisze ten klawisz, to mu zbinduje
nie wiem czy tak można, jak nie to mnie poprawcie ;]
Użytkownik FreZZy edytował ten post 02.04.2011 22:44
normalne menu robisz, a jak wciśnie 1. i wpisze ten klawisz, to mu zbinduje
client_cmd(id, "bind %d ^"say /rakieta^", klawisz")
nie wiem czy tak można, jak nie to mnie poprawcie ;]
Użytkownik FreZZy edytował ten post 02.04.2011 22:44
Zapalka
03.04.2011
%d - wyłącznie zmienne liczbowe
%s - Wszelkiego rodzaju stringi, kombinacje liter/cyfr.
%s - Wszelkiego rodzaju stringi, kombinacje liter/cyfr.
client_cmd(id, "bind %s ^"say /rakieta^", klawisz")
Muzzi
03.04.2011
Nie jestem pewien co do tego działania, sam kiedyś robiłem coś takiego i nie bindowało wszystkich klawiszy. Bindowało tylko te które były puste<nie mam zielonego pojecia dlaczego>.
Onyke
03.04.2011
Coś nie działa.%d - wyłącznie zmienne liczbowe
%s - Wszelkiego rodzaju stringi, kombinacje liter/cyfr.client_cmd(id, "bind %s ^"say /rakieta^", klawisz")
Zrobiłem sobie menu w jednym z case mam tak
case 0:
{
client_cmd(id, "bind %s ^"rakieta^", klawisz")
show_hudmessage(id, "Wpisz klawisz na jaki chcesz zbindowac ten bind")
}
Inne case podobnie.
I to nie działa.
Coś źle zrobione ?
Muzzi
03.04.2011
I tego się obawiałem, kod swój robiłem o 3 nad ranem wiec mogłem coś pominąć. Zobaczymy co z tego tutaj wyjdzie.
Apple()
06.04.2011
Daj komendy na te dynamity błyskawice itd bo .amxx nie dam. Z prostej przyczyny: przywłaszczacie je sobie.
diablix
06.04.2011
#include <amxmodx>
static const VERSION[] = "0.1";
public plugin_init(){
register_plugin("Zbinduj", VERSION, "diablix");
register_clcmd("Zbinduj_Klawisz", "cmdBind");
register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}
public cmdBind(id){
new szKey[3];
read_argv(1, szKey, sizeof szKey - 1);
remove_quotes(szKey);
client_print(id, 3, "Zbindowales rakiete pod klawisz %s", szKey);
client_cmd(id, "bind ^"%s^" ^"rakieta^"", szKey);
}
public cmdTest(id){
client_cmd(id, "messagemode Zbinduj_Klawisz");
client_cmd(id, "spk fvox/blip");
return 1;
}
Komendy
/test
Jak chcesz przenieś do menu to poprostu przenieś wszystko z cmdTest do case.
Użytkownik Diablix edytował ten post 06.04.2011 14:36
rafael6677 07.04.2011
zrobilem menu dodalem to i wszystko jest ok
ale jak dodac drugą komende do menu?
trzeba utworzyc nowe:
I jeszcze mam pytanie co znaczy "spk fvox/blip"
Użytkownik rafael6677 edytował ten post 07.04.2011 15:00
ale jak dodac drugą komende do menu?
trzeba utworzyc nowe:
public cmdBind(id){ new szKey[3]; read_argv(1, szKey, sizeof szKey - 1); remove_quotes(szKey); client_print(id, 3, "Zbindowales rakiete pod klawisz %s", szKey); client_cmd(id, "bind ^"%s^" ^"rakieta^"", szKey); }?
I jeszcze mam pytanie co znaczy "spk fvox/blip"
Użytkownik rafael6677 edytował ten post 07.04.2011 15:00
gruszka95
26.04.2011
tak z tym ze zmieniasz
client_cmd(id, "bind ^"%s^" ^"rakieta^"", szKey);na np
client_cmd(id, "bind ^"%s^" ^"mina^"", szKey);
mierzwi 26.04.2011
"spk fvox/blip" - dzwięk
do następnych bindów zrób sobie kolejne zbinduj_klawisz2 lub coś ;d
do następnych bindów zrób sobie kolejne zbinduj_klawisz2 lub coś ;d