Nieograniczone ammo dla itemu/klasy
dasiek
08.03.2011
Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.
Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli
Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek
Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy
ot i cała filozofia
U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
Użytkownik CheQ edytował ten post 08.03.2011 16:03
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.
Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli
Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol) { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }
Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek
Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }a jeśli dodamy i klase i item dodajemy
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu { set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]); }
ot i cała filozofia
U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
Użytkownik CheQ edytował ten post 08.03.2011 16:03
dasiek
22.03.2011
u mnie to działa bez zarzutu ; /
więc gdzie jest problem?
Użytkownik CheQ edytował ten post 22.03.2011 08:56
więc gdzie jest problem?
Użytkownik CheQ edytował ten post 22.03.2011 08:56
sharkowy
22.03.2011
CheQ, dobrze wiesz że tyle kodu co podałeś to stanowczo za mało, do tego trzeba podmieniać public CurWeapon, Ty podałeś 1 linijkę zaledwie i śmiesz kłamać że działa Ci to i innych w błąd wprowadzasz..
@rMd, później pokobinuje z tym jak co to się odezwę na steam.
@rMd, później pokobinuje z tym jak co to się odezwę na steam.
sharkowy
14.04.2011
Na sam koniec *.sma QTM_CodMod:
W public CurWeapon przed return:
XX - Numer itemu.
Dla klasy:
public CurWeapon przed return:
Nie testowane.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 14.04.2011 17:00
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
W public CurWeapon przed return:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
set_user_clip(id, 2);
XX - Numer itemu.
Dla klasy:
public CurWeapon przed return:
if(klasa_gracza[attacker] == Nazwa_Klasy)
set_user_clip(id, 2);
Nie testowane.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 14.04.2011 17:00
Kendzior87
26.04.2011
Próbowałem to zrobić tak jak RPK. Shark podałeś ale niestety nie działa, czy mógłby ktoś to przetestować bo naprawdę ciekawa opcja na klasę z nieskończonym magazynkiem.
Drugie pytanie: czy istnieje możliwość zrobienia przedmiotu który miałby wpływ na szybkość przeładowania?
Drugie pytanie: czy istnieje możliwość zrobienia przedmiotu który miałby wpływ na szybkość przeładowania?
ReeBok1993
26.04.2011
Gdyż iż ponieważ to nie ma prawa działać
Prawa są po to by je łamać! U mnie działa sposób z pierwszego postu!
I git
o.s.t.r.o
26.04.2011
Ja dokładnie mam to co pan wyżej
od pana z 1 postu mi działa a od Sharka nie działa
od pana z 1 postu mi działa a od Sharka nie działa
Kendzior87
26.04.2011
no niestety samo wklejenie regułki z 1 postu autora nie ma prawa działać i nie działa bo próbowałem. Shark jak będziesz miał parę wolnych minut zerknij w swoją modyfikację bo niestety też mi nie zaskoczyło.
sharkowy
27.04.2011
I z czego u Ciebie pobiera id broni? bez tego (niżej) się nie obejdzie i przestań kłamać.
stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Goliath
27.04.2011
RPK. Shark, przecież to jest już dodane do .sma CoD'a. Nie trzeba nic dodawać. Metoda CheQ'a działa poprawnie.
Svizz
27.04.2011
Przecież sposób autora tematu nie ma prawa działać...
Widocznie ma... Mi działa również.