←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Exp za kila zależny od poziomu gracza

Zablokowany

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 14.03.2011

Witam. Da się tak zrobić, aby gracz po zdobyciu np. 30 lvl miał zmiejszone ilość expa za killa o np. 50 % na 60 lvl zn owu o 50%. Chcę się zabezpieczyć przed zbyt dużymi różnicami w poziomach, aby graczom sie lepiej grało.
proszę napisac co gdzie dodać.

Dzięki za pomoc.
Odpowiedz

1337 - zdjęcie 1337 15.03.2011

Tez tego szukam przelecialem cale amxx.pl i nie ma nigdzie
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 15.03.2011

Wiem, że będzie coś takiego:

if (poziom_gracza >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50)
}
I jeżeli cvar cod_killxp jest ustawione na 100 to da nam 50 % expa mniej.


Nie wiem czy to dobrze napisane, pewnie nie. Nowy jestem w tym i nie wiem gdzie to dodać.
Jakby mógł by ktos to sprawdzić, poprawić i powiedzieć gdzie dodać będę wdzięczny :)
Odpowiedz

1337 - zdjęcie 1337 15.03.2011

YY zmniejszyles w taki sposub exp WSZYSKIM a nie zaleznie od lvla
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 15.03.2011

if (poziom_gracza(id) >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50)
}
Chyba tak
Odpowiedz

1337 - zdjęcie 1337 15.03.2011

if (poziom_gracza(id) >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50)
}
Chyba tak


takze nie czekaj na kogos kto sie zna bo se zepsujesz cos
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 17.03.2011

if (poziom_gracza(id) >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50)
}
Samo 50 to nie żadne %...

Można na dwa sposoby które zadziałają tak samo:
if (poziom_gracza(id) >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo/2)
}

if (poziom_gracza(id) >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo*0.5)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Sniper Elite - zdjęcie Sniper Elite 17.03.2011

Tylko gdzie to dodać aby działało?
Odpowiedz
Zablokowany