←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Zrobienie klasy

Locked

1337's Photo 1337 19.03.2011

proszę o zrobienie klasy
Za pomoc ++++++++++++ dam z 5+ conajmniej


Nazwa klasy:Hajt (KLASA PREMIUM)
Opis klasy: Posiada m4 i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej ak i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej strój wroga
Bronie klasy:m4,ak,awp,dgl
Zdrowie:500
Kondycja:100
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Specjalna umiejętność klasy:1/1 na natychmiastowe zabicie z HE jak kuca jest niewidzialny


Flaga podstawowa admin_level_h
Quote

  • +
  • -
master.'s Photo master. 19.03.2011

Nie sporawdzalem czy dziala ale sie kompiluje:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)


new bool:ma_klase[33];

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"};

new const nazwa[] = "HAJT-KLASA PREMIUM";
new const opis[] = "Posiada m4 i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej ak i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej strój wroga";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 500;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1);
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		ColorChat(id, RED, "[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
		return COD_STOP;
	}
	ZmienUbranie(id, 0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ZmienUbranie(id, 1);
	ma_klase[id] = false;
}
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
public ZmienUbranie(id,reset)
{
	if (!is_user_connected(id)) 
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if (reset)
		cs_reset_user_model(id);
	else
	{
		new num = random_num(0,3);
		cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_connected(id)) return;
	
	if(ma_klase[id])
	{
		ZmienUbranie(id, 0);
	}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED; 
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	if(damagebits & DMG_BULLET)
	{
		new weapon = get_user_weapon(idattacker);
		
		if(weapon == CSW_AK47&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
			if(weapon == CSW_M4A1&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) 
			cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			
			if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1)
                                                                                               cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

			
	}
	
	return HAM_IGNORED;
}
Quote

1337's Photo 1337 19.03.2011

to proszę o testa
Quote

  • +
  • -
master.'s Photo master. 19.03.2011

Masz sma skompiluj i sobie testuj:)
Quote

  • +
  • -
Grandi's Photo Grandi 19.03.2011

Jak bardzo ma go być nie widać, jak kuca?
Quote

1337's Photo 1337 19.03.2011

Dobra zrobilem poprawki i wszystko dziala
Quote

  • +
  • -
master.'s Photo master. 20.03.2011

Co bylo nie tak?
Quote

1337's Photo 1337 20.03.2011

struj,he i crashe na serwie ...
Quote

  • +
  • -
master.'s Photo master. 20.03.2011

A to ciekawe^^
Quote

1337's Photo 1337 20.03.2011

wrzuc na serw zobacz stuj przeciwnika.
NIE MA HE ...
SPRAWDZ LOGI
Quote
Locked