←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

1/1 z noża do sprawdzenia

Zablokowany

cesik - zdjęcie cesik 04.03.2011

Witam robie to po innych poradnikach ale ciagle cos mi niewychodzi i chcialbym wiedziec co...;](moc jest 1/1 tylko ze jak wpisze drop to moc znika)
Pod
new player_b_sniper[33] = 1
dodaje
new player_b_knifemaster[33] = 1
w "public reset_item_skills(id)"
player_b_knifemaster[id] = 0
w "public Damage(id)"
pod
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
daje
add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
w "public select_class_menu(id, key)"
Pod
g_haskit[id] = 0
daje
player_b_knifemaster[id] = 0
w klasie daje
case 3: 
		{	
			player_class[id] = Zabojca
			player_b_knifemaster[id] = 1
		}
pod
{
		if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
	}
dodaje
if(player_b_knifemaster[id]>0)
	{
		if(player_b_knifemaster[id]>5) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_knifemaster[id]>2) player_b_knifemaster[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_knifemaster[id]>1) player_b_knifemaster[id]-=random_num(-1,1)
	}
Pod
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[attacker_id]!=Ninja)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}
daje
public add_bonus_knifemasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_knifemaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_knifemaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

I niby to chodzi ale jak wybiore zabojce to ma ta moc jako item wpisze /drop to mocy niema co musze zmienic?


PS
mam do tego item
case 75:
		{
			player_item_name[id] = "Diamentowy Sztylet"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knifemaster[id] = 1
			item_durability[id] =random_num(20,35)
			ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noża",player_item_name[id],player_b_knifemaster[id])
		}

Użytkownik cesik edytował ten post 04.03.2011 15:30
Odpowiedz

  • +
  • -
KariiO - zdjęcie KariiO 04.03.2011

Jeżeli wpiszesz /drop użyjesz funkcji dropitem(id) a właśnie tam jest:
reset_item_skills(id)


W public reset_item_skills(id):
player_b_knifemaster[id] = 0

Czyli wychodzi na to że masz nie dawać tego wyżej /\ !
Odpowiedz

cesik - zdjęcie cesik 04.03.2011

Czyli mam odjac
W public reset_item_skills(id):

player_b_knifemaster[id] = 0

Dodano 04 marzec 2011 - 15:41:
ok niby pomoglo ale czemu jak wezme zabojce i napisze /item to pisze ze mam 1/3 z noza??

niebedzie problemu z wyzuceniem itemu? czy nowa funkcje musze poprostu zrobic?
Użytkownik cesik edytował ten post 04.03.2011 15:42
Odpowiedz

  • +
  • -
dRaq - zdjęcie dRaq 05.03.2011

Oddzielna funkcja dla itemu i dla klasy musi być z tego co pamiętam. To samo tylko z inną zmienną
Odpowiedz
Zablokowany