Rozdawanie Statystyk
Zdanek
20.03.2011
Witam, mam małe pytanko dotyczące statystyk. No to tak, w każdej klasie można rozdać punkty np, zdrowie,int, wytrzymałość itp. i ja moge maxymalnie 50 pkt rozdać. A ja właśnie chciałbym żeby naprzykład można było rozdać maxymalnie do 100 i gdzie to trzeba ustawić.
Daimyo
21.03.2011
w .SMA
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
(ja mam przerabiane bo sie bawilem ze inna klasa ma inne ograniczenia)
ale masz tam mniejwiecej takie cos:
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] + inteligencja_klas[klasa_gracza[id]] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD FriendlyServers.pl] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
i limit_int ustawiasz sobie powiedzmy na 100
(limit_int = 100)
public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
(ja mam przerabiane bo sie bawilem ze inna klasa ma inne ograniczenia)
ale masz tam mniejwiecej takie cos:
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] + inteligencja_klas[klasa_gracza[id]] < limit_int)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD FriendlyServers.pl] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
i limit_int ustawiasz sobie powiedzmy na 100
(limit_int = 100)
Zdanek
27.03.2011
Ja mam takie coś:
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
Dodano 28 marzec 2011 - 06:55:
dobra jużwiem. Tam gdzie 2 trzeba 1 wpisać ;D bo to liczba przez która sie dzieli 100.
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
Dodano 28 marzec 2011 - 06:55:
dobra jużwiem. Tam gdzie 2 trzeba 1 wpisać ;D bo to liczba przez która sie dzieli 100.