Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ewolucje klas
#1
Napisano 13.03.2011 18:07
#2
Napisano 13.03.2011 19:44
#3
Napisano 13.03.2011 20:37
Dodano 13 marzec 2011 - 20:38:
Jezeli ktos wbije klasą np lvl 100 to zmienia sie mu nazwa i ma nowy skill ?
Dodano 13 marzec 2011 - 20:39:
Tak możemy, co nie oznacza że zrobimy ;]
Denne teksty zostaw dla siebie , forum jest od pomocy
#4
Napisano 13.03.2011 21:01
#5
Napisano 14.03.2011 06:45
Dokładnie tak. Można jeszcze dodać jakiś dźwięk lub napis z informacją o lvlup'u
Tylko po lvl up będzie ciągnięty ten sam level czy może od 1 lvlu ?
#6
Napisano 14.03.2011 07:13
Zrobic jeszcze jedna zmienna do sql np ewolucja
i dac w jakims publiku np giveexp
if(ewolucja[id]==0 && player_lvl[id]>100)
ewolucja[id] = 1
i potem robisz ze jesli ewolucja == 1 to zmienia sie name
co do mocy to mozna dac np
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Xardas && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))moc blinka (telrport)
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Xardas && ewolucja[id] == 1 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
moc po 100 lv czyli po ewulacij
#7
Napisano 14.03.2011 07:29
#8
Napisano 14.03.2011 13:35
#9
Napisano 14.03.2011 14:25
Jak ktos wbije 100 lvl KLASA1 to odblokowywuje sie mu KLASA2
#10
Napisano 14.03.2011 16:30
Gracz nabija klasą1 X lvl to:
Zostanie odegrany dźwięk .mp3
Zostanie wyświetlona informacja o ewolucji do Klasy2
Zostanie automatycznie zmieniona nazwa w menu z wyborem klas zamiast Klasa1 to Klasa2
W menu będzie dodany dopisek po lvlu klasy poziom ewolucji klasy Max ewolucja to 3 (Jak jest na to jakiś prosty sposób a jak nie to nie)
A co do zmiany mocy do klasy to wystarczy tej klasie dodać moc jak każdej innej ?
#11
Napisano 14.03.2011 16:45
#12
Napisano 14.03.2011 16:49
A dodam jeszcze że gdy klasa jest na poziomie ewolucji 2 to by się przydał nowy skilltree w sensie zaostrzone efekty np: dla klas na lvl ewo 1 ilość żyć za 1 pkt do siły = 1 dla klas na lvl ewo po 2 pkt do siły za 1 pkt i tak dalej do 3 ewo. to samo z innymi skillami.
Użytkownik Death_Player edytował ten post 14.03.2011 16:53
#13
Napisano 14.03.2011 16:59
1. Daj sma zeby ktos to wogóle zrobil Ci. ; )
#14
Napisano 14.03.2011 17:16
Dodano 15 marzec 2011 - 20:37:
Jak udało wam się naprawić owy błąd to podeślijcie .sma .
Dodano 16 marzec 2011 - 16:42:
Napiszcie czy jakieś postępy.
Dodano 18 marzec 2011 - 07:12:
to są już jakieś te postępy? chociaż tamten błąd spróbujcie naprawić.
Dodano 19 marzec 2011 - 08:05:
Naprawił może ktoś już to sma ? pilnie potrzebne
Dodano 21 marzec 2011 - 07:14:
napiszcie chociaż czy ktoś to robi czu mam czekać że coś się tu stanie z tym diablo czy mam już zacząć robić nowe ?
Załączone pliki
Użytkownik Death_Player edytował ten post 14.03.2011 17:16
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych