Problem z Itemkami 1/xxx
Jakubiak
11.03.2011
Witam. Mam problem, który strasznie mnie irytuje. Polega on na tym, że zachciało mi się nauki w edytowaniu COD'a na własną rękę i standardowy item "AWP Sniper", który powinien zabijać 1/1 z AWP chciałem zmienić tak, aby można wylosować działanie od 1/1 do 1/4. Innymi słowy nie chciałem, aby zawsze wylosowana - zdejmowała na hita.
Mam wrażenie, że wystarczyło gdzieś zmienić jakąś jedną cyferkę a ja zmieniłem zbyt wiele.
Tak to wygląda teraz:
A! I proszę o naprawienie tego, tj. o zrobienie od 1/1 do 1/4. Proszę także o jakieś zaznaczenie i opisanie błędu i dokonanej poprawki:/
Z góry dziękuje i za pomoc daję +
Mam wrażenie, że wystarczyło gdzieś zmienić jakąś jedną cyferkę a ja zmieniłem zbyt wiele.
Tak to wygląda teraz:
if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5) { if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13 && random_num(1, 5) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10) damage = float(health); }
A! I proszę o naprawienie tego, tj. o zrobienie od 1/1 do 1/4. Proszę także o jakieś zaznaczenie i opisanie błędu i dokonanej poprawki:/
Z góry dziękuje i za pomoc daję +
c0nst 11.03.2011
powinienes mieć nie random_num(1, 5) a random_num (5, 1)
i reszty to nie musisz edytować tylko ten znak(mam na myśli oryginalna resztę )
Użytkownik c0nst edytował ten post 11.03.2011 23:12
i reszty to nie musisz edytować tylko ten znak(mam na myśli oryginalna resztę )
Użytkownik c0nst edytował ten post 11.03.2011 23:12
Knopers
21.07.2011
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy
Ten temat został przeniesiony z forum:
Mody -> Call of Duty Mod -> Poradniki, Łatki oraz Pluginy
do
Mody -> Call of Duty Mod -> Problemy