if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper && random(1) == 1))
damage = float(health);
}
Tak zrobiłem ale nie działa dlaczego ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 17.03.2011 14:30
if(weapon == CSW_AWP)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper && random(1) == 1))
damage = float(health);
}
Miej Wyjebane a będzie ci DANE !
Napisano 17.03.2011 16:48
if(klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper && weapon == CSW_AWP)
damage = float(health);
Użytkownik stasekstaskowy edytował ten post 17.03.2011 17:16
Napisano 17.03.2011 17:13
po co uzywac randoma jezeli szansa ma byc 1/1 ? Na dodatek random(1) zawsze bedzie rowny 0 a Ty porownujesz go do 1.
if(klasa_gracza[idattacker] == ProSnajper)
damage = float(health);
Miej Wyjebane a będzie ci DANE !
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych