Naruszenie ochrony pamięci$HL_CMD
jokajoka
10.03.2011
Każdego dnia serwer wyłącza się przez następujący błąd:
Serwer w GameSol.pl
32 sloty Gdańsk
- metamod 1.19
- amxmodx 1.8.1
- dproto 0.9.87
Plugins.ini
./hlds_run: line 321: 19308 Naruszenie ochrony pamięci$HL_CMDI za każdym razem muszę go ręcznie podnosić.
Serwer w GameSol.pl
32 sloty Gdańsk
- metamod 1.19
- amxmodx 1.8.1
- dproto 0.9.87
Plugins.ini
; AMX Mod X plugins ; Admin Base - Always one has to be activated admin.amxx ; admin base (required for any admin-related) ;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx) ;admin_amxbans.amxx amxbans.amxx ; Basic admincmd.amxx ; basic admin console commands adminhelp.amxx ; help command for admin console commands adminslots.amxx ; slot reservation multilingual.amxx ; Multi-Lingual management ; Menus menufront.amxx ; front-end for admin menus cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings) ReasonKicker.amxx ;Kicki z powodem plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.) ;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!) mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel) ; Chat / Messages adminchat.amxx ; console chat commands antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message imessage.amxx ; displays information messages adminvote.amxx ; vote commands ; Map related nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle mapchooser.amxx ; allows to vote for next map timeleft.amxx ; displays time left on map ; Configuration pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands ; Counter-Strike ;restmenu.amxx ; restrict weapons menu statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!) ;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike ;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!) ; Enable to use AMX Mod plugins ;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer ; Custom - Add 3rd party plugins here ; ===================================================================================== autobuyfix.amxx adminlisten.amxx debug amx_demorecorder.amxx debug amx_ip.amxx debug G_block_name_change.amxx debug ad_manager.amxx debug swear_replacement.amxx debug nademodes.amxx debug parachute.amxx debug ban_neo_vvv.amxx debug Allow_round_finish.amxx debugPlus zombieplague.ini
;================================================================================== ;--------------------------------- GŁÓWNY PLUGIN ---------------------------------- ;================================================================================== zombie_plague40.amxx debug zp_zclasses40.amxx debug zm_vip.amxx debug ;System VIP zp_countdown_remix_cso.amxx debug ;Odliczanie do infekcji zp_rounddraw_blast.amxx debug ;Round draw blast zp_bulletdamage.amxx debug ;Pokazuje zadawane obrażenia ;================================================================================== ;------------------------------- DODATKOWE PLUGINY -------------------------------- ;================================================================================== zp_extra_radar.amxx debug ;Radar dla ludzi zp_extra_lasermine.amxx debug ;Laser Miny zp_extra_no_recoil.amxx debug ;No Recoil w broni zp_extra_bazooka.amxx debug ;Bazooka dla Ludzi zp_extra_radar_zombie.amxx debug ;Radar dla Zombie zp_choose_weapons_survivor.amxx debug ;Wybór broni dla Survivora ;================================================================================== ;---------------------------------- VIP PLUGINY ---------------------------------- ;================================================================================== zv_extra_goldenm4a1.amxx debug zv_extra_goldenak47.amxx debug zv_extra_goldenm3.amxx debug hp_display.amxx debug zp_extra_weapons.amxx debug
AmD
10.03.2011
@up jakbyś czytał co ci dał to byś wiedział że wgrał już ten plugin...
co do błędu proponuję wyłączać po 3 pluginy i sprawdzać czy błąd nadal występuje.
jeśli znajdziesz plugin który jest powodem crashy po prostu go wyłączasz
co do błędu proponuję wyłączać po 3 pluginy i sprawdzać czy błąd nadal występuje.
jeśli znajdziesz plugin który jest powodem crashy po prostu go wyłączasz
jokajoka
10.03.2011
Wcześniej na innej maszynie serwer pracował bez zarzutów z tą samą listą pluginów a crashy nie odnotowywałem przez tydzień minimum, nawet jeśli były to sekunda dwie i wstawał automatycznie. Nie rozumiem dlaczego teraz w GameSol nie chce się podnosić po tym błędzie sam. Odpowiedzieli mi, że takie pytania czemu serwer sam się nie chce podnosić najlepiej by było kierować do VALVE. Oraz informacja na stronie głównej strony GameSol odnośnie update najnowszych binarek dotyczy tylko i wyłącznie błędu:
Pozdrawiam
"./hlds_run: line 321: 27661 Naruszenie ochrony pamięci $HL_CMD"Jestem w wielkiej kropce i nie wiem co mam robić a pieniądze trzeba płacić zgodnie z umową, od nich nie dowiem się co jest przyczyną crashy ani też czemu się sam nie podnosi serwer, dlatego mam nadzieję, że ktoś mi pomoże na tym forum.
Pozdrawiam
Portek
10.03.2011
Odpowiedzieli mi, że takie pytania czemu serwer sam się nie chce podnosić najlepiej by było kierować do VALVE
Do parametrów startowych dodaj: -dev -condebug -beta hlbeta - autoupdate i zrestartuj serwer. Podaj jeszcze wynik komendy: rcon stats i rcon status. Jeśli serwer padnie, załącz plik cstrike/qconsole.log
jokajoka
10.03.2011
Serwer od początku istnienia śmiga na parametrach -dev -condebug -timeout 5
parametr -beta hlbeta - autoupdate również gościł lecz zaraz po update serwer automatycznie przechodził na prot48 niwelując wgrane dproto.
rcon stats
rcon status
Co mogę zrobić by się podnosił sam serwer?
qconsole.log nie zapisało ostatniego crasha o 19:26:24
Dodano 14 marzec 2011 - 13:44:
Refresh.
Dodano 16 marzec 2011 - 22:28:
refresh
Użytkownik jokajoka edytował ten post 10.03.2011 22:25
parametr -beta hlbeta - autoupdate również gościł lecz zaraz po update serwer automatycznie przechodził na prot48 niwelując wgrane dproto.
rcon stats
CPU In Out Uptime Users FPS Players 22.33 66.58 104.77 104 282 110.51 16
rcon status
hostname: Nazwa serwera version : 48/1.1.2.6/Stdio 5006 secure (10) tcp/ip : IP serwera map : zm_inferno at: 0 x, 0 y, 0 z players : 16 active (32)
Co mogę zrobić by się podnosił sam serwer?
qconsole.log nie zapisało ostatniego crasha o 19:26:24
debug.log [code]---------------------------------------------- CRASH: czw, 10 mar 2011, 19:26:24 CET Start Line: ./hlds_i686 -console +ip 195.2.255.122 +port 27030 -game cstrike -dir /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l +mapcyclefile mapcycle.txt +map zm_inferno +maxplayers 32 +exec server.cfg +rcon_password ********** +sv_maxrate 20000 +sv_minrate 1500 +sv_minupdaterate 20 +sv_maxupdaterate 80 +sys_ticrate 300 -dev -condebug -timeout 5[/code] qconsole.log [code] L 03/10/2011 - 19:26:21: [DPROTO]: Client 21 - Set AuthIdType 8 [dproto]; pClient = 0xf52d2810 L 03/10/2011 - 19:26:21: "DmgNoob<620><STEAM_ID_LAN><>" connected, address "91.96.73.11:62366" L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling dproto_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling fun_amxx_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling engine_amxx_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling cs_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling amxmodx_mm_i386.so:ClientConnect_Post() L 03/10/2011 - 19:26:21: [META] (debug:3) Calling csx_amxx_i386.so:ClientConnect_Post() L 03/10/2011 - 19:26:21: World triggered "Game_Commencing" L 03/10/2011 - 19:26:21: World triggered "Game_Commencing" (CT "0") (T "0") L 03/10/2011 - 19:26:21: World triggered "Round_End" L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling dproto_i386.so:ClientPutInServer() L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling cs_i386.so:ClientPutInServer() L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling amxmodx_mm_i386.so:ClientPutInServer_Post() L 03/10/2011 - 19:26:22: [META] (debug:3) Calling csx_amxx_i386.so:ClientPutInServer_Post() L 03/10/2011 - 19:26:22: "jesus<613><STEAM_0:0:535959915><>" entered the game 78.62.82.158:27005:reconnect L 03/10/2011 - 19:26:22: [DPROTO]: TryAuthRevEmu: AuthString = '5VMCK9D2' L 03/10/2011 - 19:26:22: [DPROTO]: Client 7 - Set AuthIdType 1 [dp_RevEmu]; pClient = 0xf528d760 L 03/10/2011 - 19:26:22: "ZVX<621><STEAM_0:0:698722075><>" connected, address "78.62.82.158:27005" L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling dproto_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling fun_amxx_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling engine_amxx_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling cs_i386.so:ClientConnect() L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling amxmodx_mm_i386.so:ClientConnect_Post() L 03/10/2011 - 19:26:23: [META] (debug:3) Calling csx_amxx_i386.so:ClientConnect_Post() Protocol version 48 Exe version 1.1.2.6/Stdio (cstrike) Exe build: 10:55:14 Jul 9 2010 (5006) Server logging data to file logs/L0310087.log L 03/10/2011 - 19:56:21: Log file started (file "logs/L0310087.log") (game "cstrike") (version "48/1.1.2.6/Stdio/5006") L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "mp_consistency" = "0" L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "pausable" = "0" L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "sv_aim" = "0" L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "sv_cheats" = "0" L 03/10/2011 - 19:56:21: Server cvar "sv_minrate" = "1500" Server IP address 195.2.255.122:27030 L 03/10/2011 - 19:56:21: b>[META] dev: Set engine code range: start address = 0xf70e0000, end address = 0xf71aa367 L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] dev: called: GiveFnptrsToDll Metamod version 1.19 Copyright (c) 2001-2006 Will Day <willday@metamodorg> Metamod comes with ABSOLUTELY NO WARRANTY; for details type `meta gpl'. This is free software, and you are welcome to redistribute it under certain conditions; type `meta gpl' for details. L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] Metamod v1.19 2006-04-17 L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] by Will Day <willday@metamodorg> L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] http://www.metamod.org/ L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] compiled: Apr 17 2006, 19:08:34 +0200 (optimized) L 03/10/2011 - 19:56:21: [META] engine: i686 L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) set config int: debuglevel = 0 L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) set config path: plugins_file = /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l/cstrike/addons/metamod/plugins.ini L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) set config string: exec_cfg = addons/metamod/exec.cfg L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:2) No config.ini file found: addons/metamod/config.ini L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] Recognized game 'cstrike'; using dllfile 'cs_i386.so' L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) dll: Game 'cstrike': Called GiveFnptrsToDll L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) dll: Game 'cstrike': Found GetNewDLLFunctions L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] (debug:3) dll: Game 'cstrike': Found GetEntityAPI L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] Game DLL for 'Counter-Strike' loaded successfully L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Begin reading plugins list: /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l/cstrike/addons/metamod/plugins.ini L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Read plugin config for: <dproto_i386.so> L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Read plugin config for: <amxmodx_mm_i386.so> L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] ini: Finished reading plugins list: /home/******/195.2.255.122-27030/hlds_l/cstrike/addons/metamod/plugins.ini; Found 2 plugins to load L 03/10/2011 - 19:56:31: [META] dll: Loading plugins... [DPROTO]: Version 0.9.87 Linux L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: Version 0.9.87 Linux [DPROTO]: Loading config './dproto.cfg' L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: Loading config './dproto.cfg' [DPROTO]: LoggingMode = 2 L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: LoggingMode = 2 L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for HLTV: HLTV L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for No-steam p47 clients: STEAM_ID_LAN L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for No-steam p48 clients: VALVE_ID_LAN L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for steam clients: Real STEAM_x:x:x L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for steam unauthorized clients: STEAM_ID_PENDING L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for RevEmu clients: Real STEAM_x:x:x L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for SteamClient2009 clients: Real STEAM_x:x:x L 03/10/2011 - 19:56:31: [DPROTO]: AuthID for Old RevEmu clients: Real STEAM_x:x:x[/code] P.S Zmieniłem metamoda v1.19 na metamod-p-1.19p32 i usunąłem debug komendy przy większości pluginach.[i]Dodano 11 marzec 2011 - 17:45:[/i][quote name='AmD' timestamp='1299790111' post='223906'] Serwery na GameSol nigdy same się nie podnoszą po Crashu... [/quote] Masz jakiś pomysł by temu zaradzić? Skrypt jakiś czy coś?[i]Dodano 13 marzec 2011 - 12:49:[/i]Zauważyłem, że przez te 2 dni gdy jest po 20 graczy owy błąd nie wyskakuje a serwer się nie crashuje.[i]Dodano 13 marzec 2011 - 18:48:[/i][code]./hlds_run: line 321: 32658 Naruszenie ochrony pamięci$HL_CMDNie pomogło, na serwerze było około 18 graczy.
Dodano 14 marzec 2011 - 13:44:
Refresh.
Dodano 16 marzec 2011 - 22:28:
refresh
Użytkownik jokajoka edytował ten post 10.03.2011 22:25