←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zmniejszone obrazenia

Zablokowany

cesik - zdjęcie cesik 10.03.2011

Kierujac sie tym tematem:
[Tutorial] Dodanie mocy na nożu - dodatkowe obrazenia, losowy item - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Chcialem zrobic tez cos takiego tylko w droga strone mianowicie zmniejszenie otrzymywanych obrazen tylko cos robie zle i niewiem co proszę o pomoc

Szukam
new player_dmg[33]
nizej dodaje
new d_reduce[33]
szukam
for (new i=0; i < 33; i++) {
nizej dodaje
d_reduce[i]=0

szukam
public add_bonus_redirect(id)
public add_bonus_redirect(id)
{
	if (player_b_redirect[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
		}
		
	}
}
Dodaje i wyglada to tak

public add_bonus_redirect(id)
{
	if (player_b_redirect[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,player_b_redirect[id],0,"")
		}
		
	}
	if (d_reduce[id] > 0)
	{
		if (get_user_health(id)+d_reduce[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1)
		{
			change_health(id,d_reduce[id],0,"")
		}
		
	}
}
szukam
public call_cast(id)

dodaje
case Nekromanta:
		{
    			d_reduce[id] += 3 // lub też jeśli chcesz, aby wartość ta była losowa, zamiast "5" daj, np. "random_num(1,5)"
    			if(d_reduce[id] > 12) {
        		d_reduce[id] = 12 // wartości "25" możesz zamienić na inną liczbę, jest to po prostu ograniczenie ile można mieć max dodatkowcyh obrażeń
        		show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc dodatkowych obrazen to %i", d_reduce[id])
    		}
    			else show_hudmessage(id, "Masz o +%i zmniejszone otrzymywane obrazenia", d_reduce[id])
		}

I z tamtego poradnika wynika ze to tyle tyle ja jak zrobie tak to niewidac paska ladowania w ogóle niema mocy tak jakby ;/ proszę o pomoc
Użytkownik cesik edytował ten post 11.03.2011 00:40
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 10.03.2011

Bo normalnie nekro nie ma żadnej mocy na nożu, czyli musisz najpierw znaleźć
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && player_class[id]!=Nekromanta && invisible_cast[id]==0)

i zamienić na
if (get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id]==0)) && is_user_alive(id) && !bow[id] && (on_knife[id] || (player_class[id] == Mag && player_b_fireball[id])) && player_class[id]!=NONE && invisible_cast[id]==0)

I chyba pomieszałeś coś ze zmiennymi (nazwami tablic).
Użytkownik sebul edytował ten post 10.03.2011 22:54
Odpowiedz

cesik - zdjęcie cesik 10.03.2011

Sebul ty jednak jestes mistrzostwo swiata xD pasek sie laduje jutro sprawdze czy dzialaja te zmniejszone obrazenia bo dzisia niemam z kim, No normalnie prze git jestes :D(tyle sie z tym meczylem) +

Sebul dziala :D wsio OK
Użytkownik cesik edytował ten post 10.03.2011 23:14
Odpowiedz
Zablokowany