Odejmowanie kasy u gracza
LucKy_skiLL
01.04.2011
Mam takie menu w sklepie, jak zrobić aby po kupieniu czegos odejmowało kase graczowi ?
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 01.04.2011 11:18
public zakupy(id)
{
new menu = menu_create("CsStrefa.pl [SKLEP]", "zakupy_contiune");
menu_additem(menu, "Dodatkowe zycie \r[150 HP] \yKoszt: \r3500$", "1", 0);
menu_additem(menu, "Zestaw granatow \r[He,FB,SB] \yKoszt: \r4500$", "2", 0);
menu_additem(menu, "RedBull \r[Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$", "3", 0);
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 50 Expa] \yKoszt: \r16000$", "4", 0);
menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$", "5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu);
}
public zakupy_contiune(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles dodatkowe zycie! Masz teraz^x04 150^x01 HP!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 Zestaw granatow!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wypiles^x04 RedBulla!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 50^x01 expa!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles kupon^x04 Lotto!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 01.04.2011 11:18
FreZZy 01.04.2011
w każdym case na samym początku daj:
i na koniec diablo
XXX - ilość kasy, jaką ma kosztować to coś
if (!UTIL_Buyformoney(id,XXX))
return PLUGIN_HANDLED
i na koniec diablo
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}
return false
}
XXX - ilość kasy, jaką ma kosztować to coś
Change
01.04.2011
Np gdy coś kosztuje 2000 to dajesz
cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id)-2000);
FreZZy 01.04.2011
Change, ale jak ma 0 kasy, to będzie miał -2000, a itemek czy co tam ma być i tak dostanie
LucKy_skiLL
01.04.2011
public zakupy(id)
{
new menu = menu_create("CsStrefa.pl \r[SKLEP]", "zakupy_contiune");
menu_additem(menu, "Dodatkowe zycie \r[150 HP] \yKoszt: \r3500$", "1", 0);
menu_additem(menu, "Zestaw granatow \r[He,FB,SB] \yKoszt: \r4500$", "2", 0);
menu_additem(menu, "RedBull \r[Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$", "3", 0);
menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 50 Expa] \yKoszt: \r16000$", "4", 0);
menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$", "5", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu);
}
public zakupy_contiune(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3500))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles dodatkowe zycie! Masz teraz^x04 150^x01 HP!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 Zestaw granatow!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wypiles^x04 RedBulla!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,16000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 50^x01 expa!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles kupon^x04 Lotto!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!")
return false
}
return false
}
ffa_expmod.sma(209) : error 017: undefined symbol "cs_get_user_money" ffa_expmod.sma(211) : error 017: undefined symbol "cs_set_user_money" ffa_expmod.sma(216) : error 017: undefined symbol "hudmsg"
FreZZy 01.04.2011
dodaj na górze pluga
i zamień
na
Użytkownik FreZZy edytował ten post 01.04.2011 17:19
#include <cstrike>
i zamień
hudmsg(id,2.0,"Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!")
na
ColorChat(id, GREEN, "[PLUGIN XXX] ^x01Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!")
Użytkownik FreZZy edytował ten post 01.04.2011 17:19
LucKy_skiLL
01.04.2011
A mozna zamiast tego:
Dac to:
Bo sie kompiluje ale nie wiem czy bedzie dzialac
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 01.04.2011 17:18
hudmsg(id,2.0,"Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!")
Dac to:
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
Bo sie kompiluje ale nie wiem czy bedzie dzialac
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 01.04.2011 17:18
LucKy_skiLL
01.04.2011
Jeszcze jedno jak cos kupie to mam tak:
[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.
[SKLEP] Kupiles kupon Lotto
A jak nie mam pieniedzy to:
[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.
[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.
[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.
[SKLEP] Kupiles kupon Lotto
A jak nie mam pieniedzy to:
[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.
[SKLEP] Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.
LucKy_skiLL
01.04.2011
public zakupy_contiune(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3500))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles dodatkowe zycie! Masz teraz^x04 150^x01 HP!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 Zestaw granatow!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wypiles^x04 RedBulla!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,16000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 50^x01 expa!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles kupon^x04 Lotto!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return false
}
return false
}
FreZZy 01.04.2011
public zakupy_contiune(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
new data[6], iName[64]
new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
a po co to ?
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
LucKy_skiLL
02.04.2011
Dalej sie duplikuje
public zakupy_contiune(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,3500))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles dodatkowe zycie! Masz teraz^x04 150^x01 HP!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,4500))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 Zestaw granatow!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wypiles^x04 RedBulla!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,16000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles^x04 50^x01 expa!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:{
if (!UTIL_Buyformoney(id,2000))
return PLUGIN_HANDLED
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Kupiles kupon^x04 Lotto!")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
}
return false
}
FreZZy 02.04.2011
nie ma takiej opcjii żeby się duplikował
skompilowałeś i wrzuciłeś?
wszystko w plugin i plugins.ini oks?
skompilowałeś i wrzuciłeś?
wszystko w plugin i plugins.ini oks?
BinDer
03.04.2011
A może tak? Nie wiem czy dobrze ale możliwe że będzie działać.
case 2: { new koszt = 5000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SilentShot.pl]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SilentShot.pl]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SilentShot.pl]^x01 Kupiles^x03 Aspirine"); }