Zrobienie klasy
1337 19.03.2011
proszę o zrobienie klasy
Za pomoc ++++++++++++ dam z 5+ conajmniej
Flaga podstawowa admin_level_h
Za pomoc ++++++++++++ dam z 5+ conajmniej
Nazwa klasy:Hajt (KLASA PREMIUM)
Opis klasy: Posiada m4 i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej ak i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej strój wroga
Bronie klasy:m4,ak,awp,dgl
Zdrowie:500
Kondycja:100
Inteligencja:0
Wytrzymałość:0
Specjalna umiejętność klasy:1/1 na natychmiastowe zabicie z HE jak kuca jest niewidzialny
Flaga podstawowa admin_level_h
master.
19.03.2011
Nie sporawdzalem czy dziala ale sie kompiluje:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new bool:ma_klase[33]; new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}; new const nazwa[] = "HAJT-KLASA PREMIUM"; new const opis[] = "Posiada m4 i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej ak i 1/6 na natychmiastowe zabicie z niej strój wroga"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_M4A1; new const zdrowie = 500; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_Spawn, "Spawn", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { ColorChat(id, RED, "[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ZmienUbranie(id, 0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ZmienUbranie(id, 1); ma_klase[id] = false; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public ZmienUbranie(id,reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if (reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public Spawn(id) { if(!is_user_connected(id)) return; if(ma_klase[id]) { ZmienUbranie(id, 0); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_AK47&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_M4A1&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(damagebits & DMG_HEGRENADE && random_num(1, 1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }