←  Prośby o modyfikacje modów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

BattleField2
Przeróbka odznak

Zablokowany

  • +
  • -
FerskY - zdjęcie FerskY 12.03.2011

Mam na serwie wgranego BF2 i potrzebna mi do niego przeróbka odznak.
PO:
1. odznaka z shota=zmniejszenie grawitacji z nożem (zamiast niewidzialności)
2. odznaka z snajperki=leczenie podczas trzymania AWP (zamiast darmowej snajperki)

Znalazłem takie przeróbki, ale do wersji z 3 poziomami odznak (podstawowy, weteran i expert). Ja mam BF2 z 4 poziomami (podstawowy, weteran, expert i profesjonalista) i nie mogę znaleźć przeróbek poziomu "profesjonalista".

Proszę o przeróbkę tych odznak i wstawienie tu, lub wysłanie na gg 23325200.
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 13.03.2011

podeślijlink do tych przeróbek z 3 poziomami a dostosuje je pod 4 poziomy :)
Odpowiedz

  • +
  • -
FerskY - zdjęcie FerskY 13.03.2011

Kurcze, kumpel mi to kiedyś przesłał. A ja tego nie mogę znaleźć ;/.

Nie mógłbyś przerobić tych 2 z każdego poziomu (w sumie 8 odznak)??

shot=za każdy stopień zmniejsza o 100 grawitacje z nożem.
snajperka=leczenie hp gdy trzyma się AWP (im wyższy poziom tym szybsze).

Ew. jeśli bardzo tego potrzebujesz to pogadam z kumplem...
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 13.03.2011

jutro postaram sie to machnąć :P

Gravitacja

badgespower.inl

Znajdź:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
g_invis[id] = false;
}
}


Zamień na:

public set_invis(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
{
new Float:grav
switch(shotgunlevel)
{
case 1: grav = 0.875 //700
case 2: grav = 0.75 //600
case 3: grav = 0.625 //500
case 4: grav = 0.5 //400
}

fm_set_user_gravity(id, grav);
g_invis[id] = true;
}
else
{
fm_set_user_gravity(id, 1.0)
g_invis[id] = false;
}
}

Użytkownik MisieQ edytował ten post 13.03.2011 18:59
Odpowiedz

  • +
  • -
FerskY - zdjęcie FerskY 13.03.2011

Dzięki. Jeszcze na leczenie z AWP czekam :P
Odpowiedz

  • +
  • -
Misiaczek ;c - zdjęcie Misiaczek ;c 13.03.2011

Dzięki. Jeszcze na leczenie z AWP czekam :P


HaPe

badgepowers.inl


Znajdź:

public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new bool:givenitem = false;

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (5-sniperlevel)) == 1 )
{
new weaponName[32];
new weaponID = get_user_weapon(id);

if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
{
fm_give_item(id, "weapon_scout");
}
else
{
fm_give_item(id, "weapon_awp");
}

if ( weaponID )
{
get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
engclient_cmd(id, weaponName);
}

givenitem = true;
}
}


Zamień na:

stock get_user_maxhealth( id )
{

new maxHealth = 100

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel > 0 )
{
maxHealth += assaultlevel * 10;
}
return maxHealth
}

new const gValueHp[4] =
{
1,
2,
3,
4
};

public give_userweapon(id)
{
if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
if ( !is_user_alive(id) ) return;

new bool:givenitem = false;

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

set_user_health(id, hp);

givenitem = true;
}

new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

if ( sniperlevel )
{
new iHealth = get_user_health(id);

if ( iHealth <= get_user_maxhealth( id ) )
{
fm_set_user_health(id, iHealth + gValueHp[sniperlevel-1])

givenitem = true;
}
}


bf2rank.sma


Znajdź:

new gPcvarFreeAwp;


Zamień na:

//new gPcvarFreeAwp;



Znajdź:

gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");


Zamień na:

//gPcvarFreeAwp = register_cvar("bf2_awp", "0");

Użytkownik MisieQ edytował ten post 13.03.2011 22:34
Odpowiedz
Zablokowany