Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo
CoD Stary

Powiększenie Dodawania punktówZycia inteligencji kondycji wytrzymalosci

CoD Stary

  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1 lajtowo

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 15.03.2011 16:18

Witam tak jak w temacie pytam jak powiększyc dodawania punktow jest max 100 ja bym chciał
max po 200

Zycie-200
Kondycja-200
Inteligencja-200
Wytrzymalosc-200

bo jest max po 100 proszę o pomoc :) +
  • +
  • -
  • 0
[URL=http://cs-granat.xaa.pl][color=red].:Cs-Granat:.[/

#2 Whisper

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:80
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 15.03.2011 16:44

W tym wystarczy chyba zmienić tylko to:

case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<100)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<100)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<100)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<100)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}

Na to:

case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id]<200)
inteligencja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 inteligencji^x01 osiagniety");

}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id]<200)
zdrowie_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 sily^x01 osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id]<200)
wytrzymalosc_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 wytrzymalosci^x01 osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id]<200)
kondycja_gracza[id]++;
else
ColorChat(id, GREEN, "^x03[COD:MW]^x01 Maksymalny poziom^x03 zwinnosci^x01 osiagniety");
}
}


Czyli, że tak:
if(kondycja_gracza[id]<~100~)
Zmieniamy na to co chcemy. (Bez tyldy "~")

Edited by Whisper, 15.03.2011 16:45.

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika


#3 lajtowo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 15.03.2011 17:41

Ahh to takie proste a nie mogłem się po lapac to + dla Ciebie kolego
temat mozna zamknac.

Dodano 15 marzec 2011 - 20:23:
edit. u mnie to wygląda tak i dalej nie działa.

case 0: 
        {    
            if(inteligencja_gracza[id]<150)
                inteligencja_gracza[id]++;
            else 
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
            
        }
        case 1: 
        {    
            if(zdrowie_gracza[id]<150)
                zdrowie_gracza[id]++;
            else 
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
        }
        case 2: 
        {    
            if(wytrzymalosc_gracza[id]<150)
                wytrzymalosc_gracza[id]++;
            else 
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
            
        }
        case 3: 
        {    
            if(kondycja_gracza[id]<150)
                kondycja_gracza[id]++;

  • +
  • -
  • 0
[URL=http://cs-granat.xaa.pl][color=red].:Cs-Granat:.[/

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1,981
Offline

Posted 15.03.2011 23:27

Musiałbyś zwiększyć max lvl, innego sposobu nie znam.
  • +
  • -
  • 0

#5 lajtowo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 16.03.2011 15:03

Ale to muszę całą tabele?
  • +
  • -
  • 0
[URL=http://cs-granat.xaa.pl][color=red].:Cs-Granat:.[/

#6 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:luq
  • Lokalizacja:lol
Offline

Posted 16.03.2011 15:34

Tu masz wszystko:

YouTube - Jak zrobić CodMod Zwiększanie Lvl,Blokowanie Klasy,Komenda na Dawanie Lvla CS 1.6.mp4
  • +
  • -
  • 0

#7 lajtowo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 16.03.2011 16:10

CodMod Zwiększanie Lvl,Blokowanie Klasy,Komenda na Dawanie Lvla

a ja dałem inne pytanie to po co to mi ?:)
  • +
  • -
  • 0
[URL=http://cs-granat.xaa.pl][color=red].:Cs-Granat:.[/

#8 LuKq

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:159
  • Imię:luq
  • Lokalizacja:lol
Offline

Posted 16.03.2011 16:13

tAm o tym będzie
  • +
  • -
  • 0

#9 lajtowo

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Posted 16.03.2011 18:08

A faktycznie jest sory ;)
  • +
  • -
  • 0
[URL=http://cs-granat.xaa.pl][color=red].:Cs-Granat:.[/





Also tagged with one or more of these keywords: CoD Stary

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users