Exp za kila zależny od poziomu gracza
Sniper Elite
14.03.2011
Witam. Da się tak zrobić, aby gracz po zdobyciu np. 30 lvl miał zmiejszone ilość expa za killa o np. 50 % na 60 lvl zn owu o 50%. Chcę się zabezpieczyć przed zbyt dużymi różnicami w poziomach, aby graczom sie lepiej grało.
proszę napisac co gdzie dodać.
Dzięki za pomoc.
proszę napisac co gdzie dodać.
Dzięki za pomoc.
Sniper Elite
15.03.2011
Wiem, że będzie coś takiego:
if (poziom_gracza >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50)
}
I jeżeli cvar cod_killxp jest ustawione na 100 to da nam 50 % expa mniej.
Nie wiem czy to dobrze napisane, pewnie nie. Nowy jestem w tym i nie wiem gdzie to dodać.
Jakby mógł by ktos to sprawdzić, poprawić i powiedzieć gdzie dodać będę wdzięczny
if (poziom_gracza >= 50)
{
doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50)
}
I jeżeli cvar cod_killxp jest ustawione na 100 to da nam 50 % expa mniej.
Nie wiem czy to dobrze napisane, pewnie nie. Nowy jestem w tym i nie wiem gdzie to dodać.
Jakby mógł by ktos to sprawdzić, poprawić i powiedzieć gdzie dodać będę wdzięczny
Sniper Elite
15.03.2011
if (poziom_gracza(id) >= 50) { doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50) }Chyba tak
1337 15.03.2011
if (poziom_gracza(id) >= 50) { doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50) }Chyba tak
takze nie czekaj na kogos kto sie zna bo se zepsujesz cos
KariiO
17.03.2011
if (poziom_gracza(id) >= 50) { doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo - 50) }Samo 50 to nie żadne %...
Można na dwa sposoby które zadziałają tak samo:
if (poziom_gracza(id) >= 50) { doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo/2) }
if (poziom_gracza(id) >= 50) { doswiadczenie_za_zabojstwo = (doswiadczenie_za_zabojstwo*0.5) }