DM mini
olek0017 31.03.2011
Witam
mam prośbę o napisanie pluginu mini dm
a mianowicie chodzi o to aby
-respiło gracza 3 sekundy po śmierci oraz żeby dostawał awp i nóż
-nie respiło gracza który wejdzie na specta
napisałem takie coś ale jak gracz zacznie grac i chce wejść na spec to respi go i gra jak obserwator
mam prośbę o napisanie pluginu mini dm
a mianowicie chodzi o to aby
-respiło gracza 3 sekundy po śmierci oraz żeby dostawał awp i nóż
-nie respiło gracza który wejdzie na specta
napisałem takie coś ale jak gracz zacznie grac i chce wejść na spec to respi go i gra jak obserwator
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "PGC-CS.EU - AWP DM"
#define VERSION "1.01"
#define AUTHOR "rydy17"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","smierc","a")
register_event( "TeamInfo", "dolacz", "a")
}
public dolacz()
{
new gracz = read_data(1)
new druzyna[32]
read_data(2,druzyna,31)
if(!equal(druzyna,"SPECTATOR"))
{
if(get_cvar_num("amx_debug") == 1)
{
if(!is_user_connected(gracz))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
spawn_func(gracz)
}
}
else
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public spawn_func(id)
{
new tab[1]
tab[0]=id
if(!is_user_alive(tab[0]))
{
set_task(3.0,"gracz_spawn",72,tab,1)
set_task(4.0,"gracz_giveitems",72,tab,1)
}
else
{
set_task(1.0,"gracz_giveitems",72,tab,1)
}
}
public gracz_spawn(tab[1])
{
spawn(tab[0])
}
public gracz_giveitems(tab[1])
{
strip_user_weapons(tab[0]);
give_item(tab[0], "weapon_awp");
give_item(tab[0], "ammo_338magnum");
give_item(tab[0], "ammo_338magnum");
give_item(tab[0], "ammo_338magnum");
give_item(tab[0], "weapon_knife");
return PLUGIN_CONTINUE
}
public smierc()
{
new victim_id = read_data(2)
spawn_func( victim_id )
return PLUGIN_CONTINUE
}
DarkGL
31.03.2011
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg","smierc","a")
RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwh_spawned",1)
}
public fwh_spawned(id){
if(!is_user_alive(id)){
return HAM_IGNORED;
}
fm_give_item(id, "weapon_awp");
fm_give_item(id, "ammo_338magnum");
fm_give_item(id, "ammo_338magnum");
fm_give_item(id, "ammo_338magnum");
fm_give_item(id, "weapon_knife");
return HAM_IGNORED;
}
public smierc(){
set_task(3.0,"spawn",read_data(2))
}
public spawn(id){
if(is_user_alive(id) || (get_user_team(id) != 1 && get_user_team(id) != 2)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
olek0017 31.03.2011
działa ale w połowie '_'
jak się gracz połączy z serwerem to go nie zrespi znaczy się jak dołączy do drużyny
można dodać takie coś ze jak gracz wpisze /respawn albo coś to się respi
albo po prostu jak dołączy do drużyny tt/ct to go zrespi
jak się gracz połączy z serwerem to go nie zrespi znaczy się jak dołączy do drużyny
można dodać takie coś ze jak gracz wpisze /respawn albo coś to się respi
albo po prostu jak dołączy do drużyny tt/ct to go zrespi
DarkGL
31.03.2011
działa ale w połowie - dziala w 100% nie napisales nic w pierwszym poscie ze ma byc cos takiego jak
jak się gracz połączy z serwerem to go nie zrespi znaczy się jak dołączy do drużyny można dodać takie coś ze jak gracz wpisze /respawn albo coś to się respi albo po prostu jak dołączy do drużyny tt/ct to go zrespi
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" #define CLASS_KEYS MENU_KEY_1|MENU_KEY_2|MENU_KEY_3|MENU_KEY_4|MENU_KEY_5 #define MAX 32 new bool:gFirst[MAX+1] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","smierc","a") RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwh_spawned",1) register_menucmd(register_menuid("Terrorist_Select", 1), CLASS_KEYS, "checkSpawn"); register_menucmd(register_menuid("CT_Select", 1), CLASS_KEYS, "checkSpawn"); } public checkSpawn(id){ if(gFirst[id]){ gFirst[id] = false; set_task(3.0,"getLife",id); } } public getLife(id){ if(is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_connect(id){ gFirst[id] = true; } public fwh_spawned(id){ if(!is_user_alive(id)){ return HAM_IGNORED; } fm_give_item(id, "weapon_awp"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "weapon_knife"); return HAM_IGNORED; } public smierc(){ set_task(3.0,"spawn",read_data(2)) } public spawn(id){ if(is_user_alive(id) || (get_user_team(id) != 1 && get_user_team(id) != 2)){ return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) return PLUGIN_CONTINUE; }
