←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Polozenie = ustawianie poziomych lini.

Zablokowany

  • +
  • -
dram - zdjęcie dram 26.03.2011

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Tutaj ten czarny prostokąt to powiedzmy tunel. A czerwone kreski to zaznaczane miejsce w tym tunelu np. Tak jak rash.

I teraz:
1. Chciałbym mieć forward który wykonuje się wtedy kiedy gracz najdzie na tą kreske.
2. Chciałbym wiedzieć jak mogę ustawić np. z poziomu cs-a w którym miejscu są te kreski.
3. Chciałbym wiedzieć jak mogę w pluginie ustawić te kreski. Dobrze wiem że kreski to po prostu sprite (który już posiadam), chciałbym aby ten sprite był np. 5 razy w ciągu całej wysokości.

Czyli np. Jeżeli tunel ma 1 metr(polskie miary) czyli 100 cm dzielimy na 5 daje nam = 20. Czyli co 20 cm będzie jedna linia.

Pozdrawiam, dram.
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 26.03.2011

1. coś takiego?
register_touch( const Touched[], const Toucher[], const function[] )
2. na zasadzie In-Game Advertisement System ?
3. musiałbyś najpierw ten tunel oznaczyć w trakcie gry(chyba że znasz jego współrzędne) a potem dzielisz go na X części - po prostu matematyka
Odpowiedz

  • +
  • -
dram - zdjęcie dram 26.03.2011

Hmm a funkcje do oznaczania dałoby rade napisać?
Odpowiedz

  • +
  • -
mgr inż. Pavulon - zdjęcie mgr inż. Pavulon 26.03.2011

To musiało by być coś w stylu stref np. z pluginu M_Antirusher 2.6 alfa - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie jest to wszystko takie banalne, żeby podać funkcję - trzeba kombinować.
Odpowiedz

  • +
  • -
dram - zdjęcie dram 26.03.2011

Okej pokombinuje. A teraz kwestia tego typu:

Rozumiem że rejestruje w register_touch( const Touched[], const Toucher[], const function[] )

że gracz DOTKNĄŁ tych lini. I teraz pytanie.
Jak pobrać i wykonać jakiś kod Z której strony on dotknął?

Tzn "jak wraca" czy jak dopiero przechodzi.
Odpowiedz
Zablokowany