jak przerobic modele?
jace 08.03.2011
Siemka
modele istnieja w 2 plikach ze tak powiem w v_xxxx.mdl i p_xxxx.mdl
wie ktos jak przerobic plik v_xxxxx.mdl na p_xxxxxx.mdl badz odwrotnie?
modele istnieja w 2 plikach ze tak powiem w v_xxxx.mdl i p_xxxx.mdl
wie ktos jak przerobic plik v_xxxxx.mdl na p_xxxxxx.mdl badz odwrotnie?
Neazo 08.03.2011
Bierzesz zmień nazwe i dajesz zamiast "v" "p". Możesz też tutaj: GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
DarkGL
08.03.2011
@up jasneee
3ds max/blender/milkshape i zmieniasz hitboxy modeli czy cos takiego niestety ja juz nie mysle o tej porze
3ds max/blender/milkshape i zmieniasz hitboxy modeli czy cos takiego niestety ja juz nie mysle o tej porze
Neazo 08.03.2011
Kolegi wyżej posłuchaj, ja p_ v_ w_ podmieniłem wszystko jako v_ i teraz jak wyrzucam broń, to razem z rękoma
jace 09.03.2011
zmiana nazwy nic nie da bo ja mam plugin knife mod i chce podmienic tam modele nozy gdy zmieniam nazwe to widac dodatkowe rece badz jakoms rure wystajaca z ciala
to trzeba jakos inaczej zmienic
to trzeba jakos inaczej zmienic
Goliath
09.03.2011
Heh. Modele v_ i p_ to dwa zupełnie inne modele. Cytuję z innego tematu:
Więc jeśli w ogóle nie znasz się na modelowaniu 3D, to lepiej tego nie ruszaj. Nie ma prostej metody, żeby to zmienić. (Uprzedzam pytanie - ja ci tego nie zrobię, bo ledwo umiem włączyć Blendera .) I najlepiej usuń w tym knife modzie wpis odpowiedzialny za zmianę modelu p_. Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, wrzuć na forum .sma to ci pomogę.- v_* jest to model, który widzimy my z perspektywy 1. osoby,
- p_* jest to model broni w naszych rękach, jaki widzą inni gracze,