Klasa z niewidzialnoscia
Weed
02.04.2011
Witam,
Mój problem jest następujący.
Dalem jednej z klas niewidzialność i nie działają na tej klasie itemki z INV typu stalker, a chciałbym aby INV z itemku działała jeżeli jeszcze bardziej jej zmniejszy INV, np. Klasa ma 100INV a item daje 50 i wtedy działa, gdy daje 101 to już nie.
Mój problem jest następujący.
Dalem jednej z klas niewidzialność i nie działają na tej klasie itemki z INV typu stalker, a chciałbym aby INV z itemku działała jeżeli jeszcze bardziej jej zmniejszy INV, np. Klasa ma 100INV a item daje 50 i wtedy działa, gdy daje 101 to już nie.
Krejzol
02.04.2011
Może napisałbyś jaki kod zrobiłeś, gdzie edytowałeś? Jasnowidzami nie jesteśmy...
GoldeN 02.04.2011
else if(player_class[id] == klasa)
{
if(player_b_inv[id] < 100) set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, player_b_inv[id])
else set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100)
}
100 - niewidzialność Twojej klasy. Nie testowane! Dodaj przed ostatnim else w set_renderchange.
Użytkownik GoldeN edytował ten post 02.04.2011 11:37
Stachuu :D ??
02.04.2011
wystarczy zamienić
hmm jeśli twoja klasa ma 125 to daj
Działa na 100%
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 02.04.2011 16:20
inv_bonus-=20
hmm jeśli twoja klasa ma 125 to daj
inv_bonus-=2jak za mocne zmień na 5
Działa na 100%
Użytkownik Stachu123 edytował ten post 02.04.2011 16:20