Błąd przy komplacji: warning 225: unreacha...
LucKy_skiLL
13.03.2011
Kompiluje plugin i mam jeden error
Lina (165) switch(iClass[id])
A tutaj cały kod:
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 13.03.2011 19:56
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team xp.sma(165) : warning 225: unreachable code Header size: 1148 bytes Code size: 9536 bytes Data size: 9328 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 36396 bytes 1 Warning. Done.
Lina (165) switch(iClass[id])
A tutaj cały kod:
public ZmianaKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase" , "Class_Handle");
menu_additem(menu ,"Komandos", "1" , 0);
menu_additem(menu ,"Snajper", "2" , 0);
menu_additem(menu ,"Wojownik", "3" , 0);
menu_additem(menu ,"Ogar", "4" , 0);
menu_additem(menu ,"Szturmowiec", "5" , 0);
menu_additem(menu ,"SWAT", "6" , 0);
menu_additem(menu ,"Rambo", "7" , 0);
menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
menu_display(id , menu , 0);
return PLUGIN_CONTINUE;
switch(iClass[id])
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_awp");
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostajesz: m4a1, ak-47, deagla i 140hp na start")
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 6:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 7:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 13.03.2011 19:56
DarkGL
13.03.2011
ta funkcja tworzy i wyswietla menu
wiec chyba
pomyliles funkcje wklejajac
wiec chyba
pomyliles funkcje wklejajac
switch(iClass[id]) { case 1:{ give_item(id, "weapon_awp"); ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostajesz: m4a1, ak-47, deagla i 140hp na start") } case 2:{ give_item(id, "weapon_awp"); } case 3:{ give_item(id, "weapon_awp"); } case 4:{ give_item(id, "weapon_awp"); } case 5:{ give_item(id, "weapon_awp"); } case 6:{ give_item(id, "weapon_awp"); } case 7:{ give_item(id, "weapon_awp"); } } return PLUGIN_CONTINUE;tutaj
phoeniX
13.03.2011
public ZmianaKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase" , "Class_Handle");
menu_additem(menu ,"Komandos", "1" , 0);
menu_additem(menu ,"Snajper", "2" , 0);
menu_additem(menu ,"Wojownik", "3" , 0);
menu_additem(menu ,"Ogar", "4" , 0);
menu_additem(menu ,"Szturmowiec", "5" , 0);
menu_additem(menu ,"SWAT", "6" , 0);
menu_additem(menu ,"Rambo", "7" , 0);
menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
menu_display(id , menu , 0);
switch(iClass[id])
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_awp");
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostajesz: m4a1, ak-47, deagla i 140hp na start")
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 6:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 7:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Łap. Wystarczyło usunąć return
PLUGIN_CONTINUE;
Użytkownik haga edytował ten post 13.03.2011 20:49