Item na HP nie dziala
czaroosik
04.03.2011
Item, który ma po zadaniu danej ilosci obrazen, zwracac te wartosc w postaci HP dla osoby która zadała te obrażenia. Po strzeleniu, nawet za 10hp, do atakującego wraca fullhp. Co może być nie tak?
new new_health2 = (health+damage<maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])?health+damage:maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker]; if(get_user_health(idattacker) < 50) { set_user_health(idattacker, new_health2); } }
xyz?
04.03.2011
new Float:maksymalne_zdrowie_gracza = 100.0 + get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = damage * (health[idattacker]/100) + pev(idattacker, pev_health); set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie_gracza)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie_gracza); return HAM_IGNORED; }
a coś takiego? sam też chciałbym ten item;d