Problem z klasa talib
-bercik- 05.03.2011
Witam
Mam Problem z klasą talib. Nie wybucha jak naciskam E
Mam Problem z klasą talib. Nie wybucha jak naciskam E
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <engine> #include <codmod> new sprite_blast, sprite_white; new const nazwa[] = "Talib"; new const opis[] = "Po nacisnieciu E natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim otoczeniu"; new const bronie = 1<<CSW_MAC10; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public plugin_precache() { sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); } public cod_klasa_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 200 ); write_coord( iOrigin[2] + 200 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0); } user_silentkill(id); return PLUGIN_CONTINUE; }
Goliath
05.03.2011
public cod_klasa_used(id)
Omg...
public cod_class_skill_used(id)
Radzę jeszcze dopisać:
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
Na początku to:
new bool:ma_klase[33];
I zmień:
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
Na:
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
-bercik- 05.03.2011
HAaha dziecko 14 letnie będzie mi mowilo ze inteligecji brak haha... Przemuś staną ci jak to pisałeś?
Ja to napisałem czy by to ktoś tego nie zrobił.
Ja to napisałem czy by to ktoś tego nie zrobił.
Goliath
05.03.2011
HAaha dziecko 14 letnie będzie mi mowilo ze inteligecji brak haha...
Ekhem... Sam masz 14 lat, a mówisz że inni to dzieci? CS nie działa zbyt dobrze na niektórych...Wiek: 14
Nie wiem, po co ja ci to piszę... Zmień:
cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0);
Na:
cod_inflict_damage(id, pid, 125.0, 1.0);
PS. Neazo tylko odpowiedział na twoje pytanie. Pytałeś czy da się i otrzymałeś odpowiedź.