←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Odnośnie "is user alive"?

Locked

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 28.03.2011

Witam otuż mam taki kawałek kodu :P

czy jest on poprawny? ;)


public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
if(dostep(id))
{
cs_set_user_money(id, kasa + 500);
}
else if(dostep(id) && dostep2(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 500);

}
else if(dostep(id) && dostep2(id) && dostep3(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 28.03.2011

nie ma sensu :P
public Spawn(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                new kasa = cs_get_user_money(id)
                if(dostep(id))
                {
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);
                }
                else if(dostep2(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);              
                
                }
                else if(dostep3(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}
w tym kodzie co dales jesli funkcja dostep zwracal false wszystkie warunki automatycznie byly nieprawdziwe :)
Quote

  • +
  • -
sebul's Photo sebul 28.03.2011

Powinno być raczej
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
new kasa = cs_get_user_money(id)
if(dostep(id) && dostep2(id) && dostep3(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
}
else if(dostep(id) && dostep2(id))
{
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_money(id, kasa + 500);
}
else if(dostep(id))
{
cs_set_user_money(id, kasa + 500);
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}


EDIT
W sumie racja...

EDIT2
No to chyba jednak moje będzie dobrze ;]
Edited by sebul, 28.03.2011 17:51.
Quote

  • +
  • -
Misiaczek ;c's Photo Misiaczek ;c 28.03.2011

nie ma sensu :P

public Spawn(id)
{
        if(is_user_alive(id))
        {
                new kasa = cs_get_user_money(id)
                if(dostep(id))
                {
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);
                }
                else if(dostep2(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 500);              
                
                }
                else if(dostep3(id))
                {
                        fm_give_item(id, "weapon_deagle");
                        cs_set_user_money(id, kasa + 1000);
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED;
}
w tym kodzie co dales jesli funkcja dostep zwracal false wszystkie warunki automatycznie byly nieprawdziwe :)


funkcji dostep:

return (ch_get_user_stats(id, CSW_BOMBE) >= 30);


jak gracz nie spełni warunku funkcji dostąp nie ma dostawać nagrody ;P

+ każda z nagrod musi spelniac odpowiednie wymogi
na 1 ma byc tylko dostep 1
na 2 ma byc dostep 1 i 2
a na 3 dostep 1,2,3 ;)
Edited by MisieQ, 28.03.2011 17:50.
Quote
Locked