←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Pytanie o menu, model i niewidzialnosc

Zablokowany

  • +
  • -
Whisper - zdjęcie Whisper 21.03.2011

Potrzebuję odpowiedzi na kilka pytań.

1. Jak zrobić menu w którym będą wszyscy gracze online na serwerze. Po wybraniu jednego z nich pojawi się możliwość wpisania wartości. Po wpisaniu tej wartości zostanie użyta komenda: amx_give_xp <nick> <wartosc> oczywiście zamiast nick od razu będzie gracz wybrany z menu.

2. Jak w tym kodzie poniżej zrobić losowanie. Jak widać jest tam tylko jeden model "czapa1". Jak zrobić aby losowało 7 modeli i ustawiało jeden z nich, co każdy spawn gracza, żeby był inny model (tzn no jak tam wyjdzie z losowania).

if(tablica[id] == 1)
{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
}

3. Dlaczego nie działa mi niewidzialność i prędkość? Tak wygląda kod:
Event:
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1);


public fwHamPlayerSpawnPost( const id )
{
if(tablica[id] == 1)
{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
}
switch(tablica2[id])
{
case 1: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 230);
case 2: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 210);
case 3: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 190);
case 4: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
case 5: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
case 6: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 130);
case 7: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 110);
case 8: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 90);
case 9: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 70);
case 10: set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
switch(tablica3[id])
{
case 1: fm_set_user_maxspeed(id, 270.0);
case 2: fm_set_user_maxspeed(id, 285.0);
case 3: fm_set_user_maxspeed(id, 310.0);
case 4: fm_set_user_maxspeed(id, 320.0);
case 5: fm_set_user_maxspeed(id, 340.0);
}
}

Bardzo proszę o pomoc i napisanie co jest źle. Za pomoc oczywiście +

~Pozdrawiam, Whisper
Odpowiedz

  • +
  • -
daniosik - zdjęcie daniosik 21.03.2011

2. Zobacz to:

{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
switch(random_num(1, 7))
{
case 1:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa1.mdl" );
}
case 2:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa2.mdl" );
}
case 3:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa3.mdl" );
}
case 4:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa4.mdl" );
}
case 5:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa5.mdl" );
}
case 6:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa6.mdl" );
}
case 7:
{
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa7.mdl" );
}
}
}
}

Użytkownik daniosik edytował ten post 21.03.2011 16:27
Odpowiedz

  • +
  • -
Whisper - zdjęcie Whisper 21.03.2011

Hmm, ok działa (zmienia się co mapę i to nawet lepiej :P) Teraz proszę kogoś na udzielenie odpowiedzi na pytanie 1. i 3. :D
Odpowiedz

FreZZy - zdjęcie FreZZy 26.03.2011

danosik 0 optymalnoiśći...

2.

if(tablica[id] == 1)
{

if ( get_pcvar_num( g_Enable ) && is_user_alive( id ) && !pev_valid ( g_bwEnt[ id ] ) ) {
g_bwEnt[ id ] = engfunc ( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( g_bwEnt[ id ], pev_aiment, id );
engfunc( EngFunc_SetModel, g_bwEnt[ id ], "models/czapa%i.mdl", random_num(1,7) );
}
}


spr czy będzie działać
Odpowiedz

  • +
  • -
Whisper - zdjęcie Whisper 26.03.2011

Hmm działa, z 3. sobie poradziłem a kto mi pomoże z 1.?
Odpowiedz
Zablokowany