←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Nóż na start i nic więcej

Zablokowany

  • +
  • -
NieMaMnie - zdjęcie NieMaMnie 29.03.2011

Hey. Otóż mógłby mi ktoś powiedzieć, jak zrobić, żeby player co dopiero wbija na serwer i jest przy wyborze klas [ma nóż i ten pistolecik :D] - ale właśnie jak zrobić, żeby miał wtedy TYLKO nóż.. ?

a jeśli tak się nie da, to jak zrobić klase która ma TYLKO nóż.. ? bez tego standardowego glocka.. ?

no i jeszcze jedno - czy da się tak zrobić, aby CAŁE CT na start każdej rundy dostawało defusa do paki.. ?
defa juz probowałem robić, ale to nic nie daje jak wpisze tutaj coś

if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		cod_add_wskrzes(id, 0)
		UsunPrzedmiot(id)
		strip_user_weapons(id);
		client_print(id, print_chat, "[STRONKA] Przedmiot ulegl zniszczeniu przy zmianie klasy.");
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_knife");
			case 2: give_item(id, "item_thighpack");
		}
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 29.03.2011

Hey. Otóż mógłby mi ktoś powiedzieć, jak zrobić, żeby player co dopiero wbija na serwer i jest przy wyborze klas [ma nóż i ten pistolecik :D] - ale właśnie jak zrobić, żeby miał wtedy TYLKO nóż.. ?

a jeśli tak się nie da, to jak zrobić klase która ma TYLKO nóż.. ? bez tego standardowego glocka.. ?

no i jeszcze jedno - czy da się tak zrobić, aby CAŁE CT na start każdej rundy dostawało defusa do paki.. ?
defa juz probowałem robić, ale to nic nie daje jak wpisze tutaj coś

if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		cod_add_wskrzes(id, 0)
		UsunPrzedmiot(id)
		strip_user_weapons(id);
		client_print(id, print_chat, "[STRONKA] Przedmiot ulegl zniszczeniu przy zmianie klasy.");
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_knife");
			case 2: give_item(id, "item_thighpack");
		}


Darmowy Def dla CT:

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Free Defuser for CT"
#define VERSION "1.0.0"
#define AUTHOR "MisieQ"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}

public fwSpawn(id)
{
if( is_user_alive( id ) && get_user_team( id ) == 2 && !cs_get_user_defuse( id ) )
{
cs_set_user_defuse ( id, 1, 0, 160, 0, "defuser", 0);
}
return HAM_IGNORED;
}


co do noża:
zablokuj zmianę broni tej klasie, i ustaw ze może tylko mieć nóż (coś ala ninja z diablo :P)
Użytkownik MisieQ edytował ten post 29.03.2011 11:27
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 29.03.2011

Tylko nóż dla klasy:

Tworzysz normalnie klasę, następnie jak masz public Odrodzenie i switch klasa_gracza[id] dodajesz tam swoją klasę z taką zawartością:

strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");


Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 29.03.2011 11:44
Odpowiedz

  • +
  • -
NieMaMnie - zdjęcie NieMaMnie 30.03.2011

dzięki wielkie, jak zawsze.. - działa.. :D


ale pojawił się kolejny problem - otóż mam klasę Predator która ma wpisane wyraźnie, ze jest "niesłyszalna" TYLKO na nożu! ma też wpisane, że ma 5% widoczności na nożu- i to działa, ale żeby działało to, że nie słychać go TYLKO na nożu.. dacie rade?


if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
			set_user_footsteps(id, 1);
		}
		else
		{
			set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
			set_user_footsteps(id, 0);
		}

to jest kod odpowiedzialny za to co napisałem wyżej, a i tak klasy nie słychać już od początku rundy... :|

jak ktoś chce pomóc i chce CAŁE .sma niech sie zgłosi na PW
Użytkownik mamama07 edytował ten post 01.04.2011 23:12
Odpowiedz
Zablokowany