olek0017 01.04.2011
źle napisałem moja wina
ale teraz i tak nie działa - działa tak jak poprzedni
czyli jak się połączę do serwera i dołączę do drużyny to nie respi również jak wejdę na spec i ponownie dołączę do drużyny tez nie zostaje zrespiony
ale teraz i tak nie działa - działa tak jak poprzedni
czyli jak się połączę do serwera i dołączę do drużyny to nie respi również jak wejdę na spec i ponownie dołączę do drużyny tez nie zostaje zrespiony
DarkGL
01.04.2011
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" #define MAX 32 new bool:gFirst[MAX+1] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","smierc","a") RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwh_spawned",1) register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public getLife(id){ if(is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_connect(id){ gFirst[id] = true; } public fwh_spawned(id){ if(!is_user_alive(id)){ return HAM_IGNORED; } fm_give_item(id, "weapon_awp"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "weapon_knife"); return HAM_IGNORED; } public smierc(){ set_task(3.0,"spawn",read_data(2)) } public spawn(id){ if(is_user_alive(id) || (get_user_team(id) != 1 && get_user_team(id) != 2)){ return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) return PLUGIN_CONTINUE; } public team_assign() { new id = read_data(1) new Team[32] read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED if((equal(Team,"TERRORIST") || equal(Team,"CT")) && gFirst[id]){ gFirst[id] = false; set_task(3.0,"getLife",id); } }
olek0017 01.04.2011
teraz to tylko nie respi gracza który wejdzie na spec i po ponownym połączeni do drużyny nie respi go
ale dzięki reszta działa
jak CI się chce to możesz to zrobić a jak nie to temat do zamknięcia
ale dzięki reszta działa
jak CI się chce to możesz to zrobić a jak nie to temat do zamknięcia
DarkGL
01.04.2011
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "DarkGL" #define MAX 32 new bool:gFirst[MAX+1] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg","smierc","a") RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwh_spawned",1) register_event("TeamInfo","team_assign","a") } public getLife(id){ if(is_user_alive(id)){ return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); return PLUGIN_CONTINUE; } public client_connect(id){ gFirst[id] = true; } public fwh_spawned(id){ if(!is_user_alive(id)){ return HAM_IGNORED; } fm_give_item(id, "weapon_awp"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "ammo_338magnum"); fm_give_item(id, "weapon_knife"); return HAM_IGNORED; } public smierc(){ set_task(3.0,"spawn",read_data(2)) } public spawn(id){ if(is_user_alive(id) || (get_user_team(id) != 1 && get_user_team(id) != 2)){ return PLUGIN_CONTINUE; } ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) return PLUGIN_CONTINUE; } public team_assign() { static old_team[33] new tid new id = read_data(1) new Team[32] read_data(2,Team,31) //UNASSIGNED if((equal(Team,"TERRORIST") || equal(Team,"CT")) && gFirst[id]){ gFirst[id] = false; set_task(3.0,"getLife",id); } if(equal(Team,"UNASSIGNED")) tid = 0 else if(equal(Team,"TERRORIST")) tid = 1 else if(equal(Team,"CT")) tid = 2 else if(equal(Team,"SPECTATOR")) tid = 3 if(old_team[id]==tid) return PLUGIN_CONTINUE //jesli druzyna sie nie zmienila to przerywamy event if(old_team[id] == 3 && (tid == 1 || tid == 2)){ if(task_exists(id)){ remove_task(id); } set_task(3.0,"getLife",id); } old_team[id] = tid return PLUGIN_CONTINUE }
Adminek AMXX.PL 01.04.2011
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: można zamknąć
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL