Polozenie = ustawianie poziomych lini.
dram
26.03.2011
Uploaded with ImageShack.us
Tutaj ten czarny prostokąt to powiedzmy tunel. A czerwone kreski to zaznaczane miejsce w tym tunelu np. Tak jak rash.
I teraz:
1. Chciałbym mieć forward który wykonuje się wtedy kiedy gracz najdzie na tą kreske.
2. Chciałbym wiedzieć jak mogę ustawić np. z poziomu cs-a w którym miejscu są te kreski.
3. Chciałbym wiedzieć jak mogę w pluginie ustawić te kreski. Dobrze wiem że kreski to po prostu sprite (który już posiadam), chciałbym aby ten sprite był np. 5 razy w ciągu całej wysokości.
Czyli np. Jeżeli tunel ma 1 metr(polskie miary) czyli 100 cm dzielimy na 5 daje nam = 20. Czyli co 20 cm będzie jedna linia.
Pozdrawiam, dram.
mgr inż. Pavulon
26.03.2011
1. coś takiego?
3. musiałbyś najpierw ten tunel oznaczyć w trakcie gry(chyba że znasz jego współrzędne) a potem dzielisz go na X części - po prostu matematyka
register_touch( const Touched[], const Toucher[], const function[] )2. na zasadzie In-Game Advertisement System ?
3. musiałbyś najpierw ten tunel oznaczyć w trakcie gry(chyba że znasz jego współrzędne) a potem dzielisz go na X części - po prostu matematyka
mgr inż. Pavulon
26.03.2011
To musiało by być coś w stylu stref np. z pluginu M_Antirusher 2.6 alfa - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie jest to wszystko takie banalne, żeby podać funkcję - trzeba kombinować.
Nie jest to wszystko takie banalne, żeby podać funkcję - trzeba kombinować.
dram
26.03.2011
Okej pokombinuje. A teraz kwestia tego typu:
Rozumiem że rejestruje w register_touch( const Touched[], const Toucher[], const function[] )
że gracz DOTKNĄŁ tych lini. I teraz pytanie.
Jak pobrać i wykonać jakiś kod Z której strony on dotknął?
Tzn "jak wraca" czy jak dopiero przechodzi.
Rozumiem że rejestruje w register_touch( const Touched[], const Toucher[], const function[] )
że gracz DOTKNĄŁ tych lini. I teraz pytanie.
Jak pobrać i wykonać jakiś kod Z której strony on dotknął?
Tzn "jak wraca" czy jak dopiero przechodzi.