←  Poradniki, Łatki oraz Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
Nieograniczone ammo dla itemu/klasy

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 08.03.2011

Dla zielonych ;]
Wiele osób się pytało jak zrobić że klasa ma zawsze FULL magazynek . Niedawno to ogarnąłem i postanowiłem sę podzielić.

Tworzymy sobie item lub klase jak kto woli ;)

Moja klasa to Rewol w tabeli więc w CmdStart dodajemy linijke
if(klasa_gracza[id] == Rewol)
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

Wtedy nasza klasa nieważne jaką broń by trzymała (M$,AWP lub usp) zawsze ma Full magazynek ;)

Jeśli miałby to być item zamiast klasy dodamy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}
a jeśli dodamy i klase i item dodajemy

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 999 || klasa_gracza[id] == Rewol) //numer itemu
			{
				set_user_clip(id, maxClip[get_user_weapon(id)]);
			}

ot i cała filozofia ;)

U mnie to działa jak będzie u innych nie wiem .
Użytkownik CheQ edytował ten post 08.03.2011 16:03
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 20.03.2011

A u mnie nie działa i nie wiem czemu .
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 20.03.2011

Gdyż iż ponieważ to nie ma prawa działać :>
Odpowiedz

ptk. - zdjęcie ptk. 20.03.2011

aha a wiesz jak to naprawić <_< ?
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.03.2011

u mnie to działa bez zarzutu ; /

więc gdzie jest problem? O.o
Użytkownik CheQ edytował ten post 22.03.2011 08:56
Odpowiedz

  • +
  • -
rMd - zdjęcie rMd 22.03.2011

U mnie też nie działa :)
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 22.03.2011

CheQ, dobrze wiesz że tyle kodu co podałeś to stanowczo za mało, do tego trzeba podmieniać public CurWeapon, Ty podałeś 1 linijkę zaledwie i śmiesz kłamać że działa Ci to i innych w błąd wprowadzasz..

@rMd, później pokobinuje z tym jak co to się odezwę na steam.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 22.03.2011

w takim razie prosze administracje o zamknięcie/usunięcie tematu.
Odpowiedz

BraciiK - zdjęcie BraciiK 24.03.2011

tak samo robie ; )
Odpowiedz

  • +
  • -
BinDer - zdjęcie BinDer 02.04.2011

To jak zrobić to żeby nie bugowało się i działało?
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 14.04.2011

Na sam koniec *.sma QTM_CodMod:

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}


W public CurWeapon przed return:

	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX)
set_user_clip(id, 2);



XX - Numer itemu.


Dla klasy:

public CurWeapon przed return:

      if(klasa_gracza[attacker] == Nazwa_Klasy)
set_user_clip(id, 2);



Nie testowane.
Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 14.04.2011 17:00
Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 26.04.2011

Próbowałem to zrobić tak jak RPK. Shark podałeś ale niestety nie działa, czy mógłby ktoś to przetestować bo naprawdę ciekawa opcja na klasę z nieskończonym magazynkiem.
Drugie pytanie: czy istnieje możliwość zrobienia przedmiotu który miałby wpływ na szybkość przeładowania?
Odpowiedz

  • +
  • -
ReeBok1993 - zdjęcie ReeBok1993 26.04.2011

Gdyż iż ponieważ to nie ma prawa działać :>


Prawa są po to by je łamać! U mnie działa sposób z pierwszego postu! ;)
I git :D
Odpowiedz

  • +
  • -
o.s.t.r.o - zdjęcie o.s.t.r.o 26.04.2011

Ja dokładnie mam to co pan wyżej
od pana z 1 postu mi działa a od Sharka nie działa ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 26.04.2011

Przecież sposób autora tematu nie ma prawa działać...
Odpowiedz

  • +
  • -
Kendzior87 - zdjęcie Kendzior87 26.04.2011

no niestety samo wklejenie regułki z 1 postu autora nie ma prawa działać i nie działa bo próbowałem. Shark jak będziesz miał parę wolnych minut zerknij w swoją modyfikację bo niestety też mi nie zaskoczyło.
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 27.04.2011

mam to tak jak podałem w pierwszym poście i u mnie działa bez zarzutu.
Odpowiedz

  • +
  • -
sharkowy - zdjęcie sharkowy 27.04.2011

I z czego u Ciebie pobiera id broni? bez tego (niżej) się nie obejdzie i przestań kłamać.

stock set_user_clip(id, ammo)
{
new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
return weaponid;
}
return 0;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Goliath - zdjęcie Goliath 27.04.2011

RPK. Shark, przecież to jest już dodane do .sma CoD'a. Nie trzeba nic dodawać. Metoda CheQ'a działa poprawnie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Svizz - zdjęcie Svizz 27.04.2011

Przecież sposób autora tematu nie ma prawa działać...


Widocznie ma... Mi działa również.
Odpowiedz