←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Błąd przy komplacji: warning 225: unreacha...

Zablokowany

  • +
  • -
LucKy_skiLL - zdjęcie LucKy_skiLL 13.03.2011

Kompiluje plugin i mam jeden error

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

xp.sma(165) : warning 225: unreachable code
Header size:           1148 bytes
Code size:             9536 bytes
Data size:             9328 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   36396 bytes

1 Warning.
Done.

Lina (165) switch(iClass[id])

A tutaj cały kod:

public ZmianaKlasy(id) 
{
new menu = menu_create("Wybierz klase" , "Class_Handle");
menu_additem(menu ,"Komandos", "1" , 0);
menu_additem(menu ,"Snajper", "2" , 0);
menu_additem(menu ,"Wojownik", "3" , 0);
menu_additem(menu ,"Ogar", "4" , 0);
menu_additem(menu ,"Szturmowiec", "5" , 0);
menu_additem(menu ,"SWAT", "6" , 0);
menu_additem(menu ,"Rambo", "7" , 0);
menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
menu_display(id , menu , 0);
return PLUGIN_CONTINUE;

switch(iClass[id])
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_awp");
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostajesz: m4a1, ak-47, deagla i 140hp na start")
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 6:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 7:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 13.03.2011 19:56
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 13.03.2011

ta funkcja tworzy i wyswietla menu
wiec chyba
pomyliles funkcje wklejajac
switch(iClass[id])
    {
        case 1:{
            give_item(id, "weapon_awp");
            ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostajesz: m4a1, ak-47, deagla i 140hp na start")
        } 
        case 2:{        
            give_item(id, "weapon_awp");
        }
        case 3:{
            give_item(id, "weapon_awp");
        } 
        case 4:{        
            give_item(id, "weapon_awp");
        }
                case 5:{
            give_item(id, "weapon_awp");
        } 
                case 6:{        
            give_item(id, "weapon_awp");
        }
                case 7:{        
            give_item(id, "weapon_awp");
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
tutaj
Odpowiedz

  • +
  • -
LucKy_skiLL - zdjęcie LucKy_skiLL 13.03.2011

To inaczej, jak zrobić odnośniki do Klas? Aby nadać im moce itp.
Odpowiedz

  • +
  • -
phoeniX - zdjęcie phoeniX 13.03.2011

public ZmianaKlasy(id) 
{
new menu = menu_create("Wybierz klase" , "Class_Handle");
menu_additem(menu ,"Komandos", "1" , 0);
menu_additem(menu ,"Snajper", "2" , 0);
menu_additem(menu ,"Wojownik", "3" , 0);
menu_additem(menu ,"Ogar", "4" , 0);
menu_additem(menu ,"Szturmowiec", "5" , 0);
menu_additem(menu ,"SWAT", "6" , 0);
menu_additem(menu ,"Rambo", "7" , 0);
menu_setprop(menu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
menu_display(id , menu , 0);

switch(iClass[id])
{
case 1:{
give_item(id, "weapon_awp");
ColorChat(id, GREEN, "[CsStrefa]^x01 Dostajesz: m4a1, ak-47, deagla i 140hp na start")
}
case 2:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 3:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 4:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 5:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 6:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 7:{
give_item(id, "weapon_awp");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Łap. Wystarczyło usunąć return
PLUGIN_CONTINUE;

Użytkownik haga edytował ten post 13.03.2011 20:49
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 13.03.2011

ale to jest glupota tak robic :D
Odpowiedz

  • +
  • -
LucKy_skiLL - zdjęcie LucKy_skiLL 13.03.2011

Działa + leci
Odpowiedz
Zablokowany